دولت خوشنودی است که 'یک غول گناه': ایمپریال بیچ آماده بود به عمل

خورشید و دریا مانور تسهیلات زندگی کمک برای افراد مبتلا به زوال عقل و آلزایمر موانع هنگام سفارش تجهیزات پزشکی د

توسط MINERALNEWS در 24 فروردین 1399

خورشید و دریا مانور تسهیلات زندگی کمک برای افراد مبتلا به زوال عقل و آلزایمر موانع هنگام سفارش تجهیزات پزشکی در اوایل این ماه.

خود فروشنده از منابع. این COVID-19 همه گیر ایجاد کرده بود یک افزایش در تقاضا بنابراین تسهیلات زندگی کمک در سن دیگو شهرستان شهرستان ایمپریال بیچ در اصل گفته را به یک شماره و امید برای بهترین.

"آنها در حال گرفتن بسیاری از دستورات است که آنها به راه اندازی یک سیستم قرعه کشی در حال حاضر با همه چیز از جمله کاغذ توالت" گفت: دوروتی Agustin اصلی را مدیر اجرایی.

سپس خورشید و دریا رو غیر منتظره تماس از ایمپریال بیچ شهردار سرژ Dedina. Agustin توصیف آن به عنوان یک "سلامتی بررسی" از بالا شهر انتخاب شد.

تبلیغات

او گفت که او در مورد عدم خود را از دستکش و ماسک و پزشکی لباس. او به او گفت که IB به حال خود بازگشت.

در عرض یک هفته این منابع در آمد.

"ما انجام داده ایم شاد رقص بیش از اینجا گفت:" آن اونز-سنگ خورشید و دریا مانور را مالک است. "ما همچنین دریافت ضد عفونی کننده دست که هیچ کس نمی تواند دست خود را در این روز است."

که نبود جدا شده عمل محبت. سه هفته پیش در ایمپریال بیچ راه اندازی ویژه نیروی کار فعالانه به مقابله با کروناویروس مربوط به مسائل ساکنان شهر.

تبلیغات

وظیفه نیروی شکسته است به پنج فرعی که از یک آدرس خاص مسائل: بهداشت عمومی; کسب و کار; معرض خطر جمعیت; آماده سازی و بازیابی و امنیت عمومی.

هر کمیته شامل یکی از اعضای شورای شهر و ساکنان محلی است که کارشناسان در خود احترام گذاشته میشه. برای مثال بهداشت عمومی کمیته فرعی شامل شهردار Dedina و سه پزشک که در ایمپریال بیچ. همه کار انجام شده است بر روی یک داوطلب بر اساس.

کسانی که کارشناسان به آن ضربه بزنید به شبکه خود را برای ارائه ایمپریال بیچ ساکنان با بهترین منابع موجود است.

Dedina کردم این ایده را به شکل یک نیروی کار از بلومبرگ شهرستان هاروارد رهبری ابتکار عمل. این یک برنامه است که متصل شهرداران از سراسر کشور به کارشناسان هفتگی از طریق کنفرانس تلفنی.

کسانی که شامل کارشناسان سابق رئیس جمهور, باراک اوباما, جورج دبلیو بوش و بیل کلینتون نیز به عنوان سران سابق از CDC و کارشناسان مدیریت بحران در دانشگاه هاروارد. آنها بر اهمیت داشتن یک متحد و فعال پاسخ Dedina گفت.

"این اولین چیزی که آنها پیشنهاد," او گفت:.

به غیر از گرفتن خورشید و دریا مانور تجهیزات پزشکی و نیروی کار کمک کرده است تا اتصال محلی کسب و کار با وام های فدرال برنامه بدست 40 ماسک برای کارگران در مواد غذایی محلی فروشگاه خروجی حذف باند مرتبط با نقاشی های دیواری که ظهور پس از اقامت در پناهگاه سفارشات و تحصیل مستاجران در مورد اخراج حمایت های در دسترس به آنها.

ایمپریال بیچ شهر برای اولین بار در سان Diego شهرستان به تصویب اخراج توقف. تحت این شهرستان در مهلت قانونی مستاجر که ارائه اخطار کتبی به صاحبخانه خود که آنها قادر به پرداخت اجاره بها به دلیل همه گیر نشان دهد و اثبات مستند به عقب تا ادعای خود را اخراج نمی شود در حالت اضطراری.

تبلیغات

در راه ایمپریال بیچ آماده بود برای یک بحران به این دلیل که شهر در حال حاضر مواجه شده است یکی برای سال — مرزی فاضلاب نشت که به طور معمول تعطیل سواحل شهر.

"من فکر می کنم آن را به ما منابع به درک چرا خوشنودی است که یک غول گناه برای دولت" Dedina گفت. "به همین دلیل ما خیلی فعال در این مسائل. از آنجا که ما نمی توانیم آن را نابود جامعه ما است."

دکتر رامون هرناندز است که یک عضو از سلامت عمومی کمیته فرعی است و همچنین رئیس بخش سلامت جامعه در دانشگاه سان Diego دانشکده پزشکی pediatricts بخش. او شده است به میزبانی هفتگی تصویری وبلاگ در Facebook به نگه داشتن جامعه به روز رسانی در آخرین تحولات.

هرناندز است که ارتباط خورشید و دریا مانور با شهرستان در بخش بهداشت و درمان برای تامین.

هرناندز می گوید نیروی کار تا به حال مزایای عملی در کمک به مبارزه با این بیماری همه گیر است و کار به نگه داشتن مردم متصل حتی در حالی که جدا شده در صفحه اصلی — یک عامل مهم در حال حاضر به صورت کلی خوب بودن. قادر به حل برخی از مسائل را از طریق نیروی کار یک روانی, بهداشت افزایش, او گفت:.

"صادقانه جامعه قطعه چیزی است که الهام بخش من," او گفت:. "من جامعه ما انجام تمام این کار و این واقعا زیبا. این نشان می دهد که در میان یک بحران ما می آیند و این نشان می دهد که قدرت از شهرستان ما است."

آن بوده است به خصوص مفید به مردم را حس آژانس گفت که آنها به نوعی از کنترل بیش از این وضعیت است.

در آفتاب و دریا مانور کارکنان شده اند کنترل آنچه که آنها می توانند کنترل کمی خلاقیت در حالی که انجام برخی از عیب یابی.

تبلیغات

با محدودیت های فعلی ساکنان' خانواده و دوستان شده اند قادر به مشاهده. بنابراین کارکنان باید شروع به تیراندازی فیلم کوتاه است که ساکنان می توانند با ارسال به فرزندان خود grandkids و نوه بزرگ.

"احساس خیلی آغوش جامعه شده است به طوری نشاط بخشی" اونز-سنگ گفت.

Solis می نویسد: San Diego Union-Tribune



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب