گروه: یمن باید تحریم بیش از لنگر تانکر

قاهره - یک پیشرو بین المللی و فعالان حقوق بشر روز دوشنبه با خواست شورای امنیت سازمان ملل برای اعمال تحریم های

توسط MINERALNEWS در 6 مرداد 1399

قاهره - یک پیشرو بین المللی و فعالان حقوق بشر روز دوشنبه با خواست شورای امنیت سازمان ملل برای اعمال تحریم های اضافی در یمن مورد حمایت ایران حوثی ها را مگر اینکه آنها ارائه U. N. کارشناسان دسترسی به یک تانکر نفت و نهنگ در سواحل یمن و در معرض خطر نشت.

از FSO امن تر لود شده با 1.1 میلیون بشکه نفت خام است. شورشیان که کنترل این منطقه را تکذیب کرده اند U. N. بازرسان دسترسی به رگ.

سازمان ملل هشدار داد در اوایل این ماه از نظر زیست محیطی و اقتصادی و فاجعه انسانی از کشتی است که نشده است و برای نگهداری بیش از پنج سال است.

دیده بان حقوق بشر می گوید تاثیر نشت نفت در معیشت دسترسی به آب و غذا و در قیمت سوخت می تواند به طور قابل توجهی تشدید یمن بحران انسانی. نشت نفت نیز می تواند تعطیل بندر Hodeida یک تاسیسات برای میلیون ها نفر از یمنی که بستگی تجاری واردات و کمک های انسان دوستانه.

تانکر "تهدید به نابود کردن کل اکوسیستم و تخریب معیشت میلیون ها نفر از مردم در حال حاضر مبتلا به یمن را جنگ" گفت: Gerry سیمپسون کاردانی بحران و درگیری مدیر در HRW.

داخلی اسناد و مدارک به دست آمده توسط آسوشیتدپرس ماه گذشته نشان می دهد که آب دریا وارد محفظه موتور از تانکر باعث آسیب به لوله ها و افزایش خطر غرق شدن. زنگ پوشش داده است بخش هایی از تانکر و گاز بی اثر است که مانع از مخازن از تجمع گازهای قابل اشتعال دارای بیرون درز. کارشناسان می گویند تعمیر و نگهداری است که دیگر ممکن است به دلیل آسیب به کشتی برگشت ناپذیر است با توجه به یک گزارش AP ژوئن 26.

حوثی ها در یمن را نشانه آنها را تایید کند U. N. ماموریت به کشتی اما تا کنون که اتفاق افتاده است. دیده بان حقوق بشر نیز خواست ایران برای تشویق شورشیان به همکاری.

شورشیان کنترل یمن را در دریای سرخ در بندر راس عیسی واقع در 6 کیلومتری (3.7 کیلومتر) که در آن از FSO امن تر شده است لنگر از سال 1980s. آنها در جنگ با سطح بین المللی به رسمیت شناخته شده دولت است که با حمایت یک ائتلاف به رهبری عربستان سعودی و ایالات متحده آمریکا

ژاپنی ها ساخته تانکر فروخته شد به دولت یمن در سال 1980 به ذخیره تا 3 میلیون بشکه پمپ از میدان های نفتی در استان مأرب قبل از آن صادر شد. این کشتی 360 متر (1,181 پا) با 34 مخازن ذخیره سازی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب