گرجستان فرماندار پشت شنوایی در آتلانتا ماسک منظور

آتلانتا - جورجیا فرماندار گفت: او را برداشت یک درخواست برای یک جلسه اضطراری در یک طرح دعوی در دادگاه است که با

توسط MINERALNEWS در 7 مرداد 1399

آتلانتا - جورجیا فرماندار گفت: او را برداشت یک درخواست برای یک جلسه اضطراری در یک طرح دعوی در دادگاه است که با هدف مسدود کردن دولت بزرگترین شهرستان از سفارش مردم به پوشیدن ماسک در عمومی و یا اعمال محدودیت های دیگر مربوط به COVID-19 بیماری همه گیر.

رژیم صهیونیستی. برایان کمپ در اوایل این ماه شکایت شهردار آتلانتا Keisha لنس کف و شورای شهر اما یک سخنگوی اواخر روز دوشنبه اعلام کرد که فرماندار می خواستم "به ادامه مولد با حسن نیت مذاکرات است." به عنوان یک نتیجه, فرماندار تصمیم به پس گرفتن درخواست برای دادرسی است که برنامه ریزی شده بود صبح روز سه شنبه سخنگوی کودی سالن گفت.

حرکت نمی کند برداشت اساسی طرح دعوی در دادگاه اما به این معنی است که قاضی نمی خواهد بلافاصله وزن در اینکه آیا کمپ یا کف مناسب است در یک اختلاف در مورد میزان کمپ قدرت تحت گرجستان بهداشت عمومی وضعیت اضطراری. خواه فرماندار استدلال رهبران محلی نمی تواند اعمال اقدامات که بیشتر یا کمتر محدود از کسانی که در دستور اجرایی.

سالن ادعا کرد پیروزی نسبی شنبه به عنوان بخشی از این توجیهی برای پایین ایستاده از اورژانس شنوایی گفت: کف کرده بود روشن قبلی گیج کننده اظهارات.

"شهردار عقب نشینی از گمراه کننده ادعا می کند که این شهر از بازگشت به فاز یک توسط سازندگان: خاص کسب و کار و از اینرو مطیع قانون صاحبان کسب و کار" سالن در بیانیه ای گفت. "از آغاز این تجاوز کردن توسط شهردار شد ما مهمترین نگرانی و اولیه انگیزه پشت دادخواهی به تهدید اقتصادی آسیب و واکنش فوری از آتلانتا در جامعه کسب و کار."

پایین است گفت: کسانی که اظهارات توصیه های حقوقی نمی سفارشات و کمپ را درک نمی کنند آنچه که او انجام شده بود.

کف دفتر را بلافاصله باید نظر اواخر دوشنبه شب در خروج از درخواست برای دادرسی.

آتلانتا یکی از بیش از یک دوجین محلی حوزه های قضایی در دولت است که دستور داد مردم را به پوشیدن پوشش صورت در برخی از اماکن عمومی در تلاش برای متوقف کردن گسترش coronavirus.

در یک فرمان اجرایی در اوایل این ماه در کمپ به شدت تشویق مردم به پوشیدن پوشش صورت برای جلوگیری از گسترش این coronavirus اما او نمی حکم پوشیدن ماسک. این منظور نیز تعلیق هر گونه قوانین محلی و یا قوانین که محدود تر از نظم خود را از جمله قوانین محلی و یا احکام نیاز به مردم را به پوشیدن ماسک حتی در اموال عمومی و یا در ساختمان های عمومی.

Fulton County Superior Court Judge جین Barwick هفته گذشته دستور داد که دو طرف برای حضور در میانجیگری نظارت قاضی ارشد سینتیا رایت به تلاش برای حل و فصل مسائل در مورد قبل از روز سه شنبه شنوایی.

طرح دعوی در دادگاه واصل جولای 16 می پرسد قاضی برای سرنگونی کف' سفارشات که محدود تر از کمپ های بلوک خود را از صدور هر گونه سفارشات دستور شورای شهر به تصویب کف اقدامات و یا اتخاذ هر گونه احکام مغایر با کمپ را دستور به منع کف از بیانیه های عمومی تصریح می کند او دارای قدرت است که بیش از کمپ و نیاز به مقامات شهرستان به اجرای تمام مفاد" از کمپ را سفارش موجود است.

فرماندار زمینه یک حرکت برای اورژانس interlocutory دستور زیر را بعد و اساسا درخواست قاضی به منظور آن است که همه کسانی که درخواست گرفتن اثر فوری در حالی که طرح دعوی در دادگاه در حال بررسی است. روز سه شنبه جلسه برنامه ریزی شده بود برای او به شنیدن استدلال که در حال حرکت است.

در دادگاه تشکیل پرونده دوشنبه وکلا برای شهرستان استدلال کرد که طرح دعوی در دادگاه منع شده است با حق حاکمیت است که می گوید دولت های ایالتی و محلی را نمی توان شکایت کرد و بدون رضایت خود را. این شهرستان دارای حق را به اقدام برای حفاظت از مردم و خود را, ماسک, دستور متناقض است و یا preempted توسط فرماندار سفارش این شهر پر کردن استدلال می کند.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"در صورت عدم وجود رهبری دولت در این موضوع دولت های محلی باید در پا برای محافظت از شهروندان خود" این شهر تشکیل پرونده می گوید.

گرجستان شهری انجمن که نشان دهنده دولت شهری در سراسر کشور و همچنین به عنوان دولت دموکراتیک قانونگذاران و چندین اتحادیه های کارگری باید ثبت دادخواستها گفت: فرماندار به تجاوز اقتدار خود را با تلاش برای محدود کردن اضافی و اقدامات انجام شده توسط دولت های محلی برای مبارزه با گسترش coronavirus.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب