گرجستان کسب و کار شروع به بازگشایی به عنوان مغلوب ساختن پیشی جستن و فاصله خود را از دولت فرماندار

بزرگنمایی این تصویر ماریان سرسی کاهش شکیل ساندرز' مو در ادوارد آرایشگاه در Macon, Ga., در روز جمعه,

توسط MINERALNEWS در 6 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

ماریان سرسی کاهش شکیل ساندرز' مو در ادوارد آرایشگاه در Macon, Ga., در روز جمعه, اولین روز رژیم صهیونیستی است. برایان کمپ گفت: برخی از کسب و کار می تواند بازگشایی شده است. اعطای Blankenship/گرجستان پخش عمومی پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اعطای Blankenship/گرجستان پخش عمومی

Unfazed با انتقاد از نصب شهرداران در خود دولت و رئیس جمهور تهمت گرجستان رژیم صهیونیستی است. برایان کمپ جعلی پیش با تصمیم خود را به اجازه می دهد کسب و کار در سراسر کشور برای بازگشایی جمعه به عنوان تایید coronavirus مرگ و میر در ایالات متحده می گذرد 50,000 مردم است.

کمپ یک جمهوریخواه خدمت در دوره اول خود را یکی از آخرین فرمانداران برای تحمیل یک مادر اقامت در خانه سفارش برای دولت خود را که در اثر آوریل 3.

با استناد به "اطلاعات مطلوب پیشرفته تست و تایید از ما مراقبت های بهداشتی حرفه ای" کمپ روز دوشنبه گفت که برخی از کسب و کار هنگامی که تلقی غیرضروری مانند مراکز تناسب اندام, خال کوبی سرو و ناخن سالن می تواند خوش آمدید مشتریان شروع جمعه.

در یک توییت در روز جمعه رئیس جمهور تصریح کرد: او در تازه ترین موضع است که آن را بیش از حد به زودی برای گرجستان به بازگشایی شده است.

"من (یا @VP) هرگز به فرماندار برایان کمپ یک OK در آن چند کسب و کار در خارج از دستورالعمل. خبر جعلی!," او گفت: با وجود ستایش فرماندار در اوایل این هفته. "سالن زیبایی سرو خال کوبی, & barber مغازه ها باید کمی آهسته تر راه اما من گفت: فرماندار به انجام آنچه درست است برای مردم گرجستان (و ایالات متحده آمریکا)!"

رئیس جمهور شده است اصرار فرمانداران سراسر کشور آغاز محدودیت های بلند. در کاخ سفید coronavirus نیروی کار جلسه روز سه شنبه تهمت به نظر می رسد به ستایش گرجستان فرماندار تصمیم به دنبال خود نشانه تماس با کمپ "بسیار توانایی است."

بزرگنمایی این تصویر

گرجستان و رژیم صهیونیستی است. برایان کمپ یکی از آخرین فرمانداران برای تحمیل یک مادر اقامت در خانه سفارش برای دولت خود را که در اثر آوریل 3. دکتر اندرسون/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
دکتر اندرسون/AP

"او می داند آنچه که او انجام می دهند. او انجام یک کار بسیار خوب به عنوان فرماندار" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

به عنوان NPR گزارش گرجستان آشنا نیست یک سری از معیار های کاخ سفید مشخص شده در دستورالعمل آن به صورت متحده به آغاز بازگشایی از جمله روندی رو به پایین مسیر COVID-19 موارد بیش از 14 روز است.

همه کسب و کار در گرجستان است که می تواند بازگشایی در گرجستان را انتخاب کرد اما برای برخی از انتصابات کتاب پر سرعت.

در ساوانا در جمعه David Huynh تا به حال 60 قرار ملاقات برنامه ریزی شده در ناخن سالن که بسته شده پس از ماه گذشته به عنوان آسوشیتد پرس گزارش داد.

او گفت: از دست دادن کسب و کار است و نه فقط محدود به ماه مغازه اش توقیف شد.

"ما از دست graduations حافظه های فوق و عروسی" Huynh گفت. "در حال حاضر من می بینم فروشگاه بسته شدن دائم. ... بسیاری از مردم نمی دانند اگر ملت باقی می ماند تعطیل دیگر وجود خواهد داشت عواقب شدید."

Neda Honarvar بنیانگذار عشق دشوار یوگا در آتلانتا نیست گوشت چرخ کرده و کلمات وقتی پرسید که آیا او را از پشت باز تا جمعه.

"من فقط مایل به قرار دادن خودم و یا ما معلمان یا دانش آموزان ما در خطر ابتلا به بیمار" Honarvar خبرنگار گفت اما صدمه دیده از اعضای ایستگاه WABE.

شروع روز دوشنبه در سینما می تواند باز و رستوران ها اجازه خواهد داشت برای خدمت به ناهار خوردن در مشتریان به موضوع ایمنی برخی از محدودیت.

جنیفر شیفر دوبلین بر اساس Deano را به ایتالیایی گفت WABE که او مطمئن است او می تواند بازگشایی در حالی که همچنین حفاظت از سلامت کارکنان و کاربران آن است.

"ما فقط در حال رفتن به انجام همه چیز را ما باید انجام دهید برای اطمینان از مشتریان ما و کارکنان ما امن هستند" شیفر گفت.

او افزود: هر کارمند مورد نیاز خواهد بود برای پوشیدن ماسک و دستکش در حالی که خدمت. شیفر گفت که او قصد دارد تنها به نگه داشتن کسب و کار خود را در حدود یک سوم از ظرفیت آن است.

در شهرستان Macon, ماریان, Searcy, آرایشگر, گفت که او آماده بود برای شروع. او گفت: گرجستان پخش عمومی است که درست قبل از ناهار هر صندلی در ادوارد باربر فروشگاه پر بود همانطور که انتظار منطقه است.

"این همیشه هوشمند به یک لانه تخم مرغ را نجات داد اما وجود دارد هیچ چیز مانند کار هر روز" سرسی گفت: اعضای ایستگاه.

"فقط من به عنوان یک مرد و استرس من به عنوان یک مرد به ارائه برای خانواده من که درایو من برای بازگشت به کار" سرسی گفت.

این مجله آتلانتا قانون اساسی اشاره کرد که در استودیو 151 در شهر دالاس واقع در حدود 30 کیلومتری غرب آتلانتا سالن مالک گفت: رزرو شروع به عنوان اوایل به عنوان 6:30 صبح

"نشانه ای بر روی درب املای سالن پروتکل از جمله کسانی که مورد نیاز توسط دولت و اقدامات بیشتری را برای حفظ کارکنان و مشتریان امن" به AJC گزارش شده است.

آتلانتا شهردار Keisha لنس پایین گفت: آن را "غیر قابل قبول" را به مردم بیرون رفتن در ملاء عام و به نام ساکنان به در خانه باقی می ماند.

"گوش دادن به دانشمندان. وجود دارد هیچ چیز ضروری در مورد رفتن به سالن بولینگ و یا گرفتن یک مانیکور در وسط یک بیماری همه گیر" او گفت: ABC صبح بخیر آمریکا در روز جمعه است.

"من فکر می کنم به فرض که ما از جنگل است نه بر اساس هر چیزی به غیر از تمایل به باز کردن کسب و کار. و اعتقاد من این است که برخی وجود دارد که در حال حاضر به فدا کردن زندگی به خاطر اقتصاد و غیر قابل قبول است که برای من," او اضافه شده است.

ساوانا شهردار ون جانسون گفت: فرماندار تصمیم بود "بی پروا" در سی ان ان در اوایل این هفته با اضافه کردن او "فراتر از آشفته" با آن است.

گرجستان وزارت بهداشت گزارش داد که روز جمعه بعد از ظهر وجود داشته است 892 مرگ و میر در کشور مربوط به COVID-19.



tinyurlis.gdv.htu.nuclck.rucutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن