در نیمه راه از طریق قرنطینه الماس شاهزاده مسافران فرم منحصر به فرد جامعه آنلاین

بزرگنمایی این تصویر یک زن با یک خرس عروسکی امواج به یکی دیگر از مسافر به عنوان آنها تحت قرنطینه در ا

توسط MINERALNEWS در 23 بهمن 1398
بزرگنمایی این تصویر

یک زن با یک خرس عروسکی امواج به یکی دیگر از مسافر به عنوان آنها تحت قرنطینه در الماس شاهزاده کشتی کروز در یوکوهاما در نزدیکی توکیو. بسیاری از مسافران با استفاده از گروه های چت و رسانه های اجتماعی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات با یکدیگر است. جائه C. هنگ/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جائه C. هنگ/AP

قرنطینه از الماس شاهزاده کشتی کروز باعث شده است چندین جوامع آنلاین با مسافران تشکیل گروه در WhatsApp و Facebook برای شکستن از طریق انزوا و به اشتراک گذاری اطلاعات. در حالی که آنها به اشتراک گذاری اطلاعات آنها نیز تمرکز بر نگه داشتن هر یک از دیگر ارواح ،

"ما را بررسی کنید در هر یک از دیگر ببینید که چگونه ما هر انجام روزانه" مسافر Aun Na قهوهای مایل به زرد از استرالیا می گوید در یک پیام به NPR.

ارسال در Facebook و از طریق ایمیل عمدتا "فقط کلمات تشویق و دوستانه گوش" در میان مردم که زندگی شده اند sidetracked توسط اورژانس بهداشت جهانی قهوهای مایل به زرد می گوید.

مسافران تنها در نیمه راه از طریق 14 روز در قرنطینه است که میله میله به پایان on Feb. 19.

نزدیک به 100 مسافر پیوست ویژه خصوصی Facebook گروه برای کسانی که روی عرشه کشتی. گروه خصوصی بود که آغاز شده توسط استرالیا مسافران است اظهار داشت: هدف از ایجاد یک محل به "'اجازه خاموش بخار و تشویق هر یک از دیگر."

اما برخی از مسافران در حال محدود کردن زمان خود در Facebook, تا حدودی به دلیل بسیاری از بحث های عمومی در مورد این کشتی کروز که در آنها دیده می شود وجود داشته است منفی است.

"این سیستم عامل کمک کرده اند فوق العاده" مسافر کنت Frasure اورگان گفت NPR از طریق پیام متنی. "واتساپ گروهی با دوستان است و بسیار مثبت و حمایتی در محل."

مسافران که به اندازه کافی خوش شانس به یک بالکن اغلب به سادگی چت در حالی که گرفتن هوای تازه Frasure می افزاید.

با بسیاری از مهمانان خود به دام افتاده در اتاق خود را به جز مختصری در عرشه شاهزاده Cruises گسترده تر دسترسی به اینترنت و افزایش سرگرمی ارائه شده بر روی کشتی های تلویزیون. الماس شاهزاده کارکنان نیز ساخت فیلم برای منحرف کردن اذهان مسافران و کمک به آنها در ورزش با بخش است که طیف وسیعی از آزمونها و دستمال تاشو به رقص و کشش کلاس رهبری پردازنده مربی تناسب اندام.

یکی از محبوب ترین در خانه تلویزیون ارائه شده است "سحر و جادو از روز" نشان می دهد قرار داده شده توسط جادوگر آفتابی چن بومی تایوان است که در میان کسانی که قرنطینه.

"با تشکر از @sunnychenmagic برای قرار دادن تلاش به ما نشان می دهد سحر و جادو شگفت انگیز, پسر من را دوست دارد او را" مسافر Yardley وونگ نوشت: در روز چهارشنبه. او بعد افزود: "آفتابی سو خوب است. پسر من کپی کارت خود را سحر و جادو تمام شب طولانی است."

چن ارسال ویدئو به روز رسانی خود را در Facebook صفحه. و او می گوید: تقریبا 20 تایوانی که در هیئت مدیره تشکیل داده اند خود را آنلاین که او را توصیف به عنوان یک محل برای آنها را به حمایت از هر یک از دیگر.

"دریافت مقدار زیادی از تشویق و حمایت!!" چن گفت: در یکی از پست های اخیر, صحبت کردن در ماندارین.

"من قصد اصلی بود که شادی را به همه بینندگان" چن گفت: از کار خود را به عنوان یک شعبده باز است. "در حال حاضر به عنوان یک قربانی این ویروس در بحران, من واقعا نقل مکان کرد که من احساس قدرت شما در حال ارائه به من. مسافران در هیئت مدیره نیز تشویق هر یک از دیگر! ما باید برای کمک به یکدیگر از طریق این چالش با هم!"

مسافران به اشتراک گذاری یک عجیب بی ربط وجود: در حالی که بیش از 2,600 از آنها در همان کشتی آنها تا حد زیادی جدا شده از یکدیگر برای حفظ coronavirus از گسترش. بنابراین برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات و پاسخ به پرسش های آنها تشکیل گروه خود آنلاین.

در مواجهه با دو هفته از یکنواختی چند تا از این پردازنده نیز موجب بحث پر جنب و جوش با به اشتراک گذاشتن ویدئوها از کشتی فعالیت ها و عکس ها از وعده های غذایی خود را رسم نظرات از هر دو همکار خود را به مسافران و مردم است.

آمریکایی مسافر Matthew Smith شده است تویت کردن تصاویر از وعده های غذایی خود را — با بیشتر مشتاق mini-بررسی. صدها نفر از مردم در پاسخ به کسانی که پست ها از جمله برخی از مسافران همکار خود را.

"آیا شما از خوردن تمام آن ؟ من راه برش و تلاش برای جلوگیری از دسر, اما آنها رفت و با ارسال یک استرودل سیب به پسر من و من ممکن است به آن را سرقت" یکی دیگر از مسافر در پاسخ به اسمیت پس از او نوشته شده یک تصویر از ناهار خود را. که مسافر بعد افزود: "اپل استرودل خوب بود. کرم نارگیل کیک خیلی بهتر بود."

اسمیت نیز برنده طرفداران خود را برای تلاش موفق به دریافت حداقل دو فنجان قهوه در روز و برای نگرش مثبت خود را در چهره یک تعطیلات رفته چپ چپ.

"شما ممکن است مجبور به کشیدن من کشتی که قرنطینه به پایان می رسد," او نوشت: هفته گذشته ستایش مواد غذایی و گفت: او می خواهم و نه می شود در کشتی از در یک بیمارستان است.

در علاوه بر این به گروه های چت و پیام قرنطینه کشتی نیز آن را رسمی برچسب: شاهزاده خانم کروز خط تشویق مسافران به استفاده از #HangInThereDiamondPrincess برای به اشتراک گذاشتن تجارب خود را.

"تجلیل به شکوه سرآشپزها شیرینی در هیئت مدیره الماس شاهزاده خانم" نویسنده آمریکایی گی Courter نوشت: در یکی از توییت های اخیر و اضافه میکند: "دسر خوشمزه دو بار در روز تعقیب قرنطینه بلوز دور است."

برخی از مسافران نیز با استفاده از این هشتگ به برجسته نگرانی خود را برای خدمه که در حال کار از طریق قرنطینه تهیه غذا و تمیز کردن کیت برای مسافران در سراسر کشتی در حالی که آنها همچنین سعی کنید برای جلوگیری از آلوده شدن توسط ویروس.

"بسیاری از آنها ساعات طولانی کار در حال حاضر که آنها در نقش های مختلف" یک مسافر به نام شانون نوشت. "آنها همچنین زندگی در تنگ چهارم و بیشتر مستعد ابتلا به این ویروس. لطفا برای آنها دعا کنید."

در نشانه ای از خدمه را پاسخ شانون ارسال یک توییت در روز دوشنبه که در آن او می خواست برای یک بطری Sriracha سس تند. روز چهارشنبه او جشن ورود نمادین rooster-آراسته بطری با ارسال یک عکس و عنوان "Sriracha نماز پاسخ داده شده است!"

الماس شاهزاده قرنطینه زنجان به پایان on Feb. 19. اما با ده ها تن از موارد جدید در حال ظهور پس از غربالگری اولیه تکمیل شد, مقامات بهداشتی می گویند هر کسی که در تماس نزدیک با یک coronavirus بیمار باید از طریق اضافی قرنطینه.

اضافی 39 نفر در کشتی تشخیص داده شده اند با کشنده coronavirus ژاپن وزارت بهداشت گفت. که به ارمغان می آورد تعداد کل موارد به 174 ساخت کشتی بزرگترین خوشه ای از موارد در جهان در خارج از سرزمین اصلی چین است. علاوه بر این موارد یک افسر قرنطینه شده بود که روی الماس شاهزاده خانم نیز مبتلا به این ویروس تنفسی. هر کسی که بیمار می شود گرفته شده است خارج از کشتی و حمل و نقل به نزدیکی بیمارستان — یک فرایند بسیاری از مسافران نیز مستند آنلاین.

در حالی که کشتی مسافران با استفاده از تلفن های همراه و دیگر ابزارهای به صحبت کردن با هر یک از دیگر آنها همچنین تشویق از جهان خارج است.

در یک نمونه منحصر به فرد از ساکنان ووهان چین – شهرستان است که شناخته شده به عنوان کانون شیوع نوشت به عذر خواهی به یک مرد ژاپنی است که مسافر در کشتی و چه کسی ارسال شده به روز رسانی در توییتر.

"با تشکر از شما برای به اشتراک گذاری عکس و اطلاعات به ما و متاسفم برای نفوذ شما را در راه منفی (من دانشجو هستم از ووهان چین)" Jing Liu گفت: از طریق توییتر و اضافه میکند: "امیدوارم شما رایگان خواهد بود و بازگشت به خانه قبل از آن. بهترین آرزوها."

"شما لازم نیست به احساس بد" پاسخ @daxa_tw که NPR گفت که او ترجیح به استفاده از نام واقعی خود را آنلاین. او در پاسخ به لیو وی افزود: یک صورت خندان.

NPR Jingnan Huo کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.dehec.sutny.im
آخرین مطالب