هائیتی دکتر می گوید: این بدترین اپیدمی او مواجه

بزرگنمایی این تصویر شلوغ بازار در نزدیکی بیمارستان دولتی در مرکز شهر Port-au-Prince. با وجود توقف مس

توسط MINERALNEWS در 20 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

شلوغ بازار در نزدیکی بیمارستان دولتی در مرکز شهر Port-au-Prince. با وجود توقف مسافرت هوایی و دیگر مستند اقدامات Port-au-Prince به نظر می رسد به عنوان مشغول به عنوان تا به حال ناظران می گویند. پیر میشل ژان /خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
پیر میشل ژان /خبرگزاری گتی ایماژ

به سازمان بهداشت پان آمریکا این هفته هشدار داد قریب الوقوع بحران انسانی در هائیتی به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. هائیتی گزارش شده تعداد نسبتا کمی از موارد COVID-19 اما سهام آن جزیره هیسپانیولا با جمهوری دومینیکن که در حال تجربه یکی از بدترین شیوع بیماری در نیمکره. با جمهوری دومینیکن تحت مستند هزاران گذاشته کارگران مهاجر را به ریاست خانه به هائیتی و احتمالا برخی از آنها در حال حمل این ویروس با آنها.

"وجود دارد که خطر واقعی از یک مقیاس بزرگ از شیوع بیماری به دنبال یک بحران انسانی در هائیتی" گفت: Carissa اتین رئیس PAHO در یک جلسه این هفته با خبرنگاران. او گفت: هائیتی سیستم مراقبت های بهداشتی بیمار-مجهز برای مقابله با شیوع بسیار عفونی و به طور بالقوه کشنده بیماری تنفسی است. و اقدامات مورد استفاده در جای دیگر برای جلوگیری از گسترش COVID-19 غیر عملی و یا غیر ممکن است در هائیتی.

"این بسیار دشوار است به موسسه اجتماعی مناسب فاصله در هائیتی," او گفت: — به ویژه در پر بسته بندی شده محله Port au Prince.

"اکثر مردم هائیتی لازم نیست که دسترسی به آب آشامیدنی و بهداشت و بسیاری از زندگی در خانواده شلوغ که در آن قرنطینه و جداسازی در حال به چالش کشیدن" او اشاره کرد. "علاوه بر این وجود دارد که این خطر واقعی است که در حال رشد ناامنی غذایی خواهد شد در نتیجه قحطی. نا آرامی های مدنی در یک وضعیت دشوار سیاسی و امنیتی مخاطره آمیز بیشتر ممکن است وضعیت را پیچیده کند."

انتخابات برنامه ریزی شده برای سال گذشته کاهش یافت و جدا از هم به دلیل بن بست سیاسی در این شرایط بسیاری از قانونگذاران تمام شده و رئیس جمهور Jovenel Moïse حاکم شده است این کشور توسط فرمان بوده است.

"من بسیار نگران برای تعدادی از دلایل می گوید:" دکتر ژان "بیل" سیم, در مورد coronavirus وضعیت در هائیتی. سیم را پیشگام در زمینه اچ آی وی و ایدز در هائیتی در 1980s. او در حال حاضر co-صندلی یک کمیسیون ملی تلاش به آدرس COVID-19. و لیست خود را از نگرانی های طولانی است.

"ما باید یک تقسیم کشور به لحاظ سیاسی. ما نیاز به مبارزه با این ویروس. ما باید متحد و با یک کشور تقسیم شده که بخش یک مسئله بزرگ" او می گوید. "وجود دارد که مسئله امنیت است. همانطور که می دانید بسیاری از مردم فقیر زندگی می کنند در محله های فقیرنشین. زاغه در حال کنترل باندهای. و چگونه می تواند ما را در رسیدن به مردم فقیر وجود دارد اگر دسترسی است به آسانی در دسترس است؟"

سیم همچنین نگرانی در مورد اثرات اقتصادی از coronavirus بحران است. مردم هائیتی به شدت تکیه بر ارسال پول از بستگان کار در خارج از کشور. به اقتصاد جهانی است متوقف حواله به جزیره باید به شدت کاهش یافته است.

از جمعه هائیتی تا به حال تنها گزارش 129 coronavirus موارد اما سیم می گوید تعداد واقعی است به احتمال زیاد به مراتب بالاتر است. حتی با دسترسی محدود به تست و سرعت تازه تشخیص داده شده عفونت در حال افزایش است.

در جای دیگر بسیاری از افراد با COVID-19 دارای علائم خفیف که سیم فکر می کند می تواند به ردیابی آن را در هائیتی حتی سخت تر است. "ما تنها غربالگری افرادی که علامتی برای ویروس," او می گوید. "مردم هائیتی بسیار دشوار است. آنها نمی خواهد به یک مرکز بهداشت در صورتی که علائم خفیف."

پس از اولین رسمی coronavirus مورد شناسایی شده در مارس 19, دولت مدارس بسته و ممنوع کلیسا. شیر-شیپور خاموشی همه جا وانت که در خدمت به عنوان حمل و نقل عمومی شد و قرار است به کاهش تعداد مسافران آنها را حمل. اما ساندرا لمرقو سر از ماموریت برای پزشکان بدون مرز در هائیتی می گوید: او می بیند بسیاری است که هنوز هم به نظر می رسد بسته بندی شده. و بسیاری دیگر از فعالیت های تجاری در این کشور ادامه دارد.

"این بسیار شلوغ به عنوان معمول است. بازارهای شلوغ," او می گوید. "واقعا آن را مانند به نظر می رسد کسب و کار به عنوان معمول است."

پزشکان بدون مرز راه اندازی جداسازی بخش برای COVID-19 بیماران و کمک به اجرای کمپین اطلاعات در این بیماری است. هنوز لمرقو می گوید مقابله با این ویروس در هائیتی می گذرد به مشکل باشد.

"فقط به اندازه کافی تجهیزات حفاظت شخصی برای کارکنان بهداشتی در هائیتی و گرفتن اکسیژن برای هر واحد شدید بیمار از COVID - 19 در کشور چالش برانگیز خواهد بود," او می گوید.

تنها دو آزمایشگاه در کشور قادر به تست این ویروس. یکی از آنها در دکتر سیم, سازمان GHESKIO. دیگر در وزارت بهداشت ،

سیم می گوید: وجود درمانگاه در سراسر کشور است که دستگاه قادر به تست این ویروس اما هائیتی نمی توانید خاص کارتریج لازم برای انطباق با این GeneXpert تشخیصی ماشین آلات صفحه نمایش برای سارس-CoV2.

"ما اصلا دسترسی به کسانی که در آزمون" او می گوید. "آنها نمی توانند صادرات آنها. آنها تنها نگهداری می شود در ایالات متحده آمریکا" برخی از کیت صادر شده است اما در دیگر کشورها از جمله آفریقای جنوبی شکایت کرده اند که آمریکا مانع فروش این آزمون خاص در خارج از کشور.

برای پاسخگویی به نیاز های شخصی برای محافظت از تجهیزات هائیتی کارخانه شروع به تولید آن خود را. و سیم تلاش کرده است به پرواز در دیگر تجهیزات پزشکی از چین است.

"این یک کابوس, کابوس کل" او می گوید: از تلاش برای واردات لوازم و تجهیزات. اکثر پروازهای تجاری به هائیتی شده اند لغو شد. "ما نمی توانیم یک پرواز مستقیم از چین چون ما نمی باید روابط دیپلماتیک با چین است. دوم, لوازم بسیار گران قیمت هستند. و پس از آن اگر شما در حال گرفتن آن با هواپیما هزینه [اجاره] یک هواپیمای باری است 1.2 دلار به $1.5 میلیون دلار است. من می توانم آن را باور نمی کند."

او می گوید که بررسی می شود به حمل و نقل دنده از طریق فدرال اکسپرس و آن را حتی بیشتر گران است.

"هائیتی همیشه بهره مند از حمایت از دوستان خود را," او می گوید اما "سازمان ملل متحد است و دیگر ایالات. کشورهای در حال مبارزه با یک دیگر [تداركات]."

"من زندگی می کردند از طریق ایدز بیماری سل وبا و مالاریا Zika, Chikungunya," 73 ساله می گوید. "این سخت ترین است. بله, این است که سخت ترین بیماری همه گیر ما تا به حال برای مقابله با است."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن