در خط در حال حاضر. کالیفرنیا DMV است که واقعا در پشت در صدور واقعی شناسه

کالیفرنیا در حال سقوط است شدیدا کوتاه از اهداف خود را برای صدور واقعی شناسه و باید به بیش از دو برابر این تعدا

توسط MINERALNEWS در 21 بهمن 1398

کالیفرنیا در حال سقوط است شدیدا کوتاه از اهداف خود را برای صدور واقعی شناسه و باید به بیش از دو برابر این تعداد صادر شده در هر ماه برای رسیدن به میلیون ها نفر از رانندگان هنوز هم بدون فدرال مورد نیاز کارت شناسایی قبل از اکتبر. 1 مهلت مقامات روز پنجشنبه گفت.

با هشت ماه به وزارت امور خارجه از وسایل نقلیه موتوری صادر کرده است واقعی شناسه فقط 25 درصد از کالیفرنیا 27 میلیون رانندگان پس از آن شروع به ارائه مجوزهای جدید در ژانویه 2018. راهنمایی و رانندگی را به موضوع حداقل 1.1 میلیون املاک شناسه هر ماه به آنها را به همه مجوز رانندگان انتظار می رود به درخواست یکی از اکتبر.

مشکل در زمان فوریت جدید در روز پنج شنبه زمانی که راهنمایی و رانندگی گزارش صدور برآورد 381,570 واقعی شناسه در ماه ژانویه یک قطره از این تعداد صادر شده در هر یک از شش ماه گذشته از جمله دسامبر در مجموع 485,000 کارت.

اضافه کردن به عدم قطعیت است مشکل تاریخچه راهنمایی و رانندگی است که احاطه شده توسط مشکلات در دو سال گذشته از جمله مکرر سیستم تصادفات نیروی انسانی مشکلات گردش رهبری و سنگین مدارک فرآیندهای است که در سال 2018 به حال برخی از مردم در حال انتظار در خط برای چهار تا پنج ساعت.

تبلیغات

شکست ربطی به بسیج و جای بیشتر ساکنان نیاز فدرال به کارت می تواند به جلوگیری از میلیون ها نفر از مردم فاقد شناسایی مناسب از شبانه روزی پروازهای داخلی شرکت هواپیمایی پاییز امسال مقامات می گویند. جدید شناسایی مورد نیاز خواهد بود که توسط وزارت امنیت داخلی ایالات متحده به عنوان یک اضافی اندازه گیری ایمنی عمومی برای مسافرت هوایی در ایالات متحده و برای دسترسی امن فدرال امکانات و پایگاه های نظامی.

راهنمایی و رانندگی ممکن است دریافت یک سیل از اواخر برنامه به عنوان رهبر انقلاب و ساکنان می تواند دوباره تجربه ساعت-زمان انتظار طولانی در زمینه دفاتر برخی از مقامات نگران باشید.

مجلس جیم پترسون (R-فرسنو) گفت: او تعجب نیست که تعداد واقعی شناسه صادر شده کاهش ماه گذشته در حالی که میانگین زمان انتظار را تا رخنه کرد.

تبلیغات

"ما برداشت شده اند در این رشد تاخیر در ایالت کالیفرنیا گفت:" پترسون معاون رئیس مجلس کمیته پاسخگویی و بررسی اداری. "مشکل همان است که همیشه بوده است. راهنمایی و رانندگی به سادگی نیست و باید از این ظرفیت برای انجام این مهم چیزی است در زمان. آنچه در آینده در یک بحران به عنوان ساعت شروع به اجرا. کالیفرنیا آماده شدن برای مدت طولانی صبر کنید زمان همه جا همه را دوباره و دوباره."

راهنمایی و رانندگی و مقامات می گویند آنها انتظار دارند 16 میلیون رانندگان به کار گرفته شده برای یک ID قبل از اکتبر. 1 و 7.1 میلیون دلار صادر شده است. این رقم بر اساس انتظارات که بسیاری خواهد شد صبر کنید تا بعد از مهلت چرا که آنها لازم نیست مسافرت هوایی و برنامه و یا آنها را به یک گذرنامه یا دیگر فدرال شناسه که نیز قابل قبول هستند به هیئت مدیره هواپیما, آژانس, مقامات گفت. برخی ممکن است اعمال نمی شود زیرا آنها نمی خواهند یک ID.

راهنمایی و رانندگی مدیر Steve Gordon گفت: او راضی نیست با تعدادی از افرادی که بدست واقعی شناسه اما او نیست و در عین حال قادر به به طور کامل توضیح دهد که چرا ژانویه اعداد بودند پایین.

"ما بسیار نگران" گوردون گفت که منصوب شد در سال گذشته توسط رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom به عنوان بخشی از یک shakeup از محاصره آژانس. "ما در حال انجام همه چیز را در قدرت ما برای درایو آگاهی است. ما چرخد و از آگاهی به یک اشاره, تلاش برای بدست آوردن مردم را به عمل آورند."

مدیر گفت: تغییرات در روند اجرا خواهد شد در روزهای آینده به منظور کاهش زمان واقعی شناسایی متقاضیان صرف در مقابله و فن آوری های جدید از جمله توانایی برای آپلود اطلاعات توسط کامپیوتر نیز به زودی.

مقامات راهنمایی و رانندگی گفت: یکی از عوامل که ممکن است کمک به ژانویه افت واقعی شناسه وجود دارد و دو تعطیلات که ماه زمانی که دفاتر بسته شد — روز سال نو و مارتین لوتر کینگ جونیور در روز است.

له به معنای کسانی که برنامه ریزی زمان برای دریافت یک شناسه واقعی هستند گفته آنها باید صبر کنید سه تا چهار ماه برای یک قرار ملاقات بنابراین راهنمایی و رانندگی مقامات اصرار مردم برای رفتن به یک دفتر درست به عنوان یک پیاده روی در.

تبلیغات

بار نویسنده کریستوفر رینولدز مستند این هفته چگونه تکرار قفل کامپیوتر و صف های طولانی مورد نیاز سه سفر به راهنمایی و رانندگی در مرکز شهر لس آنجلس به خود دختر نوجوان یک مجوز یادگیرنده.

مجلس فیل تینگ (D-San Francisco) است که برگزار می شود جلسات در املاک ID له به عنوان رئیس مجمع کمیته بودجه گفت: آن را "ناامید کننده برای دیدن واقعی شماره ID روند پایین در ماه گذشته."

"ما کمتر از هشت ماه به دور از اکتبر. 1 تاریخ شروع و من باقی می ماند نگران خواهیم دید یک چشم انداز مثبت در انتظار زمان به خصوص که ما با نزدیک شدن به تابستان که اضافه شده منابع ما داده اید راهنمایی و رانندگی قرار داده خواهد شد برای آزمون" تینگ گفت.

نگرانی بیش از بلندی مهلت گسترش فراتر از کالیفرنیا به کشورهای دیگر.

هشت سناتور ایالات متحده آمریکا از جمله رئیس کمیته مجلس سنا در تجارت, علم و حمل و نقل با ارسال نامه ای در Jan. 24 به وزارت امنیت داخلی ایالات متحده پرسیدن چه برنامه های احتمالی آن را برای امکان وجود دارد که بسیاری از ساکنان را مناسب ID اکتبر.

"ما به طور فزاینده ای نگران احتمالی برای سفر هوایی, اگر تعداد قابل توجهی از مسافران خود را در حال حاضر در امنیت حمل و نقل آمریکا (TSA) بازرسی بدون اشکال قابل قبول از شناسایی" سناتور نوشت.

تشکر. لطف F. ناپولیتانو (D-نورواک) گفت: او با پشتیبانی از نامه درخواست توجه به این مسئله است.

"من نگرانی های عمده ای در مورد سرعت نزدیک شدن رعایت مهلت و پتانسیل هزاران نفر از کالیفرنیا که دسترسی به پروازهای خود را اگر آمادگی بهبود نمی," او گفت:.

تبلیغات

نمایندگان مجلس اشاره کرد که TSA برآورد تنها 27 درصد از آمریکایی ها شده اند با صدور واقعی شناسنامه-سازگار با مجوز.

یک مطالعه راه اندازی شده توسط ایالات متحده سفر Assn. تخمین زده است که تنها 43 درصد از آمریکایی ها آگاه هستند از این مهلت و 78,500 مردم در کشور به دنبال پرواز احتمالا می تواند تبدیل به دور اولین روز از شناسه واقعی پیاده سازی. که ترجمه را به 549,000 تبدیل دور در هفته اول گفت: کارولین Beteta, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت بازدید کالیفرنیا, یک سازمان غیر انتفاعی ایجاد شده به بازار کالیفرنیا به عنوان مقصد سفر.

"کالیفرنیا می تواند از دست دادن نزدیک به 5 میلیون دلار در روز اگر مسافران نمی مطابق با ID مورد نیاز," او گفت:.

چشم انداز بازگشت به ساعت-زمان انتظار طولانی است و بسیاری از مقامات دولت نگران است. متوسط زمان انتظار برای متقاضیان بازدید از دفاتر با انتصاب شد و 43 دقیقه در ماه ژانویه تا از 37 ساعت در ماه دسامبر.

راهنمایی و رانندگی سخنگوی آنیتا گور اشاره کرد این سازمان در خدمت یک رکورد 2 میلیون نفر در دفاتر خود در ماه ژانویه را فراهم می کند و دیگر خدمات از جمله ثبت نام خودرو.

"ما در حال ایجاد ظرفیت با کاهش معامله بار اما با بیشتر مردم در زمان انتظار افزایش کمی و" گور گفت. "همانطور که بیشتر مردم تصمیم به آمده در به دست آوردن یک ID به عنوان اکتبر نزدیک تر شود و ما پیش بینی زمان انتظار ادامه خواهد داد به افزایش می دهد. این است که چرا ما تشویق مردم برای آمدن در حال حاضر است."

گوردون پیش بینی زمان انتظار سقوط خواهد کرد زمانی که دوباره فرآیندهای جدید در محل قرار داده شده در هفته های آینده. افزایش زمان انتظار در ماه ژانویه اتفاق افتاده است که در این زمینه ادارات شد و باز روز کمتر.

"شما تا به حال یک دسته از مردم رفتن را از طریق یک قیف کوچک," او گفت:.

Newsom که دفتر نیست پاسخ به یک درخواست برای اظهار نظر در مورد موضوع پنج شنبه, تقویت راهنمایی و رانندگی بودجه 200 میلیون دلار در این سال امکان استخدام بیش از 700 کارکنان اضافی و کاهش زمان انتظار از اوج خود در تابستان سال 2018 است.

"هر کسی که خوشحال است که از او پرسید: زیر 40 دقیقه صبر کنید بار در یک Jan. 10 کنفرانس خبری. "نه. است وجود دارد یک ماموریت انجام شده مطلقا نه. من با چشمان باز در مورد ID برنامه های آینده در ماه اکتبر ؟ کاملا."

گوردون گفت که بودجه جدید نیروی انسانی و بهبود تکنولوژی کامپیوتر از جمله گسترش تعداد خود-خدمت کیوسک اجازه می دهد راهنمایی و رانندگی مسئولیت رسیدگی به حجم بزرگتر از ساکنان در زمینه دفاتر.

پرسید: چگونه اعتماد به نفس او است که راهنمایی و رانندگی قادر خواهد بود به موضوع حداقل 16 میلیون املاک شناسه توسط Oct. 1 گوردون گفت: "من احساس بسیار با اعتماد به نفس است که ما باید از این ظرفیت برای انجام این کار است."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب