هائیتی coronavirus پنل خواسته که یخ توقف اخراج ها تا زمانی که همه گیر است کنترل

یک هائیتی ریاست جمهوری پنل شارژ با ارائه مشاوره به دولت در نحوه مدیریت بیماری همه گیر کوروناویروس خواستار تعلی

توسط MINERALNEWS در 22 اردیبهشت 1399

یک هائیتی ریاست جمهوری پنل شارژ با ارائه مشاوره به دولت در نحوه مدیریت بیماری همه گیر کوروناویروس خواستار تعلیق از آمریکا اخراج از اتباع هائیتی تا کشنده سرایت کنترل می شود.

این گروه عمدتا از پزشکان و کارشناسان پزشکی دست برداشت توسط رئیس جمهور هائیتی Jovenel Moise به توصیه او در مراحل برای کنترل گسترش ویروس در هائیتی — همچنین درخواست برای ممنوعیت هر گونه می توان یافت که تست شده است برای COVID-19.

"حمل و نقل مردم به طور بالقوه آلوده با سارس COV2 در یک هواپیما نشان دهنده یک خطر آلودگی برای همه مسافران از جمله خدمه" نامه است. "افرادی که از این مناطق باید در قرنطینه قرار داده شده و تست شده برای COVID-19. این نتایج در استفاده از منابع انسانی و مادی در حال حاضر محدود در هائیتی به خصوص در بهداشت و درمان اضطراری زمینه."

هائیتی دولت این گروه گفت: در لیست پیشنهادات ارسال شده به هائیتی نخست وزیر یوسف Jouthe روز یکشنبه باید با ورود به مذاکرات با مغلوب ساختن پیشی جستن دولت برای رسیدن به یک توافق است.

توصیه های به دست آمده از میامی هرالد آمده ساعت قبل از مهاجرت و گمرک اخراج پرواز برنامه ریزی شده است به ترک اسکندریه La., با گروه دیگری از اخراجی به هائیتی در اوایل روز دوشنبه و به تعداد موارد تایید شده از COVID-19 دیدن دو رقمی افزایش تقریبا روزانه در هائیتی.

اولیه پرواز آشکار نیز به دست آمده توسط هرالد تا به حال 101 بازداشت شدگان ذکر شده — از جمله سابق جوخه مرگ رهبر امانوئل "رفته" ثابت 50 افراد با پیشینه کیفری و حداقل پنج تن از بازداشت شدگان که تا به حال آزمایش مثبت برای COVID-19.

مقامات هائیتی گفت: آنها گفته شده بود توسط یخ که همه اخراجی خواهد بود تست 72 ساعت قبل از پرواز به Port-au-Prince. اما زمانی که هرالد بررسی با حداقل یکی از اخراجی, Stephan اتین که تا به حال دو بار آزمایش مثبت او هنوز تست شده که از شنبه, او گفت:.

در یکشنبه, ملیسا Furtardo گفت: به نظر می رسد که او چه کسی است که برگزار می شود در کاج دشت مرکز تادیبی در کاج دشت, La., نمی شد در میان برخی از COVID-19-مثبت بازداشت شدگان که نقل مکان به اسکندریه, مرحله بندی زمین برای اخراج پرواز خروج.

به عنوان جمعه 788 یخ بازداشت شدگان شده اند که اداره یک COVID-19 آزمون تا به حال آزمایش مثبت برای این ویروس اطلاعات را نشان می دهد. این معلوم نیست که در میان هائیتی بازداشت شدگان در روز دوشنبه پرواز بود در آن گروه. یخ را فراهم نمی کند که اطلاعات.

یخ قبلا که تست اتباع خارجی قبل از آنها ترک بلکه ضمنی که همه ممکن است این آزمایش به دلیل محدود تست کیت. در گواتمالا یک deportee که با کاغذ بازی گفت: او منفی بود برای عفونت تبدیل شده تا مثبت با توجه به آسوشیتد پرس.

روز یکشنبه هائیتی وزارت بهداشت عمومی و جمعیت گفت: این ثبت نام به حال 182 تایید موارد اضافی 31 مورد از روز قبل و سه مرگ و میر اضافی برای شمارش از 15 نفر به عنوان یک نتیجه از COVID-19 عفونت است. به 8.2 درصد مرگ و میر یکی از بالاترین در منطقه کارائیب.

هائیتی پنل, شناخته شده به عنوان "علمی واحد" باعث می شود به چند دلیل که چرا اخراج پروازها به مقصد هائیتی را باید در خود نگه دارد.

برجسته ترین این است که "اخراج از افراد در بازداشت در زندانهای آمریکا به شمار خطر بالا برای معرفی گونه های سارس COV2 ویروس در قلمرو ملی" به معنی هائیتی.

اخراج پرواز آغاز شد که ماه گذشته نیز یک فشار مالی در هائیتی را ناچیز منابع است. امکانات است که باید مورد استفاده قرار گیرد به قرنطینه مردم هائیتی که زندگی در فضاهای محدود است که اغلب فقط در یک اتاق در حال حاضر نیاز به استفاده اخراجی هر دو هفته. در حال حاضر وجود دارد تنها 111 تخت موجود در چهار امکانات واقع در پایتخت Port-au-Prince به قرنطینه COVID-19 مورد و یا موارد مشکوک آن را برای 14 روز دوره کمون.

هائیتی ثبت نام خود را برای اولین بار مثبت COVID-19 مورد در مارس 19.

به سازمان بهداشت پان آمریکا هشدار داده است که هائیتی در یک بحران عمیق تر به دلیل شیوع ویروس و یورش انتظار 55,000 مردم هائیتی از جمهوری دومینیکن که در آن وجود دارد بیش از 9,000 موارد را بیشتر فشار هائیتی بهداشت ضعیف و سیستم توانایی مقابله.

این دومین بار است که علمی واحد درخواست برای توقف در پرواز. اما این بار این توصیه در نوشتن زیر مشابه تماس با قانونگذاران ایالات متحده مهاجرت طرفداران پزشکان بدون مرز و نویسنده برنده جایزه هائیتی-نویسنده آمریکایی Edwidge Danticat.

در سرمقاله منتشر شده در هرالد روز یکشنبه Danticat گفت: "با این حال اخراج از تهمت, دولت, وزارت امنیت داخلی و یخ هستند و نه فقط به خطر انداختن زندگی مردان و زنان و کودکان در این پرواز آنها نیز به طور بالقوه محکوم جوامع به مرگ است."

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

در علمی واحد نامه به دست آمده توسط میامی هرالد آنها در ادامه به لیست دلایل خود را برای نتیجه گیری شروع با این واقعیت است که ایالات متحده در حال حاضر کانون COVID-19 موارد با 1.63 میلیون نفر و 80,562 مرگ و میر و غربالگری در بازداشتگاه ها انجام می شود نه "به طور سیستماتیک."

"حمل و نقل مردم به طور بالقوه آلوده با سارس COV2 در یک هواپیما نشان دهنده یک خطر آلودگی برای همه مسافران از جمله خدمه" نامه است.

"افرادی که از این مناطق باید در قرنطینه قرار داده شده و تست شده برای COVID-19. این نتیجه در استفاده از منابع انسانی و مادی در حال حاضر محدود در هائیتی به خصوص در بهداشت و درمان اضطراری زمینه."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب