Ghislaine ماکسول پنجه نرم می کند گناه نیست به اتهامات مرتبط با جفری اپستین مورد

بزرگنمایی این تصویر دیرین جفری اپستاین کاردانی و مقتدر Ghislane ماکسول التماس کرد گناه نیست به اتهام

توسط MINERALNEWS در 24 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

دیرین جفری اپستاین کاردانی و مقتدر Ghislane ماکسول التماس کرد گناه نیست به اتهامات مربوط به او اتهام نقش در سوء استفاده جنسی از دختران و زنان جوان توسط این اواخر سرمایه. Andrew H. واکر/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Andrew H. واکر/گتی ایماژ

دیرین جفری اپستاین کاردانی و مقتدر Ghislaine ماکسول التماس کرد گناه نیست به اتهامات فدرال بیش از او به اتهام نقش در گرداندن مراکز فساد دختران و زن جوان برای سوء استفاده جنسی توسط سرمایه جفری اپستاین.

ماکسول اتهامات عنوان شده علیه است که شامل توطئه برای جلب افراد زیر سن قانونی برای سفر به تعامل با غیر قانونی اعمال جنسی و فریبنده جزئی برای سفر به تعامل با غیر قانونی جنسی عمل می کند. او وارد او درخواست در تصویری جلسه دادگاه روز سه شنبه.

در طول شنیدن ایالات متحده قاضی دادگاه منطقه آلیسون ناتان دستور ماکسول به بازداشت و در انتظار محاکمه است.

دادستان استدلال کرده اند در برابر اعطای وثیقه برای ماکسول دستگیر شد و توسط FBI در جولای 2. آنها گفتند در یک اخیر دادگاه پرونده که او "به شمار شدید خطر پرواز" و "هیچ شرایط وثیقه منطقی می تواند اطمینان او ادامه داد: ظاهر در این مورد است." آنها ذکر او آشکار ثروت مات امور مالی و مهارت در پنهان از اجرای قانون است.

بسیاری از این اتهامات شامل شش-تعداد کیفرخواست بنیادی از یک دوره در 1990s زمانی که دادستان ها می گویند ماکسول کمک به یافتن و داماد و زن جوان برای سوء استفاده توسط اپستین.

ماکسول قبلا آن را رد اتهامات از جمله در قسم شهادت در یک سال 2016 رسوب. در حال حاضر او چهره دو فقره از دروغ بیش از شهادت او به دادستان.

پس از اپستاین بازداشت در سال 2019 – مرگ و حدود یک ماه بعد – ماکسول نگهداری شده اند یک منبع حدس و گمان است.

اما ماموران فدرال گفت: آنها را نگه زبانه ها در ماکسول و به تازگی به دنبال او به New Hampshire. William F. Sweeney جونیور, دستیار مدیر مسئول FBI در نیویورک در زمینه دفتر به تازگی گفت که او تا به حال ادامه داد: "برای یک زندگی امتیاز در حالی که قربانیان خود را زنده با ضربه وارده بر آنها سال پیش."

NPR Ryan لوکاس کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب