دختر بیماری نادر الهام بخش او برای همکاری نویسنده کتاب

اکثر بچه ها در بیمارستان وقت خود را صرف فکر کردن در مورد رفتن به خانه اما النی زو Pournaras صرف وقت خود را در

توسط MINERALNEWS در 11 خرداد 1399

اکثر بچه ها در بیمارستان وقت خود را صرف فکر کردن در مورد رفتن به خانه اما النی زو Pournaras صرف وقت خود را در بیمارستان برای کودکان بیمار و قرار دادن نکات تکمیلی در کتاب او همكاري و نشان داده شده است.

النی که علائم و نشانه های 11th تولد در روز یکشنبه است ارثی خونریزی دهنده تلانژکتازی (HHT) یک اختلال است که در آن رگ های خونی را شکل درستی. در Eleni مورد ریه ها او را نمی عملکرد کارآمد که در نتیجه سطح اکسیژن چیزی است که خانواده باید به طور مداوم نظارت بر.

اما النی زندگی می کند زندگی خود را به کمال. او یک بیمار کودکان بیمار سفیر اشتراک گذاری داستان خود را به منظور بالا بردن آگاهی از اختلال نادر و جمع آوری کمک مالی برای بیمارستان است. النی نیز یکی از بسیاری از این سفیران در بیمارستان که کشید و نقاشی قدردانی خود را برای خط مقدم مراقبت از سلامت کارگران.

فراتر از آن است که او در حال حاضر همکاری نویسنده "یک باد صبا کریسمس" با Bessie Kripouris او سابق مهد کودک کارگر. درآمد حاصل از این کتاب خواهد بود اهدا به کودکان بیمار.

"من تا به حال به تلاش و یادگیری را به منظور جلب کیک معلول" النی گفت. "بنابراین وجود یک نوعی کیک کوچک است که به عصا و دیگری وجود دارد نوعی کیک کوچک که در یک صندلی چرخدار."

او شروع کتاب در سال گذشته قبل از او فرود آمد و در بیمارستان در ماه اکتبر حدود یک ماه پس از او از دست رفته بیش از حد خون با توجه به wiggly دندان در دوران کودکی rite of passage که معمولا جدی است. اما النی وضعیت باعث بالا قرمز خون-تعداد سلول های خود را بیشتر در معرض ابتلا به خونریزی مزمن.

"آن را مانند سه بیشتر صفحات آن انجام شد" النی گفت. "و سپس ما در بیمارستان و بنابراین من می توانم آن را به عنوان بسیاری از آنجا که من تا به حال مانند دو IVs در بازوی من ... من واقعا می خواستم برای پایان آن کتاب است."

خوشبختانه او قادر به ثبت نام نهایی ویرایش در او باقی بماند و "من و شوهرم Bessie رفت و برای رفتن انتخاب کنید تا کتاب از چاپگرها روز به او آموخته و او را از بیمارستان" النی را Demetra گفت.

اما قبل از آنها می تواند آنها تا به حال برای مقابله با یک صف طولانی از پزشکان و پرستاران که می خواستم النی امضا در کتاب "من امضا مانند 100 نسخه," او گفت:.

النی نمی کند و فقط به عنوان یک سفیر برای کودکان بیمار او نیز آموزش همکلاسی خود مورد HHT. او گفت: بچه ها در مدرسه که اغلب سوال در مورد وضعیت سلامت او.

"این نوع از آزار دهنده است چرا که آنها به درخواست," او گفت:. اما النی که می شود در یک صندلی چرخدار با استفاده از آن به عنوان یک فرصت برای آموزش مردم و به مبارزه با انگ رو به افرادی که معلول هستند.

"او تلاش می کند برای اطلاع رسانی به مردم ... او یک دکتر است. هنگامی که شما از او بپرسید چه بیماری است, او می تواند به شما بگویم" مادر او گفت:.

النی گفت که او نمی توانست به اتمام این کتاب بدون حمایت از کودکان بیمار و کارکنان در حال کار سخت به نگه داشتن او را در روحیه خوبی در طول اقامت خود را. او از روی علاقه به یاد سابینا یک کودک-زندگی متخصص که معرفی او به شجاعت دانه که النی به دست آورده و هر زمان که او تا به حال یک بازدید کننده و یا روش است. او جمع آوری حدود 400 تا کنون.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

برای النی یکی از رضایت بخش ترین جنبه های یک نویسنده منتشر شده است که با داشتن فرصتی برای همکاری با سابق مهد کودک.

"این نیز Bessie رویای انجام یک کتاب و یک نویسنده. پس از آن هر دو رویاهای ما به حقیقت می پیوندند."

Omar Mosleh


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن