دولت به تخلیه کانادایی از کشتی کروز با 21 موارد گزارش شده از COVID-19

دولت کانادا اعلام کرد این امن هواپیما به بازگرداندن کانادایی در هیئت مدیره شاهزاده بزرگ کشتی کروز در سواحل غرب

توسط MINERALNEWS در 19 اسفند 1398

دولت کانادا اعلام کرد این امن هواپیما به بازگرداندن کانادایی در هیئت مدیره شاهزاده بزرگ کشتی کروز در سواحل غرب ایالات متحده پس از شیوع رمان coronavirus در کشتی.

با توجه به آزادی مطبوعات تصمیم به بازگرداندن کانادایی روی عرشه کشتی آمد و پس از یک درخواست برای کمک از دولت ایالات متحده است.

"با توجه به مرز مشترک کانادا به رسمیت می شناسد اهمیت همکاری با ایالات متحده برای محدود کردن گسترش COVID-19 در آمریکای شمالی و فراتر از آن" ایالات آزادی مطبوعات است.

از 237 کانادا مسافران را در مجموعه ای به غربالگری علایم قبل از سوار شدن به هواپیما. کسانی که تست مثبت نمی شود مجاز به سوار هواپیما شد و به جای آن "بود بیشتر ارزیابی به منظور تعیین مراحل بعدی" انتشار متحده است.

هواپیما را به مسافران از سان فرانسیسکو به کانادا نیروهای پایه در ترنتون, Ont., جایی که آنها مورد بررسی قرار خواهد گرفت و قرنطینه برای 14 روز.

تا کنون وجود داشته است 21 موارد گزارش شده از COVID-19 در هیئت مدیره کشتی. وجود دارد 3,533 افراد روی عرشه کشتی از جمله 2,422 مسافران و 1,111 خدمه از 54 کشور جهان است.

"حفاظت از سلامت همه شهروندان اولویت ما است و ما در حال آوردن کانادایی خانه به دلیل تعداد موارد در گرند شاهزاده خانم. ما همچنان به همکاری با شرکای بین المللی از جمله ایالات متحده برای محدود کردن گسترش COVID-19 گفت:" محترم. Patty Hajdu وزیر بهداشت ،

سه کانادا 60 تایید یا presumptive موارد COVID-19 در میان مسافران بودند که روی عرشه کشتی همان کشتی از فوریه. 11 تا 21 در طول کروز است که آغاز شد و به پایان رسید در سان فرانسیسکو.

در پوست منطقه فقط در غرب تورنتو یک زن و شوهر که تا به حال شده است در شاهزاده بزرگ تشخیص داده شد پس از بازگشت به خانه به Mississauga, Ont.

پوست بهداشت عمومی است که به درخواست مسافران در ردیف 18 تا 22 در top world news پرواز 1199 در فوریه. 28 به خود منزوی اما می گوید خطر ابتلا COVID-19 پایین باقی مانده است.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی ایمیل خود را.

ثبت نام در حال حاضر

با فایل های از کانادا مطبوعات

Margaryta Ignatenko


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن