آلمان: اطلاعات بیشتر ظهور از جنگل فراری پرواز

برلین - یک مرد متهم به خلع سلاح چهار افسر پلیس در زور اسلحه و پنهان در آلمان و جنگل سیاه برای بیش از پنج روز م

توسط MINERALNEWS در 1 مرداد 1399

برلین - یک مرد متهم به خلع سلاح چهار افسر پلیس در زور اسلحه و پنهان در آلمان و جنگل سیاه برای بیش از پنج روز می گوید او هیچ غذایی زمانی که او فرار کرد تا حد زیادی روشن کردن تلفن همراه خود را و صرف زمان خود را در خندق و حفره, مقامات گفت.

31 ساله مشکوک ایو Rausch دستگیر شد روز جمعه پس از رؤیت توسط دو شاهد.

درام آغاز شده قبلی یکشنبه هنگامی که پلیس هشدار داده شد به یک شخص مشکوک به حمل یک تیر و کمان. ماموران با انجام یک ID در بررسی این مرد در یک کلبه که در آن او تا به حال حل و فصل به طور غیر قانونی. مقامات گفته اند Rausch در ابتدا شرکت اداره می شود اما به طور ناگهانی کشیده اسلحه تهدید ماموران و آنها را وادار به دست بیش از خدمات خود را از سلاح. هیچ کس مجروح شد.

این حادثه موجب تعقیب جنایتکاران که شامل بیش از 2,530 افسران.

متهم پس از دستگیری گفت که او با عجله بسته بندی چهار سلاح و دیگر "ملزومات" و فرار به جنگل پلیس و دادستان در بیانیه ای گفت شنبه. او را ندارد مواد غذایی است.

او گفت که او متوجه یک هلیکوپتر پلیس و فرض بر این است که جستجو شد و تا حد زیادی غیر فعال تلفن همراه خود را به طوری که او نمی تواند واقع شود.

Rausch ماند در جنگل در اطراف شهر کوچک Oppenau در جنوب غربی آلمان برای بیشتر از زمان در حال حرکت به طور عمده در شب و پناه در خندق و حفره در بیانیه ای گفت:. "در رژیم غذایی خود مصرف محدود بود و عمدتا به آب افتاده است ،

یک سند بر روی مشکوک به نظر می رسد به شخصی نامه ای به او نوشت: به بستگان در مورد چیزی اتفاق افتاده است به او پلیس و دادستان گفت.

Rausch خود را از دست داد آپارتمان در پاییز گذشته و تا به حال تا به حال هیچ دائمی نشانی از آن پس مقامات گفته اند.

چهارشنبه بیانیه نمی بازیگران جدید نور در دلیل برای اقدامات خود را. آن گفت که پس از دادن اطلاعات گسترده بلافاصله پس از دستگیری او سکوت در پس رسمی بازجویی و در طول یک ظاهر آخر هفته گذشته قبل از یک قاضی.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن