گرجستان توافق ترس تغییر جمعیتی می تواند در نهایت حزب طولانی تسلط

بزرگنمایی این تصویر سناتور. کلی Loeffler, R-Ga., در طول تحلیف توسط معاون رئیس جمهور پنس (راست) در ما

توسط MINERALNEWS در 18 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

سناتور. کلی Loeffler, R-Ga., در طول تحلیف توسط معاون رئیس جمهور پنس (راست) در ماه ژانویه است. Loeffler چهره دیگری گرجستان جمهوری خواه در کنگره داگ کالینز در یک انتخابات ویژه برای تکمیل او مدت تفرقه intraparty درگیری که میسازد لخت بخش در گرجستان, ایران است که می تواند هزینه حزب بسازید. مندل فا نگن/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مندل فا نگن/خبرگزاری گتی ایماژ

گرجستان انتخابات مقدماتی روز سه شنبه در حال کشیدن توجه به آنچه انتظار می رود به شدت به چالش کشیدن مجموعه ای از نژادها برای جمهوری خواهان وجود دارد که باید تحت سلطه ایالت سیاست برای نزدیک به دو دهه است.

رو به با یک رای دهندگان که در حال رشد است جوان تر و متنوع تر و دموکرات شده اند باریک حاشیه در گرجستان در سال های اخیر است. این سقوط دموکرات ها فکر می کنند شانس برنده شدن خود را از 16 رای کالج انتخاباتی دو کرسی سنا در انتخابات و باز خانه در ایالات متحده صندلی.

این امر می تواند وارونه از ثروت برای کشور گرجستان خواهان. در حال حاضر ایالات متحده-کشاورزی, وزیر سانی Perdue را در سال 2002 در انتخابات به عنوان دولت اولین فرماندار جمهوری خواه در 130 سال منادی دوران جدید سیاست گرجستان. 2015, اوباما کنترل 10 ایالت از 16 خانه در ایالات متحده ولسوالی همراه با آمریکا کرسی نه به ذکر است کنترل دولت و قوه مقننه.

وقتی پرسید که آیا آونگ شروع به نوسان به سمت دموکرات ها او اذعان دارد حقیقت به این ایده. "این راهی است که سیاست کار می کند," او گفت:.

در حالی که Perdue فکر نمی کند که گرجستان در حال رفتن به تلنگر این سال او را می بیند تشابه با ایران را افزایش دهد.

"من فکر می کنم زمانی که یک حزب سیاسی در قدرت است و آن را برای مدت زمان طولانی وجود دارد خوشنودی است که می آید و به همین دلیل است که مردم انتخاب کرده اند. به همین دلیل ما باید دو طرف در این کشور — آن را نگه می دارد همه ما را پاسخگو باشد."

یکی دیگر از ناظر که تساوی مقایسه به اوایل 2000s هیت است گرت دیرین گرجستان استراتژیست جمهوری خواه.

در آن زمان "حزب دموکرات تبدیل شده بود راضی," او گفت:.

"حتی اگر آنها می دانستند که جمعیتی تغییرات رخ داده بود صورت عددی intraparty مبارزه در درون حزب دموکرات حزبی سیاست نفس بیش از حد تلاش برای انجام بیش از حد همراه با ملی حزب دموکرات با نام تجاری شروع به صدمه زدن به محلی حزب دموکرات با نام تجاری" گرت اضافه شده با این استدلال که ملی حزب دموکرات منتقل شده بود دورتر در سمت چپ از گرجستان رای دهندگان.

امروز گرت اشاره به موج جدیدی از تغییرات جمعیتی تغییر گرجستان رای دهندگان. دولت مهاجر جمعیت رشد کرده است و رای دهندگان را بدست جوان متنوع تر — تمام حوزه که تکیه بیشتر دموکراتیک است. در همین حال جمهوریخواهان نیست و در حال تغییر به سرعت درست مثل دموکرات نمی سال پیش.

اختلافات

"ما همچنین بسیاری از بسیار رقابتی intraparty جمهوریخواه مبارزه با تلاش برای کشیدن انتخابات مقدماتی حزب جمهوری خواه دورتر به سمت راست فقط در مورد همان زمان که انتخابات پارلمانی در گرجستان در حال حرکت است و بیشتر به مرکز" گرت گفت.

"که باعث ایجاد همان معمای برای جمهوری خواهان امروز که دموکرات ها تا به حال 20 سال پیش است."

گرت است "محتاطانه خوشبین" است که حزب خود را می توانید دریافت سازمان یافته در زمان انتخابات امسال.

اما بسیاری از مشخصات بالا intraparty مبارزه است که می تواند چالش های اقتصادی توافق هستهای بین سن. کلی Loeffler و در کنگره ایالات متحده Doug Collins. آنها رو در یک ویژه رایگان برای همه انتخابات برای Loeffler سنای صندلی در ماه نوامبر به پر کردن باقی مانده از اصطلاح چپ را ... جانی Isakson بازنشستگی. Loeffler منصوب شد و در ماه دسامبر به جای Isakson.

این مسابقه در حال حاضر بدست زننده آخرین چیزی گرجستان خواهان مورد نیاز در یک مسابقه است که در حال حاضر نشانه هایی از حال به چالش کشیدن.

"این مشکلات من ما قصد داریم در این مبارزه میان جمهوری خواهان گفت:" مارتا Zoller یک محافظه کار نشان می دهد بحث میزبان و Loeffler حامی. "و آن را به یک کار بسیار عجیب و غریب مبارزه به خاطر آن به ویژه انتخابات...به طوری که رفتن به آب گل آلود بسیار کمی."

بیست و یک نامزد را برای واجد شرایط که در ماه نوامبر انتخابات ویژه هنگامی که رای دهندگان را نیز انتخاب بین وقت جمهوری خواه ایالت دیوید پردو (پسر عموی پسرم پردو) و برنده این هفته دموکراتیک اولیه.

'آن را نمی 2006 دیگر'

دموکرات شده اند سفت گرجستان به نتایج انتخابات در سال های اخیر است. در سال 2016 دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن برنده در حدود 5 امتیاز. در سال 2018 جمهوری خواه رژیم صهیونیستی است. برایان کمپ را شکست داد و خود را دموکراتیک حریف در حدود 1.5 امتیاز. در سال 2018 دموکرات بدبختانه یکی حومه آتلانتا جمهوری ایالات متحده در کاخ صندلی و نزدیک به پیروزی دیگری.

اخیر گرجستان رای گیری قرار می دهد معاون رئیس جمهور جو بایدن گردن و گردن با رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن.

"به طور کلی در گرجستان خواهان باید واقعا روی چیزی حساب کردن با این واقعیت است که آن را در سال 2006 دیگر" گفت: Andra Gillespie, استاد علوم سیاسی در دانشگاه اموری با استناد به تغییرات جمعیتی و رشد سازمان و ثبت نام رای دهندگان توسط دموکرات ها ،

"[جمهوریخواهان] نباید انتظار پیروزی در انتخابات در لغزش و آنها نباید انتظار پیروزی راحت حاشیه."

این همه مرکب, Gillespie گفت: توسط این فصل عناوین از جمله اعتراضات و coronavirus.

2020 خواهد بود "دشوار است برای پیش بینی" ریاست جمهوری نتیجه در گرجستان از سال 1996 گفت: Charles بولاک یک دانشمند علوم سیاسی در دانشگاه گرجستان است.

بولاک دیده است دو پاسخ از جمهوری خواهان به نامطلوب جمعیتی روند. برخی از جمهوری خواهان تلاش کرده اند تا متوسط خود را با سیاست ها و شعارهای. اما او به تماس های دیگران "kamikazes," که در پاسخ به تغییرات در دولت با هل دادن از طریق پلاریزه محافظه کار قانون مانند گرجستان اخیر ضد سقط جنین قانون است.

"در حال حاضر شما می بینید خواهان شروع به از خواب بیدار شوید و توجه داشته باشید و تعجب می کنم اگر استراتژی آنها در می توانید در حال رفتن به آنها را بیرون بکشد این بار گفت:" ترزا تاملینسون دیرین حزب دموکرات است که در حال اجرا در دموکرات سنا اولیه.

"با این نوع پایدار قدرت این عمر 18-20 سال از یک حزب سیاسی تسلط همراه با آن همدستی" او استدلال کرد. "یک reservedness به انجام هر کاری متفاوت است."

یک جمهوری خواه که می گوید او را بیدار به تغییر دولت ارشد سناتور دیوید پردو. در صوتی به دست آمده توسط سی ان ان گفت: فعالان که گرجستان "در بازی" و "دموکرات ها را ساخته اند آن را که در راه است."

کیسی سیاه, Perdue را سخنگوی گفت: کمپین شناخته شده خود مسابقه خواهد بود رقابتی "از یک روز" و همچنان "اعتماد به نفس رای دهندگان خواهد شد و انتخاب مجدد او به آمریکا."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن