هالیفاکس آزمایشگاه منجر بالینی در مسابقه برای coronavirus واکسن

اندک چند ساعت پس از نخست وزیر جاستین ترودو اعلام کرد کانادا اولین آزمایش های بالینی برای یک نامزد coronavirus

توسط MINERALNEWS در 11 خرداد 1399

اندک چند ساعت پس از نخست وزیر جاستین ترودو اعلام کرد کانادا اولین آزمایش های بالینی برای یک نامزد coronavirus واکسن یک مجموعه از ایمیل های ناخواسته آب گرفتگی کانادا مرکز Vaccinology (CCfV) در دانشگاه دالهوزی در هالیفاکس.

آنها از اپيدميولوژيستها و یا پزشکان. آنها کانادایی ها از سراسر کشور داوطلب مایل به بخشی از این روند به ارائه اولین بارقه امید برای واکسن.

"ما هرگز مشکل داوطلبان برای مطالعات ما, اما آنها معمولا تپش در درب ما" گفت: CCfV مدیر دکتر اسکات Halperin. او را در حال همکاری با CanSino بیولوژیک, Inc., بر اساس در تیانجین چین که توسعه کاندیدای واکسن. که شرکت در حال حاضر به اتمام فاز اول مطالعات بالینی در چین و نقل مکان کرد به آینده.

با داده های جمع آوری شده از چینی محاکمه Halperin خواهد شد که چیزی از شروع به سر در کانادا محاکمه.

به طور معمول آزمایش های بالینی با شروع فاز 1 که در آن یک گروه کوچک از افراد بین 18 و 55, سختگیرانه غربالگری سلامت خود را به شرکت در یک نظارت مطالعه در درجه اول برای تعیین اگر واکسن است که هر گونه اثرات بد بر روی افراد.

با شروع از چینی محاکمه CCfV قادر خواهد بود به ترکیب افراد سالمند دوباره سختگیرانه غربالگری سلامت به فاز 1-2 کارآزمایی بالینی. این دادگاه می تواند آغاز خواهد شد در چند هفته انتظار اخلاق تصویب هیئت مدیره.

که سیل داوطلبان برای این آزمایش می آید به عنوان جای شگفتی نیست به Halperin.

بازگشت در سال 2014 زمانی که همان مرکز انجام آزمایش های بالینی برای ابولا, واکسن, آنها تا به حال بیشتر داوطلبان در انتظار خط از آنها تا به حال لکه های صورت.

"ما در واقع یک مطالعه از داوطلبان ما در فاز 1 مطالعات برای ابولا مطالعه و آنفلوانزا فاز 1 مطالعه برای پیدا کردن آنها چه بود انگیزه اصلی و اولیه انگیزه نوع دوستی" او گفت:.

به دلیل نظارت ویژه طول می کشد که در طول فاز 1 مطالعه فقط آن دسته از داوطلبان در Halifax منطقه پذیرفته می شود به عنوان افراد مورد آزمایش گفت Halperin. اما او پیش بینی هیچ مشکلی در پیدا کردن به اندازه کافی داوطلبان محلی.

"مردم می خواهند به کمک آنها می خواهند به بخشی از راه حل است. آن را کاملا شگفت انگیز است. شما می شنوید زیادی در مورد antivaccination تمایلات اما شما نمی توانید تقریبا به عنوان اطلاعات زیادی در مورد بسیار اختصاص داده شده provaccination احساسات و مایل به بخشی از راه حل آن است."

این واکسن در حال آزمایش توسط CCfV با این نسخهها کار بر اساس جلوگیری coronavirus از ورود به سلولهای بدن. اگر یک ویروس است که قادر به ورود به سلول های آن را می توانید با استفاده از سلول های سازه به تکثیر به طور موثر بستن امکان گسترده عفونت است.

Coronavirus است "سنبله پروتئین" است که کلام در گرفتن ویروس از طریق غشای سلولی. واکسن نامزد آثار تلنگر بدن به تولید آنتی بادی است که سنبله پروتئین است.

برای که به اتفاق می افتد محققان با استفاده از یک سویه از نوع آدنو 5 ویروس که اصلاح شده است که قادر به تکثیر.

ادنو ويروس ها هستند ویروس است که معمولا بسیار خفیف اثر بر روی انسان و آنها را می توان دستکاری به القاء پاسخ ایمنی بدن. این باعث می شود آنها را مفید در خدمت به عنوان یک واکسن حامل.

در این مورد این ویروس نیز اصلاح شده است برای تولید همان سنبله پروتئین است که coronavirus دارای.

هنگامی که سیستم ایمنی بدن را می بیند, این ویروس, این رفتار را به عنوان یک تهدید خارجی و ایجاد یک پاسخ ایمنی بدن به آن است. که پاسخ ایمنی کارگردانی شده است در بخش سمت سنبله پروتئین است.

دفعه بعد بدن می آید که در سراسر سنبله پروتئین — این بار شاید متصل به یک رمان coronavirus — آن را به رسمیت می شناسد که آن را در حال حاضر آماده یک واکنش سیستم ایمنی بدن به آن است. از آنجا که سیستم ایمنی بدن در حال حاضر آماده یک پاسخ آن است که قادر به به سرعت در حال تولید آنتی بادی حفاظت از آن را خنثی خواهد کرد coronavirus. بنابراین به جای پاسخ ایمنی مصرف چند هفته طول می کشد یک یا دو روز.

هنگامی که بدن آماده کرده است یک پاسخ ایمنی بدن به یک مهاجم که پاسخ یاد شده است توسط سیستم ایمنی بدن. سوال چگونه سیستم ایمنی بدن یاد می آورد که پاسخ — سرخک, برای مثال, آن را یک عمر — یکی از جزئیات محققان را به تحقیق به عنوان داده ها می آید از محاکمه و در نهایت واکسن.

جالب اینجاست که سواحل شرق ممکن است بهترین محل برای تست یک coronavirus واکسن ،

از چهار استان آتلانتیک, Nova Scotia هنوز هم دارای بیشترین تعداد فعال موارد — 78 فعال موارد به عنوان پنج شنبه — با تنها یک یا دو مورد جدید گزارش در هر روز. اما آن را هنوز هم واجد شرایط به عنوان یک بیت از یک بیابان برای coronavirus نسبت به جاهای دیگر در کشور است.

و است که باعث ایجاد مشکلات در تست یک نامزد واکسن. هنگامی که داوطلب شده اند تحت درمان با واکسن آزمایش اثر — چگونه به خوبی کار می کند در حفاظت از افراد از coronavirus — وابسته به افراد که در تماس با ویروس در برخی از نقطه.

"شما نمی تواند انجام دهد یک اثر مطالعه اگر تنها یک مورد جدید در روز آن را می خواهم برای همیشه" گفت: Halperin. "بنابراین شما واقعا نیاز به رفتن که در آن عمل است که در آن بهداشت عمومی اقدامات در حال اجرا و یا موثر نیست و یا که در آن وجود دارد شیوع در جریان است."

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

که برای مرحله بعدی این مطالعه محاکمه خواهد شد گسترش به دیگر labs در کانادا ایمن سازی شبکه (CIRN) یک شبکه از 10 کارآزمایی بالینی مراکز در سراسر کشور به نامزد واکسن بهتر قرار گرفتن در معرض ویروس.

فاز 3 از آزمایش های بالینی شامل صدها نفر از افراد به احتمال زیاد در کشورهای متعدد برای تعیین واکسن را محافظت در برابر ویروس های نزدیک به شرایط واقعی جهان.

باید بهداشت و درمان کانادا تایید واکسن پس از آن موجی از آزمایش های بالینی شورای تحقیقات ملی که با همکاری CanSino و عرضه این تلفن همراه که از خط CanSino مورد استفاده برای ایجاد آن واکسن در حال آماده سازی خود برای تولید نهایی واکسن در کانادا "به صورت اضطراری همه گیر استفاده کنید."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب