من اغلب به گوش مردم می گویند: "من فقط کار با خلاق متون بنابراین گربه ابزار کار نمی کند برای من". من می توانید ببینید که در آن این است که از: خلاق متون نمی تمایل به مقدار زیادی از تکرار. اما گربه ابزار خیلی بیشتر این روزها از پایگاه داده است که کمک های تکراری متون. همچنین "خلاق" همیشه به معنای "بدون تکرار".

یکی دیگر از دلایل من گاهی اوقات شنیدن است: "من نمی توانم کار در بخش های آن محدودیت خلاقیت من". کاملا دلیل معتبر اما یکی نیست که همیشه اعمال می شود که من در زیر توضیح.

من ترجمه بسیاری از تبلیغات خلاق, مواد, اما من همیشه استفاده می شود گربه من ابزار اگر در همه ممکن است. در اینجا به همین دلیل است.

تکرار
همه خلاق متون یکسان هستند. برخی شامل خواهد شد بدون تکرار در همه. اما تبلیغات مواد می کند تمایل به تکراری: اغلب شما را به ترجمه متون برای رسانه های مختلف (وب سایت رسانه های اجتماعی و غیره.) که ممکن است 100 ٪ مشابه است اما معمولا شامل اندازه کافی نزدیک مسابقات به حکم با استفاده از یک گربه ابزار. همچنین کمپین های تبلیغاتی تمایل به استفاده از در حالی که گاهی اوقات ماه گاهی حتی سال. این به این معنی که وجود خواهد داشت به روز رسانی است که می تواند شامل تکرار. و حتی اگر وجود دارد هیچ دقیق تکرار آنها نیاز به ترجمه در همان سبک و با همان اصطلاحات بنابراین داشتن یک حافظه ترجمه و اصطلاحات پایه ای برای مرجع است که واقعا مفید است.

فرمت های فایل های
متون من برای ترجمه اغلب تحویل در اکسل, به دلیل آن را آسان تر برای مدیر پروژه به تمام زبان های مختلف در یک فایل. و از آنجا که آن را آسان تر برای DTP کسی است که برای کپی کردن و چسباندن تمام این متون در زبان های عجیب و غریب به وب سایت و یا پوستر و یا هر فرمت نهایی است. اما این دقیقا آسان برای مترجم است که برای پیدا کردن هدف خود زبان در میان این همه زبان های مختلف (و ستون ها با دستورالعمل). و سپس به ترجمه آنها را در یک محیط (اکسل) که ساخته شده برای پردازش کلمه. که در آن یک گربه ابزار در دستی می آید: شما می توانید به سادگی با وارد کردن فقط ستون/سلول های شما نیاز به ترجمه با استفاده از spell check, شخصیت, شمارش, و تضمین کیفیت, ویژگی های گربه خود را ابزار و صادرات خود را ترجمه به فایل اکسل.

همین امر به ارائه پاورپوینت: بدون نیاز به کلیک بر روی هر یک جداگانه در جعبه متن فقط واردات کل فایل را به گربه خود را ابزار (از جمله یادداشت های اسلاید اگر این را به ترجمه نیز) پایان ترجمه خود را و صادرات آن است. تنها چیزی که شما باید انجام دهید در پاورپوینت بررسی کنید که آیا متون متناسب مربوطه خود را در جعبه متن. اگرچه حتی یک ترفند را که ساده تر: اگر شما نگه داشتن چشم در تعداد کاراکتر در حالی که مشغول به کار در گربه خود را ابزار و جایی که ممکن است مطمئن شوید که آن را نمی کند که متن شما احتمالا نمی خواهد نیاز به رفع بسیاری از جعبه متن.

تقسیم بندی
یک گربه ابزار نیروهای شما را به ترجمه در بخش است که نه هر کس را دوست دارد. اما از آنجا که از راه تبلیغات منبع متون اغلب تحویل (در سلول ها و ستون ها در یک فایل اکسل) شما در واقع در حال حاضر مشغول به کار در بخش درست مثل یک گربه ابزار. این ایده آل نیست اما این راه کار می کند بنابراین شما نیز ممکن است آن را انجام دهد در گربه ابزار و استفاده از مزایای استفاده از این ابزار به عنوان یک جایزه.

تغییرات در متن
حتی اگر هیچ مزایای دیگر مانند تکرار و یا غیر عملی فرمت های فایل های من هنوز هم تمایل به استفاده از گربه من ابزار. به یک دلیل بسیار ساده: همیشه در حال تغییر منبع متون. این تمایل به اتفاق می افتد کاملا به طور منظم با متون تبلیغاتی: شما یا دریافت متن منبع قبل از آن نهایی شده است, بنابراین شما "در حال حاضر می توانید شروع به کار بر روی آن" یا مشتری تصمیم به ایجاد برخی تغییرات پس از شما شروع کرده اند و یا حتی پس از شما در حال حاضر تحویل ترجمه. به جای داشتن برای رفتن را از طریق به روز رسانی متن (انگشتان عبور آنها استفاده می شود پیگیری تغییرات!), شما به سادگی وارد کردن نسخه جدید در گربه خود را ابزار و شما به راحتی می توانید ببینید چه چیزی تغییر کرده و به روز رسانی خود را قبلا ترجمه بخش به ترکیب تغییرات.

پشتیبان گیری
در نهایت من با استفاده از گربه من ابزار به دلیل آن را ارائه می دهد و من یک نسخه ی پشتیبان از ترجمه های من. آن اتفاق نمی افتد که اغلب که فایل های خراب شده اما اگر شما باور در قانون مورفی (من!), شما می دانید که آن را به اتفاق می افتد اگر شما نمی کردم یک پشتیبان و شما تقریبا به آخرین مهلت: به طور ناگهانی غیر قابل توضیح برای دلایل خود را در فایل دیگر باز می شود. اگر شما با استفاده از یک گربه, ابزار, شما می توانید به سادگی reimport فایل اصلی و پر آن را با ترجمه های ذخیره شده در حافظه ترجمه است. این است دلیل که چرا من همیشه مطمئن شوید که نگه داشتن فایل اصلی از مشتری (یا به عنوان یک کپی بر روی هارد دیسک و یا در صندوق پستی من) بنابراین من همیشه می توانید از ابتدا شروع می شود اگر آقای مورفی تصمیم به دخالت.

گربه آنلاین ابزار
حتی اگر این دلایل را متقاعد کنید که شما را به کشف استفاده از تکنولوژی برای (برخی از) خلاق متون شما هنوز هم ممکن است بخواهید شروع به گرفتن به آن استفاده می شود. چرا که مشتریان در حال کشف آن هستند و بیشتر و بیشتر نیاز به مترجمان به کار خود (معمولا آنلاین) ابزار. و این بسیار آسان تر برای کار با اگر شما در حال حاضر آشنا با چگونه یک گربه ابزار کار می کند.

نتيجه گيری
البته هر کس آزاد است در انتخاب ابزار یا بدون ابزار که برای ماده. من فقط می خواستم به نشان می دهد که خلاق متون و گربه ابزار متقابلا منحصر به فرد نیست. آن همیشه ممکن است یک ترکیب کامل اما در تجربه من, مزایای استفاده از تکنولوژی بسیار بیشتر از معایب است.