'بر باد رفته' بازگشت به HBO حداکثر با مقدمه

بزرگنمایی این تصویر نیویورک اکران فیلم بر باد رفته در دسامبر. 19, سال 1939 در آستور تئاتر در برادوی

توسط MINERALNEWS در 5 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

نیویورک اکران فیلم بر باد رفته در دسامبر. 19, سال 1939 در آستور تئاتر در برادوی است. AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
AP

بر باد رفته بازگشت به جریان سرویس HBO حداکثر پس از آن برداشته شد و در اوایل این ماه به دلیل خوش خیم تصویر از آمریکا برده داری. این فیلم در حال حاضر ویژگی های جدید معرفی فیلم پژوهشگر و Turner Classic Movies میزبان Jacqueline Stewart.

در مقدمه استوارت آدرس فیلم مشکل تصویر از Antebellum جنوبی.

"هشتاد سال پس از انتشار اولیه آن, 'بر باد رفته' یک فیلم غیر قابل انکار اهمیت فرهنگی," او می گوید. "این است که نه تنها عمده سند هالیوودی نژادپرستانه شیوه های گذشته بلکه پایدار کار از فرهنگ صحبت می کند که به طور مستقیم به نژادی و نابرابری که باقی بماند در رسانه ها و جامعه امروز است."

استوارت می افزاید که این فیلم به تصویر می کشد یک "جهان از لطف و زیبایی و بدون اذعان به خشونت از سیستم اموال برده داری است که بر این جهان بر آن استوار است."

جریان خدمات و همچنین اضافه شدن دو همدم ویدئوها همراه با بازگشت از فیلم است. یکی از ویژگی های ویدئو پانل بحث و گفتگو در این فیلم بحث برانگیز میراث و یکی دیگر را فراهم می کند اطلاعات بیشتر در مورد هتی مک دنیل که در سال 1940 شد اولین زن آمریکایی آفریقایی برنده جایزه اسکار برای تجسم خود را از این بردگی "لله."

بزرگنمایی این تصویر

لس آنجلس مدرسه کودکان حضور در مراسم رونمایی یادبود ایالات متحده خدمات پستی تمبر برای بازیگر هتی مک دنیل در سال 2006 در بورلی هیلز کالیفرنیا. McDaniel, همچنین, یک, خواننده, رادیو و تلویزیون, شخصیت, شد, اولین زن آمریکایی آفریقایی برنده جایزه اسکار برای تجسم خود را از دده سیاه در بر باد رفته. دامیان DOVARGANES/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
دامیان DOVARGANES/AP

1939 فیلم شده است که این موضوع انتقاد با برخی از گفتن آن به تصویر کشیده کنفدراسیون با احساسات و علاقه. تظاهرات اخیر برای عدالت نژادی برانگیخته توسط پلیس به قتل جورج فلوید تمدید این نگرانی ها. فیلمنامه نویس تهیه کننده و مدیر جان ریدلی نوشت: یک op-ed برای لس آنجلس تایمز در اوایل این ماه خواستار HBO حداکثر برای حذف بر باد رفته از کتابخانه خود را.

"این فیلم تا به حال بهترین استعدادها در هالیوود که در آن زمان کار با هم به sentimentalize یک تاریخ است که هرگز" ریدلی نوشت. "و آن را همچنان به پوشش را به کسانی که به دروغ ادعا می کنند که چسبیده به پیکرنگاری از کشت و زرع عصر یک ماده از 'میراث نفرت نیست.' "

یک سخنگوی سرویس جریان گفت NPR در بیانیه ای در این زمان از فیلم حذف که "نژادپرستانه توصیفاتی" در این فیلم شد "اشتباه و اشتباه امروز ما احساس می کنیم که برای حفظ این عنوان بدون توضیح و denouncement از آن توصیفاتی غیر مسئولانه خواهد بود."

این سخنگو افزود که در گذشته از جدید معرفی فیلم خود را تغییر نمی شود پس از آن بازگشت "از آنجا که به انجام در غیر این صورت خواهد بود که همان ادعا این تعصبات هرگز وجود نداشته است."

استوارت تصریح کرد: کسانی که احساسات در مقدمه اذعان است که در حالی که تماشای بر باد رفته و دیگر فیلم های کلاسیک می تواند ناراحت کننده یا دردناک فیلم باید در دسترس در شکل اصلی خود را به "دعوت از بینندگان برای تأمل در باورهای خود را در هنگام تماشای آنها را در حال حاضر."

آخرین مطالب