فرمانداران بالا بردن زنگ به عنوان coronavirus مالیات سلامت سیستم

BATON ROUGE, La. - ایالات متحده فرمانداران گفت: رئیس جمهور روز شنبه که کشورهای خود را در نیاز مبرم به فدرال کم

توسط MINERALNEWS در 1 فروردین 1399

BATON ROUGE, La. - ایالات متحده فرمانداران گفت: رئیس جمهور روز شنبه که کشورهای خود را در نیاز مبرم به فدرال کمک به گسترش آنها اقدامات شامل جدید coronavirus با لوئیزیانا فرماندار گفت: دولت خود را در نظام سلامت می تواند غرق در یک هفته.

لوئیزیانا رژیم صهیونیستی است. جان ادم ادواردز گفت: افزایش موارد جدید پر کردن تخت بیمارستان می تواند فشار گذشته دولت ظرفیت برای ارائه مراقبت های بهداشتی در هفت تا 10 روز به نیواورلئان می شود یکی از کشور virus نقاط داغ.

در یک کنفرانس تلفنی با دیگر فرمانداران ادواردز هشدار داد رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن از "بدترین سناریو" مدل سازی. اما او همچنین به خبرنگاران گفت که لوئیزیانا بود در مسیر که "جدی" اگر دولت ساکنان نیست به طور فعال کار می کنند برای کاهش تماس با دیگران — ماندن در خانه بیشتر و فاصله گرفتن از مردم است.

لوئیزیانا تا به حال نزدیک به 400 تست مثبت برای COVID-19 روز شنبه از 280 روز قبل ادواردز گفت. ده نفر کشته شده اند.

"ما مسیر است که اساسا همان چیزی است که آنها تا به حال در ایتالیا. و اگر وجود دارد هر چیزی که من امروز گفت که باید به مردم توجه آن است که" فرماندار دموکرات گفت. "اگر ما در حال رفتن به مانند ایتالیا در 10 روز یا دو هفته آن را تنها خواهد شد به دلیل این اقدامات کاهش."

در خود تلفنی با تهمت و معاون رئیس جمهور مایک پنس فرمانداران فشرده برای بیشتر لوازم — ماسک و دیگر تجهیزات حفاظتی برای حرفه ای پزشکی, کیت های آزمایش و زندگی-صرفه جویی در لوازم مانند هواکش.

مکزیک جدید رژیم صهیونیستی. میشل Lujan گریشام گفت که او می خواست هماهنگی بهتر بین دولت فدرال و ایالات متحده در مورد زنجیره تامین ضروری تجهیزات پزشکی.

"کجاست آن که ساخت آن گرفتن مستقر گفت:" گریشام سخنگوی تریپ Stelnicki. "واقعا وجود دارد باید روشن تر در ارتباط است."

آنها همچنین خواسته های اضافی برای نظارت از خود گارد ملی واحد عمدتا به گریز بیشتر برای استقرار آنها را برای اهداف بشردوستانه. آنها می خواهند گارد واحد برای کمک به اجرای غربالگری موبایل امکانات ضد عفونی کردن فضاهای عمومی و توزیع لوازم پزشکی مانند دستکش و لباس و چهره سپر.

"ما باید در تمام سطوح دولت با هم کار برای دریافت از طریق این بحران گفت:" مریلند رژیم صهیونیستی. لری هوگان رئیس انجمن فرمانداران ملی.

کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom در پنجشنبه خواسته رهبران کنگره برای $1 میلیارد دلار در اولیه بودجه فدرال برای کمک به, پرجمعیت ترین دولت مبارزه با ویروس. او همچنین خواسته تهمت به دولت فدرال استقرار USNS Mercy Hospital کشتی به بندر لس آنجلس برای کمک به دولت "خارج کردن" آن سیستم مراقبت های بهداشتی.

تحولات در کشورهای آمد سریع دوشنبه به عنوان بیشتر فرمانداران ساخته جارو توصیه هایی برای ساکنان برای جلوگیری از فضاهای عمومی و یا تا حد زیادی محدود کردن قرار گرفتن در معرض خود را به دیگران است.

در پنسیلوانیا رژیم صهیونیستی است. تام گرگ محکم دستورات خود را به کسب و کار را تعطیل و صدور وخیم هشدار داد و گفت که تمام "غیر پایدار زندگی" کسب و کار در دولت باید در مکان های فیزیکی خود را با 8 p. m. به سرعت گسترش coronavirus. اجرای اقدامات در برابر کسب و کار است که نمی توانم از مکان های فیزیکی خود را آغاز خواهد شد شنبه, Wolf در بیانیه ای گفت.

کارولینای جنوبی, فرماندار تگزاس هنری مک مستر با صدور یک فرمان اجرایی با دعوت از همه غیر ضروری کارکنان دولت به ماندن در خانه.

مینه سوتا رژیم صهیونیستی است. تیم Walz دستور ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی برای به تعویق انداختن اعمال جراحی الکتیو و دیگر روشهای پزشکی به طوری که آنها می تواند تمرکز بر پاسخ به پیش بینی افزایش coronavirus موارد است.

"بزرگترین خطر ما در طول COVID-19 همه گیر است که قریب به اتفاق ما سیستم مراقبت های بهداشتی و محدود کردن توانایی خود را برای پاسخ به در حال ظهور موارد" Walz در بیانیه ای گفت.

هوگان گفت: فرمانداران نیز درخواست تاخیر و یا انعطاف پذیری بیشتر برای تکمیل 2020 آمار و انتقال به شناسه واقعی.

مریلند لغو کرده است دولت شرایط طوری رانندگی نمی منقضی در وضعیت اضطراری برای جلوگیری از جمعیت در موتور خودرو دولت دفاتر, او گفت:. اما قانون فدرال نیاز به شناسه واقعی پیروی Oct. 1. هوگان گفت: فرمانداران نمی خواهید مردم از آمدن به MVAs با اسناد و مدارک آنها نیاز به در حال حاضر در فرد در انطباق است.

"دیگر فرمانداران تمام موافقت کرد و گفت:" بله این یک مشکل بزرگ برای همه ما است.' بنابراین ما فقط درخواست به فشار دکمه مکث در تمام این چیزهایی که نیاز به تعامل با افرادی که در آن آنها خواهد گسترش بیماری" هوگان گفت.

___

آسوشیتد پرس نویسندگان دیوید Eggert در لانسینگ میشیگان; سوزان Haigh در Hartford, Connecticut; Steve Karnowski در مینیاپولیس, مینه سوتا; مگ Kinnard در کلمبیا, کارولینای جنوبی; مارک لوی در هریسبورگ پنسیلوانیا; Morgan Lee در سانتافه نیومکزیکو و کاتلین Ronayne و دان تامپسون در ساکرامنتو کالیفرنیا کمک به این گزارش.

___

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

آسوشیتد پرس دریافت پشتیبانی برای بهداشت و علوم از پوشش Howard Hughes Medical Institute وزارت علوم و آموزش و پرورش. AP تنها مسئول همه مطالب.

___

دنبال AP پوشش از شیوع ویروس در https://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب