خلیج فارس حرکت می کند حاوی ویروس را به عنوان برترین ایران دستیار تست مثبت

تهران - ایران گفت: "آن خواسته بود برای مواقع اضطراری 5 میلیارد دلار وام از صندوق بین المللی پول برای کمک به مب

توسط MINERALNEWS در 23 اسفند 1398

تهران - ایران گفت: "آن خواسته بود برای مواقع اضطراری 5 میلیارد دلار وام از صندوق بین المللی پول برای کمک به مبارزه با گسترش یک ویروس جدید است که جاروب در سراسر کشور آلوده کردن بیش از 10 ، 000 نفر و کشته شدن صدها نفر.

ایران سلامت, سخنگوی وزارت کیانوش Jahanpour اعلام کرد در حال حاضر روزانه تلویزیونی کنفرانس خبری که 75 نفر فوت کرده در 24 ساعت گذشته و بیش از 1 ، 000 مورد جدید از عفونت شده بود را تایید کرد, هل دادن تلفات به 429 و تایید موارد به 10,075.

در یک صدای جیر جیر پنجشنبه وزیر خارجه ایران محمد جواد ظریف خواست صندوق بین المللی پول به "ایستاده در سمت راست, تاریخچه و عمل مسئولانه" با انتشار این بودجه از طریق بین المللی وام دهنده سریع ابزار مالی. بانک مرکزی ایران رئیس Abdolnasser همتی روز پنجشنبه گفت او درخواست 5 میلیارد دلار در هفته گذشته در نامه ای به رئیس صندوق بین المللی پول Kristalina Georgieva. صندوق بین المللی پول گفته است که آمادگی خود را برای حمایت از کشورهای در مبارزه با ویروس.

ایران و اتحاد کشور خواست برای کمک به ایران با N95 ماسک صورت, پنکه, فولاد لباسهای تست کیت قابل حمل, دیجیتال X-ray ماشین آلات و دیگر تجهیزات پزشکی. سازمان بهداشت جهانی به تازگی با ارسال محموله از طریق یک اماراتی هواپیمای باری پر از پزشکی دنده به ایران از جمله 1,100 ویروس تست کیت که می توانید تست بیش از 105 ، 000 مردم است.

اقتصاد ایران شده است, ضرب و شتم توسط تحریم های ایالات متحده که باید فشرد تهران توانایی خود را به فروش نفت است. اخیر شیوع ویروس وجود دارد مرکب آن اقتصادی با ایران همه از همسایگان بستن مرزهای خود را به ایران و چندین سازمان ملل برش سفر های مرتبط با ایران از جمله حمل و نقل در برخی از موارد است که موثر بر واردات نیز هست.

ظریف در توئیتر خود نوشت که مبارزه با این ویروس شده بود "مانع گسترده کمبود ناشی از محدودیت" اشاره به تحریم های ایالات متحده.

برای بسیاری از افراد جدید کروناویروس باعث تنها خفیف یا متوسط علائم مانند تب و سرفه. برای برخی به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث بیماری شدید از جمله ذات الریه. اکثریت قریب به اتفاق مردم بعد از بهبود از ویروس جدید و COVID-19 بیماری را باعث می شود.

چرا که هنوز هم وجود دارد هیچ واکسنی برای بیماری های عفونی, کشورهای در حال اجرای تدابیر امنیتی برای محدود کردن گسترش آن و همچنین تاثیر شیوع می تواند در اتاق های اورژانس و مراقبت ويژه.

کشورهای منطقه تحمیل کرده اند خود را در سطوح مختلف محدودیت های مسافرتی از عمده فروشی توقف تمام پروازهای تجاری در کویت به عربستان سعودی ممنوعیت سفر به 39 کشور جهان است.

در همین حال شده است وجود دارد افزایش در مواردی خلیج عربی متحده با افراد آلوده یا در ایران و یا اخیرا سفر وجود دارد.

منطقه ای در بازارهای سهام نیز پایین منعکس کننده نگرانی های سرمایه گذاران و اعصاب احساس در سطح جهان به عنوان قیمت نفت سقوط و گردشگری درآمد فرسایش توسط ویروس. سازمان بهداشت جهانی روز چهارشنبه رسما تعیین شیوع یک "بیماری همه گیر."

متعدد مقامات بالا در ایران و از اعضای ارشد و معاون رئیس جمهور به وزرای کابینه و اعضای مجلس, سپاه پاسداران, اعضای, بهداشت و درمان کارگران و وزارت بهداشت مسئولان — قرارداد ویروس. برخی از این مقامات فوت کرده اند.

نگرانی وجود دارد که تعداد زیادی از عفونت ها در سراسر ایران بسیار بالاتر از تایید موارد گزارش شده توسط دولت است که تلاش برای مهار یا مدیریت آن گسترش یافته است. افزایش تلفات ارقام هر روز در ایران نشان می دهد مبارزه با کروناویروس جدید به مراتب بیش از.

در خارج از ایران تنها عراق و مصر و لبنان ثبت شده مرگ و میر ناشی از این ویروس در خاورمیانه است. ایران دارای یکی از بدترین مرگ عوارض در خارج از چین, کانون شیوع.

موارد تایید شده در اسرائیل افزایش یافت و به 100 روز پنج شنبه در کنار 31 مورد در کرانه غربی و هیچ کدام در نوار غزه. شروع دوشنبه شب اسرائیل به بان خارجی از ورود به کشور, مگر اینکه آنها قادر به اثبات آنها می توانید خود را قرنطینه به مدت دو هفته.

یک سوم لبنان کرد از coronavirus دولتی ملی به آژانس خبری روز پنجشنبه گفت. آن مرد گفت: سیستم ایمنی بدن اختلال شد چرا که او مبتلا به سرطان است. رسانه های محلی گزارش دادند این مرد 79 ساله که به ویروس منتقل شد به او از اولین مردی که مرده بود در لبنان در اوایل این هفته.

این هفته, قطر, گزارش یک پرش در موارد جدید کروناویروس اواخر روز چهارشنبه با 262 در حال حاضر آلوده. بیش از 200 مورد جدید پیدا کرده اند در قرنطینه. در بحرین, تایید موارد نیز افزایش نزدیک به 70% به 189 مورد تأیید پس از 77 مورد جدید تایید شد در بازگشت پرواز از یمن از ایران.

کویت در روز پنج شنبه بسته تمام محل های کار و غیر ضروری کسب و کار به مدت دو هفته از جمله رستوران ها و کافه ها و باشگاه های بهداشتی. مدارس و دانشگاه ها در حال حاضر معلق شده است. تمام پروازهای تجاری هستند که متوقف به کویت شروع جمعه. این کشور دارای بیش از 70 تایید موارد این ویروس جدید است.

مصر و جهان عرب پرجمعیت ترین کشور گزارش هفت بیشتر موارد اواخر روز چهارشنبه آوردن کشور از تعداد کل موارد به 67. در جنوب گردشگری محور شهر اقصر, 70 کارگران مصر و راهنماهای همچنان در قرنطینه در نیل کشتی کروز. در اوایل این هفته 83 گردشگران خارجی چپ قرنطینه در کشتی و پرواز خانه هفته پس از آزمایش منفی برای ویروس.

عربستان سعودی اعلام کرد یک پرش در موارد از 21 تا 45 اواخر روز چهارشنبه در میان آنها 12 مصریان تحت قرنطینه در مکه که در آن مسلمان زیارت شده اند به حالت تعلیق درآمد. پادشاهی نیز گفت: این گروه از بیش از 50 نمی تواند جمع آوری در مکان های عمومی, به طور بالقوه تأثیر جمعی در نماز جمعه.

اسرائیل خاخام دستور کنیسه به جمع آوری بیش از 100 نمازگزاران با هم در یک زمان پس از وزارت بهداشت عزل دستورالعمل حذف. دیوار غربی اورشلیم شهر باز مانده است.

___

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی ایمیل خود را.

ثبت نام در حال حاضر

Batrawy گزارش از دبی, امارات متحده عربی. آسوشیتد پرس نویسندگان Zeina Karam در بیروت ایزابل دبر در قاهره و Tia گلدنبرگ در اورشلیم کمک گزارش.

___

آسوشیتد پرس دریافت پشتیبانی برای بهداشت و علوم از پوشش Howard Hughes Medical Institute وزارت علوم و آموزش و پرورش. AP تنها مسئول همه مطالب.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب