جهانی Coronavirus مرگ و میر پیشی بگیرد 600,000 با ایالات متحده حسابداری برای نزدیک به یک چهارم

بزرگنمایی این تصویر یک بیلبورد در میامی — که در آن coronavirus موارد همچنان به افزایش است — به تصویر

توسط MINERALNEWS در 30 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک بیلبورد در میامی — که در آن coronavirus موارد همچنان به افزایش است — به تصویر می کشد پزشکی کارگر نگه داشتن جهان است. تعداد coronavirus مرگ و میر در سراسر جهان پیشی گرفته است 600,000 با بیش از 140000 نفر از کسانی که در ایالات متحده جو Raedle/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جو Raedle/گتی ایماژ

مجموع coronavirus مرگ و میر در ایالات متحده پیشی گرفته اند 140,000 رسیدن به یادآوری ارتفاعات جدید به عنوان فزاینده موارد همچنان به شکستن رکوردها در بخش هایی از کشور و در سراسر جهان است.

ایالات متحده در گذشت آخرین آستانه اواخر روز شنبه همان روز سازمان بهداشت جهانی گزارش داد بزرگترین روز افزایش جهانی مرگ و میر پس ممکن است با 7,360 جدید مرگ و میر. جهانی مرگ و میر بوده است به طور متوسط 4,600 در روز در ماه ژوئن و 4,800 در ماه جولای.

با توجه به داده ها از دانشگاه جانز هاپکینز Coronavirus مرکز منابع ویروس کشته شدن حداقل 603,285 مردم در سراسر جهان که از روز شنبه.

نزدیک به یک چهارم از این مرگ و میر به حساب, ایالات متحده

گزارش ایالات متحده حدود 5 ، 000 مرگ و میر در هر هفته با توجه به انتخاب. در مقابل کانادا گزارش شده است و در مجموع 8,800 مرگ و میر از زمان شروع این بیماری همه گیر.

که همچنین گزارش داد یک رکورد تعداد نزدیک به 260,000 جدید جهانی coronavirus موارد در روز شنبه.

در حالی که برخی از کشورها تقریبا به ارمغان آورد این ویروس را تحت کنترل دیگران در حال دیدن موارد سنبله در تعداد رکورد. برزیل و هند و روسیه و آفریقای جنوبی و پرو هستند و در خط بعدی برای بیشترین تعداد موارد تایید شده پس از ایالات متحده آمریکا

هند با پیشی گرفتن 1 میلیون و موارد تایید شده در جمعه تبدیل شدن به کشور ثالث به انجام این کار. برزیل در حال حاضر گزارش شده بیش از 2 میلیون نفر و آمریکا گذشت 3 میلیون مارک در اوایل این ماه.

بیش از آخر هفته از رهبران در سراسر جهان سخت تر محدودیت در پاسخ به افزایش بوده است.

در هنگ کنگ بود که در ابتدا موفق به نگه داشتن موارد اعداد پایین اجرایی کری لام اعلام کرد که بالاترین یک روز افزایش در موارد روز یکشنبه — بیش از 100 — و تصویب جدید اقدامات پیشگیرانه. او گفت: غیر ضروری کارمندان دولت باید از خانه کار می کنند و ماسک صورت مورد نیاز خواهد بود در فضاهای عمومی. به تازگی اعلام کرد که بسته شدن از میله ورزشگاه و باشگاه و همچنین رستوران حکومت خواهد بود افزایش یافته است.

کشورهای استرالیا در حال تصویب اقدامات جدید در پاسخ به افزایش تعداد مورد. ویکتوریا است که به تازگی نیاز مردم در شهر ملبورن — که تقریبا دو هفته به مدت شش هفته مستند — به پوشیدن ماسک در مکان و یا در صورت جریمه. نیو ساوت ولز است که اعمال محدودیت بر "فعالیت های پرخطر" از جمله آواز خواندن در گروه کر, رقص در کاباره ها و کافه ها و ناهار خوری در گروه های بزرگتر از 10 نفر است.

محدودیت های جدید نیز در اثر در اسرائیل روز جمعه با ورزشگاه به دستور و رستوران ها محدود به بایگانی اطلاعات و تحویل تنها. اضافی و غیرضروری موسسات باید در تعطیلات آخر هفته مانند فروشگاه و مراکز سالن مو, استخر, جاذبه های گردشگری و سواحل است.

و مقامات در ایرلند اعلام کرد در اوایل این هفته است که این کشور را به تاخیر می اندازد مرحله بعدی آن از بازگشایی تا اواسط ماه اوت نگه داشتن میله بسته شده و جمع آوری محدودیت در محل برای حدود یک ماه دیگر از برنامه ریزی شده.

در ایالات متحده سخت-آمار ایالات مانند کالیفرنیا و آریزونا و تگزاس را بسته میله تاخیر در بازگشایی برنامه و تشدید محدودیت های دیگر در هفته های اخیر. بسیاری از آنها اجرا شده در سطح ایالت ماسک حکم. دیگران مانند فلوریدا در حال تصویب تعطیلی بیشتر و فرامین در سطح محلی است.

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری گزارش شده بیش از 74,700 موارد جدید و 918 جدید مرگ و میر در ایالات متحده در روز شنبه به عنوان میسوری در ایالت کارولینای شمالی کارولینای جنوبی و ویسکانسین همه شکست دولت پرونده برای تعداد موارد جدید گزارش شده در یک روز.

در یکشنبه, کارولینای جنوبی, گزارش 2,335 موارد جدید و مارک بالاترین تنها روز افزایش از زمان شروع این بیماری همه گیر هر چند آن گفت: 526 از کسانی که از روز جمعه.

فلوریدا گزارش شده بیش از 12 ، 000 مورد جدید در روز یکشنبه پنجم آن روز متوالی از عفونت های گذشته 10,000 خوانده شده را علامت. همچنین گزارش شده 89 جدید مرگ و میر. با توجه به انتخاب مرگ و میر در کشور افزایش یافته است توسط 78% بیش از دو هفته گذشته در مقایسه با دو هفته گذشته.

در مصاحبه با فاکس نیوز یکشنبه, رئیس جمهور تهمت عنوان به شدت از ویروس و به نام ایالات متحده آمریکا میزان مرگ و میر یکی از کمترین ها در جهان است. از 20 شهرستان در حال حاضر بیشتر تحت تاثیر این بیماری همه گیر در ایالات متحده در رتبه هشتم بالاترین برای آن مشاهده صورت-مرگ و میر نسبت.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب