هانا نزدیک شدن طوفان قدرت رهبری برای تگزاس ساحل

میامی - توفان هانا انتظار می رود که برای ضربه زدن به جنوب تگزاس ساحل به عنوان یک طوفان در روز شنبه بعد از ظهر

توسط MINERALNEWS در 4 مرداد 1399

میامی - توفان هانا انتظار می رود که برای ضربه زدن به جنوب تگزاس ساحل به عنوان یک طوفان در روز شنبه بعد از ظهر و اوایل شب پايتخت گفت: در حالی که همه دیگر با نزدیک شدن طوفان گرمسیری کارائیب.

هانا بود محور حدود 140 مایل (225 کیلومتری) شرق-جنوب شرقی از کورپس کریستی, تگزاس, ایالات متحده آمریکا National Hurricane Center گفت: اوایل روز شنبه. طوفان بيشترين پایدار باد حدود 65 مایل در ساعت (100 کیلومتر) و در حال حرکت بود غرب در 8 مایل در ساعت (13 kph).

طوفان هشدار است که در اثر پورت منسفیلد به مسکیت خلیج دهانه است که شامل کورپس کریستی. یک طوفان گرمسیری هشدار است که در اثر از بارا el Mezquital, مکزیک به پورت منسفیلد تگزاس و از مسکیت خلیج به بالا, جزیره, Texas.

یک موج طوفان هشدار است که در اثر Baffin خلیج به سارجنت. موج طوفان تا 5 فوت (1.5 متر) پیش بینی شده برای این منطقه است. مردم توصیه شد برای محافظت از زندگی و اموال از آب بالا.

پیش بینی گفت: هانا می تواند 5 تا 10 اینچ (13 تا 25 سانتیمتر) از باران از طریق پنج شنبه شب — با جدا مجموع از 15 اینچ (38 سانتیمتر) — در علاوه بر این به ساحلی متورم است که می تواند تهدید کننده زندگی و گشت و گذار و تبدیل شرایط فعلی است.

هانا شکست رکورد به عنوان اولین هشتم اطلس به نام طوفان با توجه به دانشگاه ایالتی کلرادو طوفان محقق فیل Klotzbach. رکورد قبلی بود هاروی در اوت. 3 سال 2005 Klotzbach توییتی.

گرمسیری طوفان گونزالو بود و همچنین اولین اطلس به نام طوفان برای آن محل در الفبای. رکورد قبلی برگزار شد طوفان گرمسیری Gert که تشکیل شده در جولای 24, 2005. تا کنون این سال, کریستبل دانیل ادوارد و پری نیز رکورد برای اولین به نام طوفان اقیانوس اطلس برای خود نظم الفبایی.

گونزالو در حال حرکت بود غرب در 17 مایل در ساعت (30 kph) در حالی که حداکثر آن پایدار باد برگزار شد در 40 مایل در ساعت (65 kph) با توجه به ملی طوفان مرکز به روز رسانی شنبه اولیه. آن را محور حدود 240 مایل (390 کیلومتر) در شرق ترینیداد.

مقامات گفت که کسانی که در جزایر بادگیر باید نظارت بر طوفان به عنوان انتظار می رود که این رویکرد جزایر شنبه بعد از ظهر یا شب. طوفان انتظار می رود که به تضعیف آن را به عنوان حرکت به دریای کارائیب.

یک طوفان گرمسیری هشدار صادر شده است سنت وینسنت و گرنادین توباگو و گرانادا و وابستگیهای آن. پیش بینی گفت: گونزالو می تواند 1 تا 3 اینچ (3 تا 8 سانتیمتر) از باران جدا شده و در مجموع از 5 اینچ (13 سانتی متر).

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن