آلمانی, فرانسوی, مقامات متهم آمریکا از انحراف منابع

بزرگنمایی این تصویر امنیت با ماسک صورت ایستاده در مقابل Signal Iduna Park, که در آن به طور موقت coro

توسط MINERALNEWS در 17 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

امنیت با ماسک صورت ایستاده در مقابل Signal Iduna Park, که در آن به طور موقت coronavirus مرکز درمان باز در دورتموند آلمان روز شنبه. آلمان چهارم-اکثر COVID-19 نفر در جهان و تقاضا برای تجهیزات پزشکی سر به فلک کشید است. مارتین Meissner/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مارتین Meissner/AP

به عنوان coronavirus جغجغه جهان دولت ها و سازمان کمک همه جا پیدا کردن خود را در یک مسابقه برای به دست آوردن کمیاب لوازم پزشکی و تجهیزات حفاظتی — اما برخی می گویند که ایالات متحده در حال پخش نیست منصفانه است.

در اوایل این هفته مقامات در هر دو کشور آلمان و فرانسه را متهم کرد که ایالات متحده از انحراف تجهیزات پزشکی به کشورهای متبوع خود توسط outbidding اصلی خریداران.

همانطور که از شنبه وجود دارد بیش از 1 میلیون و تایید موارد COVID-19 در سراسر جهان و بیش از 60 ، 000 مرگ و میر ناشی از این ویروس با توجه به شمارش توسط محققان در دانشگاه جانز هاپکینز. ایالات متحده دارای بیشترین موارد در سطح جهانی با آلمان و فرانسه در چهارم و پنجم بیشترین مورد تعداد بود.

روز جمعه مقامات در برلین گفته است که ایالات متحده با محموله تجهیزات پزشکی در تایلند از آمریکا عرضه های پزشکی شرکت 3M و منحرف آن را به ایالات متحده آمریکا, روزنامه آلمانی Der Tagesspiegel گزارش شده است. برلین وزیر کشور به نام ادعا رهگیری "مدرن دزدی دریایی."

که همان روز مقامات فرانسوی متهم کرد آمریکا از تغییر مسیر حمل و نقل از ماسک های پزشکی از شانگهای در اصل در نظر گرفته شده برای یک هواپیمای فرانسوی منطقه به ایالات متحده آمریکا با ارائه یک قیمت بسیار بالاتر برای تامین نگهبان گزارش شده است.

این اتهامات به عنوان تقاضا در ایالات متحده برای facemasks موج به خصوص پس از یک مرکز جدید کنترل و پیشگیری از بیماری توصیه که همه آمریکایی ها باید از پوشیدن پارچه پوشش صورت در عمومی.

ایالات متحده به صراحت اتهامات را رد کرده و از انحراف منابع از کشورهای دیگر است. اما رئیس جمهور تهمت نیز سعی کردم به زور شرکت های آمریکایی به اولویت آمریکایی با استناد به دفاع تولید عمل می کنند. روز پنج شنبه رئیس جمهور با استفاده از DPA به منظور 3M به توقف صادرات بیمارستان درجه N95 ماسک به کانادا و امریکا با توجه به شرکت.

"ما ضربه 3M سخت امروز پس از دیدن آنچه که آنها انجام می دهند با ماسک خود را. 'P عمل " تمام راه" رئيس جمهور گفت: در یک صدای جیر جیر پنج شنبه شب.

در صبح روز جمعه 3M هشدار داد "قابل توجه بشردوستانه مفاهیم" پایان دادن به حمل و نقل به کانادا و آمریکای لاتین گفت: شرکت "بحرانی تامین کننده ماسک." 3M همچنین گفت: کشورهای دیگر احتمال تلافی کاهش کلی تعداد تنفس در آمریکا

نخست وزیر کانادا جاستین ترودو تکرار هشدار در برابر توقف پزشکی آمریکا-صادرات به کانادا در روز جمعه.

"این امر می تواند یک اشتباه به ایجاد انسداد یا کاهش مقدار عقب و جلو تجارت کالاهای اساسی و خدمات از جمله پزشکی محصولات" کانادا رهبر گفت.

3M مدیر عامل مایک روم نیز تحت فشار قرار دادند پشت در رئیس جمهور را تهدید به شرکت. "این ایده که 3M انجام نشده و همه آن را می تواند به مبارزه با قیمت درآوردن و غیر مجاز خرده فروشی پوچ" رومی گفت: در مصاحبه با CNBC. "روایت است که ما در حال انجام همه چیز ما می توانیم برای به حداکثر رساندن تحویل ماسک در کشور ما — هیچ چیز می تواند بیشتر از حقیقت است."

با هیچ جمعی تلاش جهانی برای توزیع منابع به کشورهایی که آنها را بیشتر نیاز دارید کمی می ایستد در راه جهانی اختلافات و قیمت-درآوردن. مغلوب ساختن پیشی جستن دولت تحت انتقاد برای همان موضوع در بازارهای داخلی.

واشنگتن پست گزارش داد اوایل این هفته است که با فرمانداران که متحدان رئیس جمهور از جمله فلوریدا ران DeSantis تا به حال کمی مشکل گرفتن درخواست با لوازم پر شده از ملی ذخایر. در همین حال برخی از دموکرات فرمانداران باید تلاش برای دریافت فدرال کمک کند.

فرماندار ایلینویز J. B. پریتزکر و رژیم صهیونیستی نیویورک. اندرو کومو بارها و بارها شکایت کرده است که در تلاش برای دریافت فدرال منابع مانند "غرب وحشی": ایالات متحده باید به رقابت در برابر یکدیگر و همچنین کشورهای دیگر با لوازم ضروری رفتن به بالاترین پیشنهاد.

تهمت و سرزنش نیویورک کمبود هواکش در دولت خود را برای داشتن بیشتر ماسک قبل از همه گیر را شکست.

"آنها باید تا به حال بیشتر هواکش. آنها کاملا تحت سرویس" رئیس جمهور روز جمعه گفت. "ما بسیاری از کشورهای است که به مراقبت گرفته شود برخی بسیار بیشتر از دیگران است."

ایالت نیویورک دارای بالاترین تعداد coronavirus موارد و مرگ و میر در کشور با بیش از 100,000 موارد COVID-19 همانطور که از شنبه. آینده نزدیک ترین ایالت نیوجرسی با کمتر از 30,000 موارد است.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب