جهانی سهام پس از دیوار St بهترین سه ماهه از سال 1998

توکیو - جهانی سهام بودند بالاتر چهارشنبه پس از وال استریت دربسته در محیط آن بهترین سه ماهه از سال 1998 مایکروس

توسط MINERALNEWS در 11 تیر 1399

توکیو - جهانی سهام بودند بالاتر چهارشنبه پس از وال استریت دربسته در محیط آن بهترین سه ماهه از سال 1998 مایکروسافت کردن ادامه نشانه هایی از آسیب را از این بیماری همه گیر کوروناویروس.

شاخص CAC 40 در فرانسه کاهش یافت 0.2% در اوایل معاملات به 4,925.53 در حالی که آلمان داخ به دست آورد تقریبا 0.7% در 12,391.72. بریتانیا FTSE 100 بود یک ذره بالاتر در 6,170.51. سهام ایالات متحده راه اندازی شد به رانش پایین تر با داو آتی پایین 0.2% در 25,631.0. S&P 500 آتی نیز پایین تر در 3,084.88. پایین 0.2%.

ژاپن معیار شاخص نیکی 225 در ژاپن تضعیف تقریبا 0.8% را به پایان برساند در 22,121.73. کره جنوبی رشد شاخص Kospi پایین تقریبا 0.1% به 22,121.73. استرالیا S&P / ASX 200 به دست آورد 0.6% به 5,934.40. شانگهای کامپوزیت رز 1.4% به 3,025.98 در حالی که معاملات بسته شد در هنگ کنگ برای تعطیلات.

بازار همچنان با وجود به دست آوردن سخت است و تلفات این بیماری همه گیر است که تحمیل بر اقتصاد جهانی. عدم قطعیت است که هنوز هم طبیعی جدید به عنوان موارد گزارش شده نگه دارید فزاینده در سراسر جهان در حالی که هیچ درمان یا واکسن برای COVID-19 موجود است.

سه ماهه بانک مرکزی ژاپن در نظرسنجی منتشر شد چهارشنبه نشان داد تولید کنندگان ژاپنی' تمایلات سقوط به پایین ترین سطح خود در بیش از یک دهه به عنوان همه گیر له صادرات و گردشگری مهره های اصلی برای جهان و سومین اقتصاد بزرگ اروپا ،

تیتر اندازه گیری برای "tankan," ردیابی احساسات در میان تولید کنندگان بزرگ کاهش یافت و به 34 منهای که پایین ترین سطح از سال 2009 از منفی 8 سه ماهه قبلی است. این tankan اقدامات شرکت احساسات با کم کردن تعداد شرکت گفت: شرایط کسب و کار در حال منفی از کسانی که پاسخ آنها مثبت است.

جداگانه بررسی نشان داد فعالیت تولید بهبود یافته و در ماه ژوئن اضافه کردن به نشانه هایی از بهبود تدریجی از این کشور عمیق ترین رکود اقتصادی پس از حداقل اواسط دهه 1960 بود.

ماهانه شاخص مدیران خرید صادر شده توسط یک کسب و کار, مجله Caixin رز به 51.2 از مه 50.7 در یک مقیاس 100 نقطه که در آن اعداد بالای 50 نشان می دهد فعالیت های در حال افزایش است. یک زیر شاخص سفارشات صادرات افزایش به 47 از 41.7.

اقتصاد چین شده است دوره نقاهت اما تنها به آرامی پس از تقاضای جهانی برای صادرات ضعیف است و مصرف کنندگان و کسب و کار در داخل چین نگران از شیوع بیشتر و دیگر خطرات ناشی از این بیماری همه گیر.

قطع ارتباط بين صعودی بازارهای سهام و مبرم واقعیتهای اقتصاد ناودان های همه گیر و اجتماعی فاصله محدودیت نشان می دهد سرمایه گذاران در شمارش بازیابی آنها فقط فرض است که در راه گفت: Hayaki ناریتا در بانک Mizuho در سنگاپور است. پول نقد کافی به لطف عظیم محرک اقتصادی از بانک مرکزی کمک کرده است تا سوخت تظاهرات.

"به عبارت دیگر سهام بازار گاو نر به عنوان تعریف شده توسط قریب به اتفاق دوباره بجای اول برگشتن از ماه مارس فرورفتگی به دنبال گذشته و فعلی اقتصادی تنگی رغم اینکه از جنگل و جسارت توسط سیل فوق العاده ارزان, پول," او گفت:.

این whiplash است که پاره پاره از طریق بازار در سه ماهه دوم آمد و به عنوان سرمایه گذاران نگاه فراتر از وخیم بیکاری اعداد و تبدیل شد به طور فزاینده ای امیدوار است که اقتصاد می تواند بیرون از آن شدید ناگهانی رکود نسبتا به سرعت.

افزایش در تایید موارد جدید است که باعث شده است تا اتحادیه اروپا به نوار ایالات متحده مسافران از ورود بذر شک و تردید است که بهبود اقتصادی می تواند اتفاق می افتد به سرعت به عنوان بازار پیش بینی کرده بود. که کمک می کند تا توضیح دهد که چرا بازار حرکت سرد می شود و تا حدودی در ماه ژوئن.

فراتر از coronavirus تحلیلگران نیز به آینده انتخابات در ایالات متحده و دیگر خطرات است که می تواند ناراحت بازار. اگر دموکرات ها رفت و برگشت کنگره و کاخ سفید است که بسیاری از سرمایه گذاران را به حداقل ممکن آن می تواند به معنای افزایش نرخ مالیات است که می تواند تضعیف سود شرکت.

معیار خام ایالات متحده به دست آورد 90 سنت افزایش به $40.17 در هر بشکه رسید. آن را تضعیف 43 سنت افزایش به $39.27 در هر بشکه در روز سه شنبه هنوز نزدیک به دو بود که در آن در پایان سه ماهه اول. قیمت نفت خام برنت افزایش یافت 90 سنت افزایش به $42.17 در هر بشکه رسید.

دلار ایالات متحده کاهش یافت و به 107.50 ین ژاپن از 107.93 ین. یورو رشد شاخص تا $1.1239 از $1.1236.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

___

AP کسب و کار نویسنده جو مک دونالد در پکن کمک کرده است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن