گرجستان فرماندار و شهردار آتلانتا در چمن جنگ بیش از COVID-19 محدودیت

بزرگنمایی این تصویر گرجستان و رژیم صهیونیستی است. برایان کمپ دارای یک ماسک محافظ در حالی که صحبت کرد

توسط MINERALNEWS در 21 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

گرجستان و رژیم صهیونیستی است. برایان کمپ دارای یک ماسک محافظ در حالی که صحبت کردن در طول یک 'ماسک' تور توقف در دالتون گرجستان در اوایل این ماه. بلومبرگ/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
بلومبرگ/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ

گرجستان فرماندار و شهردار از دولت پایتخت و بزرگترین شهر در تضاد هستند بیش از COVID-19 محدودیت آتلانتا شهردار Keisha لنس کف اعلام بازگشت به اقدامات سخت برای کنترل سنبله در coronavirus عفونت و رژیم صهیونیستی است. برایان کمپ اصرار دارد که منظور این است که "غیر الزام آور و قانونی غیرقابل اجرا."

کف یک دموکرات جمعه اعلام کرد که او آوردن آتلانتا بازگشت به مرحله 1 بازگشایی — محدود ترین پست-مستند اقدامات که نیاز به تمام ساکنان خانه بمانند جز ضروری سفر.

شهردار نظم آمد و در همان روز که گرجستان اعلام کرد که شکستن رکورد یک روزه سنبله در coronavirus ورود 4,400 جدید تایید موارد است. مقامات بهداشتی در آتلانتا Fulton County می گوید: در حدود نیمی از موارد جدید در گرجستان در دو هفته گذشته رخ داده در این شهر است.

اما کمپ یک جمهوریخواه به سرعت اخراج شهردار بخشنامه گفت: در روز جمعه که آن را نمی جایگزین خود را آرام تر ایالتی منظور صادر شده در پایان ماه ژوئن.

"شهردار کف' اقدام امروز صرفا ارشاد — هر دو غیر الزام آور و قانونی غیرقابل اجرا" کمپ در بیانیه ای گفت.

"به وضوح اظهار داشت: در فرمانداری اجرایی سفارش هیچ محلی اقدام می تواند بیشتر یا کمتر محدود و قاعده ایالت" فرماندار گفت.

"یک بار دیگر اگر شهردار در واقع می خواهد به پهن کردن منحنی در آتلانتا و او باید شروع به اجرای دولت محدودیت که او موفق به انجام," او گفت:. "ما از شهروندان و کسب و کار به طور یکسان مطابق با نظر فرماندار منظور بود که گردد در رابطه با دولت و مقامات بهداشت عمومی. این حس مشترک اقدامات کمک خواهد کرد که حفاظت از زندگی و معیشت همه پستهایی."

در اوایل این هفته کف حال صدور رهنمود برای ساکنان آتلانتا به پوشیدن ماسک در مکان های عمومی و کمپ در پاسخ به طور مشابه به آن سفارش. اگر چه فرماندار راه اندازی یک "ماسک" کمپین برای تشویق به استفاده از او کاهش یافته است به آن اجباری است.

کف گفت: مجله آتلانتا قانون اساسی در روز شنبه که او تا به حال قدرت برای به اجرا درآوردن ماسک محدودیت راه او را در اجرای هر شهر دیگر فرمان.

شهرهای ساوانا نقطه شرق و آتن کمپ را زادگاه تصویب کرده اند که شبیه ماسک احكام است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن