جهانی COVID-19 مرگ و میر بالا 500,000

بزرگنمایی این تصویر ماشین خط برای coronavirus تست خارج راک ورزشگاه در میامی گاردنز فلوریدا. فلوریدا

توسط MINERALNEWS در 9 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

ماشین خط برای coronavirus تست خارج راک ورزشگاه در میامی گاردنز فلوریدا. فلوریدا یکی از بسیاری از کشورهای گزارش خوشه در COVID-19 نفر در روزهای اخیر به عنوان تعداد موارد تایید شده در سراسر جهان را در صدر 10 میلیون. Wilfredo لی/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Wilfredo لی/AP

به روز شده در 5:11 p. m. ET

این بیماری همه گیر کوروناویروس به یک نقطه عطف جدید در روز یکشنبه با تایید مرگ بیش از نیم میلیون نفر در سراسر جهان و تعداد موارد تایید شده در صدر 10 میلیون.

با توجه به اطلاعات جمع آوری شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز وجود دارد 10,063,319 مورد تأیید و 500,108 مرگ و میر در سطح جهان اواخر بعد از ظهر یکشنبه. تعدادی از موارد است که به احتمال زیاد بسیار بالاتر با مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری اعلام این هفته است که برای هر مورد گزارش شده وجود دارد 10 دیگر برآورد عفونت در ایالات متحده است.

بیش از 2.5 میلیون نفر از کسانی که مورد تأیید هستند در ایالات متحده است. کشورهای با بالاترین مجموع در حال برزیل و روسیه و هند و انگلستان است.

برخی از نقاط جهان توانسته اند به این ویروس را تحت کنترل است. کره جنوبی که گزارش در مورد 750 موارد جدید روزانه در اواخر فوریه و اوایل ماه مارس به طور متوسط فقط چند ده هر روز در پایان ممکن است هر چند مقامات اشاره کرده اند که اندکی تجدید حیات.

نیوزیلند تا به حال عمدتا ریشه کن ویروس در اواسط ماه مه و رفت و 24 روز با هیچ مورد جدید قبل از شناسایی این دو ماه است. و چین در شهر پکن رفت و دو ماه بدون گزارش های محلی coronavirus مورد تا اواسط ماه ژوئن.

در ابتدا سخت-آمار کشورهایی مانند ایتالیا و آلمان و اسپانیا در حال بلند کردن محدودیت های به عنوان مورد کاهش تعداد در حالی که موارد افزایش در مکان هایی مانند هند و مکزیک است. آمریکای لاتین شد جدید کانون این بیماری همه گیر در اوایل ماه ژوئن با توجه به سازمان بهداشت جهانی است.

ایالات متحده مجموعه ای از یک رکورد روزانه جدید کروناویروس موارد این هفته گزارش بیش از 45,000 روز جمعه — بالاترین تک روز افزایش دهد.

"ما 4 درصد از جمعیت جهان; ما 25% موارد و مرگ و میر" مجلس نانسی پلوسی گفت: ABC این هفته در روز یکشنبه.

ایالات متحده شروع به تحمیل stay-در-خانه سفارشات و محدودیت های دیگر در ماه مارس به منظور کند کردن گسترش ویروس با تعداد کاهش به عنوان یک نتیجه. در اواسط ماه مه تمام 50 ایالت آغاز شده بود به بازگشایی برخی در یک سرعت سریع تر از دیگران است.

موارد یافت در هفته های اخیر به خصوص در جنوب و غرب است. به عنوان یک نتیجه چندین متحده — مانند کارولینای شمالی نوادا و تگزاس و تصمیم گرفتند به مکث و یا عقب بازگشایی مجدد برنامه.

مقامات اشاره کرد در کاخ سفید coronavirus نیروی کار جلسه روز جمعه که درصد افرادی که نیاز به بستری شدن در بیمارستان است و پایین تر از آن بود که پیش از آن در این بیماری همه گیر است و تعداد مرگ و میر رو به کاهش است. آنها خواست عمومی به خصوص در افراد جوان به اقدامات احتیاطی و مدیریت ریسک.

بهداشت و خدمات انسانی, منشی, Alex آذر تکرار این پیام در ان بی سی دیدار با مطبوعات در روز یکشنبه.

وی گزارش از فرمانداران که اکثریت موارد جدید در میان مردم از سن 35 سالگی و تحت با بسیاری از کسانی که بدون علامت و گفت: این مناطق باید از ظرفیت بیمارستان, شخصی, تجهیزات حفاظتی و ابزار پزشکی برای مبارزه با ویروس — برای هم بودن.

"اما پنجره بسته است," او گفت:. "ما باید به قانون و مردم به عنوان افراد باید به عمل مسئولانه است. ما نیاز به فاصله اجتماعی. ما نیاز به پوشیدن ما پوشش صورت اگر ما در تنظیمات که در آن ما نمی توانیم فاصله اجتماعی به ویژه در این مناطق است."

دولت فدرال مواجه است تماس به ارائه افزایش حمایت آمریکا تست و تماس با ردیابی کردند. و برخی از دموکرات مقامات دفاع فدرال ماسک قیمومیت با پلوسی و presumptive دموکراتیک ریاست جمهوری نامزد جو بایدن ابراز پشتیبانی از این ایده در روزهای اخیر.

پلوسی گفت که ایالات متحده "دیر" به صورت سراسری ماسک-پوشیدن مورد نیاز است.

ایالات متحده گزارش کرده است بیش از 125,000 coronavirus مرگ و میر تا کنون که بیش از هر کشور دیگر و بیش از دو بار به عنوان بسیاری از تایید مرگ به برزیل و بعد از آن-کمترین همسایه در لیست.

COVID-19 بود که اولین گزارش در ووهان چین در ماه دسامبر. سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد شیوع بیماری یک اورژانس بهداشت جهانی در ماه های ژانویه و رسما مشخص می شود آن را به عنوان یک بیماری همه گیر در ماه مارس است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن