رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom ميگيرد coronavirus تلاش می پرسد کالیفرنیا همه رستوران ها و سالن های تئاتر به

با اشاره به نیاز به "چین" تلاش های محلی و مقامات دولتی برای مبارزه با گسترش این رمان coronavirus رژیم صهیونیست

توسط MINERALNEWS در 27 اسفند 1398

با اشاره به نیاز به "چین" تلاش های محلی و مقامات دولتی برای مبارزه با گسترش این رمان coronavirus رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom روز دوشنبه گفت که تمامی ایالت کالیفرنیا رستوران باید درهای خود را به ناهار خوردن در مشتریان و ورزشگاه باشگاه های بهداشتی و سینما نیز باید شاتر عملیات خود را.

اعلام شده طی یک شناخت مختصری از Facebook Live, نمایندگی گسترش دولت بهداشت عمومی تلاش و برگشت از فقط 24 ساعت زودتر به اینکه رستوران ها باید محدود کردن عملیات خود را.

Newsom گفت که او "درخواست ما رستوران ها به صورت لحظه ای ارائه takeout اگر آنها مایل و عمل در آن قاب. اما خواهد شد که تمرکز یک تراز در سراسر ایالت کالیفرنیا در این نقطه به اعتقاد ما لازم است."

این تصمیم به شرح زیر تلاش های مشابه در لس آنجلس و دیگر شهرهای بزرگ اما ارائه یک جارو چالش جدید برای کسب و کارهای مشابه در اواسط اندازه کوچک و شهرستانها و همچنین دولت در نقاط روستایی. روز یکشنبه فرماندار گفته بود که رستوران ها باید باز باقی می ماند تا زمانی که آنها حذف شده به اندازه کافی صندلی برای رسیدن به شش پا و یا بیشتر از جدایی برای آنها ناهار خوری مراجعان — "عمیق اجتماعی فاصله" را به عنوان او آن را در زمان.

تبلیغات

ظاهر می شود در سایت های رسانه های اجتماعی از دولت, دفتر خدمات اورژانس فرماندار همچنین گفت: تغییر شرایط باعث شده بود تا او را به تجدید نظر درخواست خود را هفته گذشته به منظور محدود کردن تجمع جرم برای بیش از 250 نفر است.

جوامع مختلف را پس از تصویب قوانین سختگیرانه تر و Newsom گفت: آن زمان برای همه کالیفرنیا به انجام این کار بیش از حد. او گفت: او به خصوص متاثر از هفت منطقه خلیج شهرستانهای اتخاذ کرده اند که یک "پناهگاه در محل" سیاست به طور موثر به درخواست هر کس به باقی می ماند به عنوان جدا شده به عنوان امکان پذیر است به امید کاهش گسترش COVID-19 ویروس.

"اگر ما در حال درخواست از مردم به پناهگاه در محل برای منزوی کردن در خانه" Newsom گفت: "هدف از گردهمایی را از دست داده است همه ما از ایمنی و بهداشت چشم انداز. پس از کارگردانی که هیچ تجمعات... ما فکر می کنم آن را بسیار منطقی تحت این شرایط است. مخل من می دانم که برای برخی از. اما گویا ما معتقدیم در این لحظه است."

کالیفرنیا وزارت بهداشت صادر شده و دیگر دستورالعمل برای مناطق شلوغ بیش از حد — مهمترین محدودیت در جمعیت جمع آوری شده در فروشگاه های مواد غذایی. این درخواست می گوید که بازار باید محدود "تعداد مشتریان در هر زمان داده شده به عنوان لازم برای کاهش فضای باز/سرپوشیده ازدحام و خطوط به پاسخگویی اجتماعی فاصله ارشاد."

تبلیغات

فرماندار درخواست پس از دولت مقامات بهداشت عمومی اعلام کرد در حال حاضر وجود دارد 392 تایید موارد این ویروس در کالیفرنیا است. در اوایل دولت نمایندگان مجلس مصوب هزینه تا $1 میلیارد دلار در تلاش برای مبارزه با این بیماری همه گیر.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن