آلمان آتش سوزی رسمی زیر راست شکست مفتضحانه

برلین - آنگلا مرکل صدراعظم آلمان روز شنبه به اخراج یک مقام دولتی که تبریک از فرماندار دولت منتخب با راست کمک خ

توسط MINERALNEWS در 19 بهمن 1398

برلین - آنگلا مرکل صدراعظم آلمان روز شنبه به اخراج یک مقام دولتی که تبریک از فرماندار دولت منتخب با راست کمک خشم مرکل ائتلاف.

مسیحی Hirte عضو مرکل اتحادیه دموکرات مسیحی بود که دولت در کمیسیون برای سابقا کمونیست شرق و معاون وزیر اقتصاد توییتی که او استعفا داد و پس از مرکل به او گفت که او دیگر نمی تواند انجام این کار است. مرکل سخنگوی Steffen Seibert تایید اخراج خود را.

Hirte خروج آخرین خرید اینترنتی از شوک انتخابات روز شنبه از نرم افزار-کسب و کار سیاستمدار توماس Kemmerich به عنوان فرماندار ایالت شرقی تورینگن. راست جایگزین برای آلمان یا AfD را فعال کنید آن را با حمایت از او در انتخابات مجلس قانونگذاری ایالتی — آیا به عنوان شاخه های منطقه ای از صدراعظم آلمان CDU در برابر خواسته های ملی خود رهبری است.

Kemmerich پذيرش از AfD آرای وحشت زده به سمت چپ متمایل و احزاب بسیاری در خود مرکز-راست اردوگاه. مرکل به نام انتخابات خود را "غیر قابل توجیه." این سیاستمدار از کوچک و رایگان دموکرات اعلام کرد که روز بعد از او انتخاب شد که او برنامه ریزی شده به مرحله پایین هر چند آن نیست و در عین حال روشن که اتفاق می افتد و یا اینکه دولت را برگزاری یک انتخابات جدید.

Hirte, یک معاون رهبر CDU را تورینگن شاخه ای که نشسته در مجلس ملی بود تبریک Kemmerich خود را در "انتخابات به عنوان یک نامزد از مرکز" تویت که آن را نشان داد دولت رای داده بودند بیرون قبلی خود در جناح چپ دولت و هیچ اشاره ای AfD نقش.

چپ میانه سوسیال دمکرات مرکل junior همکاران در اغلب متشنج ملی ائتلاف حاکم گفت: Hirte نمی تواند باقی بماند در کار خود را.

ائتلاف رهبران بودند جلسه شنبه برای بحث در مورد تورینگن ظروف سرباز یا مسافر است که باعث شده است تا جدید انتقاد از رهبری مرکل را به عنوان جانشین CDU رئیس Annegret Kramp-Karrenbauer.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن