خواروبار کارگران در حفظ و امریکا تغذیه در حالی که از ترس برای ایمنی خود را

بزرگنمایی این تصویر گرت Ward, اسپری های ضد عفونی کننده در پشت یک پنل پلکسی گلاس در Hy-Vee فروشگاه مو

توسط MINERALNEWS در 14 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

گرت Ward, اسپری های ضد عفونی کننده در پشت یک پنل پلکسی گلاس در Hy-Vee فروشگاه مواد غذایی در اوورلند پارک کن., در مارس 26. فروشگاه شروع نصب سپر در پرداخت راهرو برای حفاظت از کارمندان و کمک به جلوگیری از گسترش coronavirus. چارلی ریدل/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
چارلی ریدل/AP

همه آمریکایی ها می توانند در خانه بمانند و در طول بیماری همه گیر.

میلیون ها نفر از کارگران ضروری هستند تا خود را برای کار در انبار مواد غذایی, گیاهان پردازش تحویل کامیون ها و مواد غذایی پرداخت خطوط. کاری که اغلب پایین پرداخت می شود و همراه با چند حمایت است که در حال حاضر به طور ناگهانی بسیار خطرناک تر است.

امریکا تا به یک درک جدید برای این کارگران. لایحه Osborn های لبنی کارمند در یک غول در لا پلتا, Md., می گوید: او هرگز استفاده می شود تشکر برای کار خود را. تا کنون.

اما در حال حاضر که تغییر کرده است.

"در تمام طول روز 'با تشکر از شما برای داشتن این. با تشکر از شما برای داشتن آن', " او می گوید. "به طوری که غیر معمول است."

کورتنی مراتع صندوقدار در یک Kroger در ویرجینیای غربی, W. Va., خواستار آن تغییر خوش آمدید. اما او همچنین می بیند برخی از طنز در این نوظهور قدردانی.

"این قطعا چشم باز" او می گوید. "از آنجا که مردم در حال حاضر گفت:" اوه خدای من این مردم سزاوار خطر پرداخت.' اما اینها همان افرادی که می گویند ما سزاوار نیست 15 دلار در ساعت است."

برای یک خریدار پله به یک فروشگاه مواد غذایی لازم است و خطر آنها ممکن است به صورت یک بار در هفته یا حتی کمتر. برای فروشگاه مواد غذایی, کارمند است که قرار گرفتن در معرض هر روز اتفاق می افتد — بارها و بارها — به عنوان یک رژه از مردم آنها را منتقل می کند فقط چند فوت دور.

مراتع' فروشگاه شستن دست می شکند و به طور منظم پاک کردن فراز از سبد خرید دسته. Osborn در فروشگاه نصب شده از جنس پلکسی گلاس سپر برای صندوقداران و ضد عفونی کننده دست در ایستگاه های اطراف فروشگاه.

اقدامات احتیاطی مانند این بین شرکت ها متفاوت است با برخی از کارگران ابراز نگرانی عمیق در مورد عدم پادمان یا دنده محافظ.

پرداخت مرخصی استعلاجی نیز یک نگرانی مشترک. بسیاری از مواد غذایی کارگران تضمین شده نیست هر بیمار ترک تحت شرایط عادی و مرخصی استعلاجی در طول همه گیر است و گاهی اوقات مشروط تست مثبت برای COVID-19 است که می تواند دشوار برای به دست آوردن داده شده و تست نمایند.

Osborn و مراتع باید یک اتحادیه است که مبارزه برای حمایت. برخی دیگر از کارگران در حال تلاش برای سازماندهی: در این هفته برخی از Instacart آمازون و غذاهای کل کارکنان اعتراض کرده اند و راه می رفت خاموش به فشار برای اقدامات ایمنی اساسی.

در موارد دیگر nonunion شرکت ها به طور داوطلبانه اجرا تغییر میکند. مواد غذایی شیر جمهور مگ هام می گوید شرکت او اولویت مشتری است و ایمنی کارکنان و اضافی که مطابق با اصول بهداشتی و پلکسی گلاس سپر محافظت از هر دو گروه.

"ما می دانیم که مشتریان ما تعداد ما 68,000 همکاران برای آنها وجود داشته باشد," او می گوید. "و ما همچنان به آنها یادآوری اهمیت بودن سخت کوش و مراقبت از خود."

مواد غذایی شیر نیز در تلاش برای استخدام کارگران بیشتر برای کمک به بحران و مانند بسیاری از فروشگاه های آنها در حال ارائه اضافی "تقدیر پرداخت" در طول بحران هر چند هام نمی گویند چقدر است. بسیاری از فروشگاه های دیگر در حال ارائه اضافی $2 ساعت است.

برخی از شرکت های بزرگ که معمولا مقاومت در برابر تماس برای مرخصی استعلاجی و بالاتر پرداخت خود را تغییر لحن در این بیماری همه گیر می گوید: جان لوگان استاد و مدیر کار و اشتغال به تحصیل در دانشگاه ایالتی سان فرانسیسکو.

"این برای تلفن های موبایل دیوانه در حال حاضر که مردم همیشه در شک است که این کارگران هستند که واقعا نگه داشتن جامعه از عملکرد تا حد زیادی شد تا کنون به ارزش 15 دلار در ساعت یا باید همیشه محروم شده اند پرداخت می شود, مرخصی استعلاجی," او می گوید.

اما او اشاره می کند که شرکت سیاست تغییرات موقتی هستند و فقط برای مدت از این بحران است. این یک سوال باز که آیا همه این درک جدید خواهد داشت.

و حمایت در حال تکه تکه — فروشگاه های مختلف باید روش های مختلف و سطوح مختلف تعهد به ایمنی کارگر.

لوگان می گوید: محلی و مقامات دولتی می تواند کمک به نیاز تمام فروشگاه ها به عمل اقدامات ایمنی مانند نصب پلاستیک سپر اجازه می دهد شستن دست می شکند و یا محدود کردن تعداد افراد مجاز در داخل فروشگاه در یک زمان. برخی از مناطق باید سیاست های شبیه به این در جای زیادی نمی کنند.

در برخی موارد فرمانداران طبقه بندی فروشگاه خواروبار کارگران به عنوان ضروری و یا به عنوان اورژانس کارگران می تواند کمک به آنها دسترسی خدمات مانند مراقبت از کودکان. لوگان می گوید متحده می تواند بیشتر و درمان مواد غذایی کارکنان به عنوان اولین پاسخ دهندگان کمک به آنها برای دسترسی به دنده محافظ مانند ماسک و دستکش.

فروشگاه خواروبار کارگران نیز می گویند آنها می خواهند خریداران به فکر کردن در مورد خطرات آنها در حال ایجاد.

"بسیاری از مشتریان ما در آینده در ماسک و قدردانی می کنم که می گوید:" آماندا Casaburri که با این نسخهها کار در یک Kroger در نزدیکی فورت ورث ، "من می خواهم به فکر می کنم که آن را نه تنها برای سلامت خود را, اما آن را برای ما."

هنگامی که او را در تهیه کالاهای خشک او به طور مداوم در فکر کردن در مورد هر سطح او را لمس. او نگرانی در مورد ابتلا به این ویروس و گسترش آن به دیگران است.

"من فقط نمی ببینید که چگونه آن را ممکن است که اکثریت عظیمی از فروشگاه خواروبار کارگران در حال رفتن به مریض," او می گوید. "آیا ما تو رو از دست دادن برخی از ما همکاران به این ؟ آن را کاملا ممکن است."

Casaburri می گوید: او می بیند برخی از مشتریان طولانی در راهرو با هیچ حس فوریت. او خواستار خریداران را به یک لیست دریافت.

"من فقط آرزو می کنم هر کس آن را کمی بیشتر به طور جدی" او می گوید.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن