آلمانی رهبر پاکستان به مبارزه با اختلافات قومی پس از slayings

HANAU, Germany - یک مرد مظنون به ضرب تیراندازی و نه مردم در شهر هاناو مرده پیدا شد در خانه اش در اوایل پنجشنبه

توسط MINERALNEWS در 1 اسفند 1398

HANAU, Germany - یک مرد مظنون به ضرب تیراندازی و نه مردم در شهر هاناو مرده پیدا شد در خانه اش در اوایل پنجشنبه ساعت پس از حملات در داخل و خارج دو قلیان سالن, پلیس گفت:.

ماموران همچنین متوجه شد بدن دیگری در همان آدرس به پلیس گفت:.

پلیس به هیچ جزئیات مشکوک مسلح اما گفت: "در حال حاضر وجود دارد هیچ نشانه ای از بیشتر مجرمان." آنها اطلاعات خود را ممکن است انگیزه و یا چگونه او درگذشت و یا مشخص کنید که چرا آنها معتقدند "با درجه بالایی از احتمال" که او ضارب.

تعداد کشته در تیراندازی عصر روز چهارشنبه افزایش یافت و به نه یک پلیس در بیانیه ای گفت:.

آلمان آژانس خبری dpa در گزارش با استناد به unnamed مقامات امنیتی که نوشته شده و ادعای مسئولیت و تصویری یافت شد و در حال بررسی توسط پلیس.

هنری Faltin سخنگوی پلیس در جنوب شرقی Hesse دولت که در آن هاناو واقع شده کاهش یافته است به نظر dpa گزارش و یا گزارش روزانه Bild که مهمات نیز در نظر داشت مشکوک و خودرو.

افسران مهر و موم کردن و جستجو آپارتمان در هاناو را Kesselstadt منطقه در نزدیکی صحنه یکی از حوادث پس از پیگیری اظهارات شاهد در گریز ماشین. پلیس گفت: کار برای تایید هویت دو جسد در خانه بود و هنوز هم در جریان است و آنها نمی تواند بلافاصله به جزئیات یا بر روی آنها و یا هویت قربانیان قبل از تیراندازی.

"افکار این صبح با مردم هاناو که در میان این جنایت وحشتناک متعهد شد" آنگلا مرکل صدراعظم آلمان گفت که در توییتر.

"همدردی عمیق برای خانواده های آسیب دیده که عزادار برای مرده خود را ،" سخنگوی Steffen Seibert گفت. "ما امیدواریم که با کسانی که زخمی است که آنها به زودی بهبود می یابند."

صبح روز پنج شنبه گفته است که هشت نفر کشته و پنج نفر زخمی شدند. گفتند تاریک خودرو دیده می شد ترک محل از اولین حمله و تیراندازی یکی دیگر گزارش شد در یک صحنه در حدود 2 1/2 کیلومتر (1 1/2 مایل) به دور است.

افسران پلیس swarmed مرکزی, Hanau, cordoning این منطقه یکی از عکاسی به عنوان یک هلیکوپتر ماند سربار. خودرو تحت پوشش حرارتی فویل نیز می تواند دیده می شود, با شیشه شکسته در کنار آن. کارشناسان پزشکی قانونی در سفید لباس جمع آوری شواهد.

قلیان سالن مکان که در آن مردم جمع آوری به سیگار طعم توتون و تنباکو از خاورمیانه لوله های آب.

"این وحشتناک شب که قطعا اشغال ما برای یک زمان طولانی و ما را به یاد داشته باشید با غم و اندوه" هاناو شهردار نوئل Kaminsky گفت: روزنامه Bild. نماینده مجلس Katja Leikert عضو مرکل مرکز-راست حزب که نشان دهنده هاناو در پارلمان آلمان توییتی که آن را "یک وحشت واقعی سناریو برای همه ما است."

هاناو حدود 20 کیلومتر (12 مایل) در شرق فرانکفورت. آن را در حدود 100,000 نفر است و در Hesse دولت است.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر

___

Geir Moulson در برلین کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب