فرمانداران' شرکت در میان دریافت کنندگان ویروس امداد وام

کلمبوس, اوهایو - فرمانداران که دستور خاموش شدن ناگهانی خود را به عنوان متحده در پاسخ به کروناویروس همه گیر در

توسط MINERALNEWS در 17 تیر 1399

کلمبوس, اوهایو - فرمانداران که دستور خاموش شدن ناگهانی خود را به عنوان متحده در پاسخ به کروناویروس همه گیر در میان میلیون ها نفر از بهره مند از وام برنامه ایجاد شده برای کمک به کسب و کارهای کوچک آب و هوا COVID-19 اثر را در اقتصاد و آمار منتشر شده در روز شنبه نشان می دهد.

فرمانداران حداقل هشت متحده که روابط را به شرکت هایی که دریافت وام از طریق اداره کسب و کار کوچک را چک حفاظت از برنامه. هر دو حزب جمهوریخواه و دموکرات خود را در ارتباط شرکت های وام در محدوده از $150 ، 000 به بیش از 11 میلیون دلار. آن است که قانونی برای کسب و کار متعلق به مقامات منتخب برای درخواست و دریافت وام که بخشایش اگر مورد استفاده قرار گیرد برای حفظ شغل.

یک minor league baseball team قسمت متعلق به اوهایو و رژیم صهیونیستی است. مایک DeWine دریافت وام, آیا به عنوان یک شرکت سرمایه گذاری به رهبری, New Hampshire رژیم صهیونیستی است. کریس Sununu خانواده. یک شرکت ارتباطات است که در آن فرماندار جمهوریخواه نیوجرسی ، فیل مورفی یک خطر و یک کارخانه شراب سازی و مهمان نوازی شرکت تاسیس شده توسط کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom نیز بهره مند است. حداقل شش نفر از میلیاردر, West Virginia رژیم صهیونیستی است. جیم عدالت را در خانواده کسب و کار واجد شرایط برای وام. ویرجینیا رژیم صهیونیستی است. رالف نرتهم سابق عمل پزشکی است که در آن او هنوز هم سرمایه گذاری تجاری املاک و مستغلات شرکت کارگزاری آغاز شده توسط مریلند رژیم صهیونیستی. لری هوگان و تهویه مطبوع و شرکت تامین بخشی متعلق به می سی سی پی رژیم صهیونیستی است. تیت ریوز همچنین دریافت وام.

فرمانداران باید نقش برجسته ای در ایالات متحده در پاسخ به کشنده بیماری همه گیر کوروناویروس صدور دستورات است که تعطیل کردن کسب و کار و مدارس و ایجاد دستورالعمل در ماسک و اجتماعی فاصله و سازندگان: ساکنان در خانه های خود.

کسب و کار خود را قادر به حرکت به یک سیستم است که بسیاری از خیابان اصلی کسب و کار تا به حال مشکل دسترسی به قبل از درخواست مهلت تمدید شد تا اوایل ماه آینده. بسته کمک محور دولت فدرال به طرح نجات اقتصاد ویران خاموش شدن ناگهانی و عدم قطعیت است. اطلاعات منتشر شده توسط وزارت خزانه داری ارائه کمال حسابداری از برنامه تا کنون.

فرمانداران تلاش موفق به ضربه بزنید وام برنامه آمد و در برخی موارد به عنوان آنها در مواجه با مقاومت مواجه برابر اثرات اقتصادی خود را ویروس سیاست. خواه DeWine برای مثال سرزنش شده است توسط برخی از مقامات محلی حزب و هدفمند در خانه ملت تظاهرات برای رفتن بیش از حد در پاسخ او.

او بخشی است-صاحب DeWine دانه-دلار نقره ای بیس بال که در دریافت وام های ذکر شده بین 150.000 دلار و $350,000. این شرکت صاحب اشویل گردشگران یک لیگ کوچک بیس بال تیم در کارولینای شمالی که خریداری شد فرماندار از خانواده در سال 2010. DeWine پسر برایان DeWine خدمت به عنوان رئيس جمهور از این تیم است.

یک سخنگوی DeWine دارای 32% سهام در تیم بیس بال و پخش هیچ نقش مدیریت. او گفت: این وام برای $189,500 را پوشش حقوق و دستمزد و حقوق و دستمزد-هزینه های مربوط.

Waterville Valley Holdings یک گروه سرمایه گذاری به رهبری خانواده Sununu یک جمهوری خواه یک وام از $350,000 و 1 میلیون دلار است. این شرکت اصل سرمایه گذار در وترویل دره توچال, اسکی منطقه ای که در آن Sununu به عنوان مدیر عامل تا زمانی که درست قبل از او در زمان دفتری در سال 2017.

Sununu, مشاور حقوقی, جان Formella اشاره کرد که رفت و آمد مکرر است که بخشی از یک صنعت است که تعطیل و به شدت تحت تاثیر این بیماری همه گیر. حداقل پنج تن دیگر نیوهمپشایر مناطق اسکی و یا رفت و آمد مکرر خواص مرتبط با Sununu کردم وام از حداقل $150,000.

نیویورک-بر اساس ارتباطات شرکت با سهام برگزار شد فرماندار جمهوریخواه نیوجرسی ، فیل مورفی, حزب دموکرات, یک وام از $350,000 به $1 میلیون نفر است. انسجام ارتباطات و گزارش آن را حفظ 21 شغل به عنوان بخشی از برنامه است. مورفی است سهام خود را در شرکت مشخص نیست اما گزارش آن را در یک 2019 افشای مالی فرم ثبت با دولت اخلاق کمیسیون.

PlumpJack مدیریت گروه LLC Newsom را شراب سازی و مهمان نوازی شرکت دریافت وام به ارزش 150.000 دلار به $350,000. PlumpJack گزارش استنادی 14 شغل با تشکر از وام. این شرکت بخشی از مجموعه ای از علامت های تجاری است که شامل یک رفت و آمد مکرر هتل در اسکو دره پیست اسکی پنج رستوران ها و میله های چهار دره نپا از wineries ورزشی خرده فروش ،

قبل از مصرف در 2019, Newsom اعلام کرد او را گام به دور از کسب و کار و قرار دادن دارایی های خود را در یک نابینا اعتماد مدیریت خانواده و وکیل.

پرسید چرا PlumpJack کاربردی برای وام Newsom گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی در مورد کوروناویروس که "شما را مجبور به درخواست مردم که در حال اجرا هستند کسانی که کسب و کار است. آن را در یک نابینا اعتماد; دوره کامل متوقف شود."

در غرب ویرجینیا, عدالت, خانواده شرکت دریافت حداقل 11.1 میلیون دلار از دولت فدرال کمک برنامه.

عدالت یک جمهوری خواه محسوب می شود, غرب ویرجینیا, ثروتمندترین مرد از طریق مالکیت ده ها تن از زغال سنگ در کشاورزی و کسب و کار است که بسیاری از آنها شکایت شده برای بدهی های پرداخت نشده. حداقل شش عدالت خانواده اشخاص دریافت چک های برنامه حفاظت از وام ها از جمله فرماندار اسراف رفت و آمد مکرر Greenbrier و همچنین Greenbrier ورزشی باشگاه منحصر به فرد تنها اعضای باشگاه مربوط به رفت و آمد مکرر.

پرداخت به عدالت شرکت می تواند به عنوان بالا به عنوان $24.3 میلیون زیرا دولت فدرال فاش چهره دلار در محدوده خاص نه مقدار.

"من تشویق همه کسب و کار در کشور ما به سعی کنید به دنبال هر چیزی و همه چیز را که آنها احتمالا می تواند به دنبال از دولت فدرال در رابطه با وام" عدالت گفت:, و اضافه کرد که حدود 2 میلیارد دلار رسیده است به دولت فدرال بسته است.

عدالت گفت: او می خواست به محل دارایی های خود را در یک نابینا اعتماد در مدت کوتاهی پس از او انتخاب شد اما نه انجام شده است. او مدعی است که فرزندان خود را در کنترل خانواده امپراتوری کسب و کار.

نرتهم سابق عمل پزشکی که او صاحب سهام در دریافت وام از بین 2 میلیون دلار به 5 میلیون دلار. Northam, یک متخصص مغز و اعصاب کودکان نیست درگیر در کودکان تخصص گروه روز به روز عملیات و هیچ نقشی در درخواست وام خود را سخنگوی گفت.

تجاری املاک و مستغلات شرکت کارگزاری آغاز شده توسط مریلند هوگان همچنین دریافت وام از بین 150.000 دلار و $350,000. هوگان پا گذشته از زمانی که شرکت او انتخاب شد فرماندار. دارایی های خود را مدیریت می شوند توسط یک اعتماد است.

که همان وام محدوده ذکر شده برای جنوب تهویه مطبوع & Supply, Inc., یک خانواده کسب و کار آغاز شده و توسط پدر فرماندار می سی سی پی. پارکر Briden سخنگوی ریوز گفت: فرماندار یک اقلیت سهامداران در این شرکت است که هیچ "روز به روز نقش" در عمل است.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"فرماندار بسیاری از کار های دیگر در مورد نگرانی" Briden در بیانیه ای گفت.

___

آسوشیتد پرس خبرنگاران Farnoush امیری در کلمبوس; Mike Catalini در ترنتون, N. J.; Cuneyt Dil در کالیفرنیا ؛ آنتونی Izaguirre در چارلستون W. Va.; هالی Ramer در کنکورد, N. H.; Alan Suderman در Richmond, Va.; لی Willingham در جکسون را از دست ندهید.; و برایان Witte در آناپولیس, Md.; کمک به این گزارش. امیری است که یک عضو سپاه برای آسوشیتد پرس/گزارش خانه ملت امریکا, اخبار ابتکار. گزارش برای امریکا غیر انتفاعی خدمات ملی برنامه ای است که روزنامه نگاران محلی در اتاق های خبر به گزارش undercovered مسائل.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب