گرجستان کسب و کار مردد به آغوش کمپ برای بازگشایی

آتلانتا - رژیم صهیونیستی. برایان کمپ برای بازگشایی توقیف کسب و کار در گرجستان چپ بسیاری از صاحبان کسب و کار با

توسط MINERALNEWS در 3 اردیبهشت 1399

آتلانتا - رژیم صهیونیستی. برایان کمپ برای بازگشایی توقیف کسب و کار در گرجستان چپ بسیاری از صاحبان کسب و کار با احتیاط و اشتباه سهشنبه به عنوان آنها در نظر گرفته چگونه برای محافظت از خود و مشتریان خود را در یک وضعیت که در آن coronavirus مرگ نزدیک 800 و تایید عفونت صعود نسبت 20,000.

کمپ طرح به پا زدن شروع اقتصاد یکی از تهاجمی ترین اعلام کرد که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گذاشته معیار برای متحده شروع به بلند کردن محدودیت. اما گرجستان تست سیستم عقب مانده بسیاری از ملت و کارشناسان بهداشت عمومی هشدار داد که به سرعت در حال حرکت می تواند سوخت یک تجدید حیات در عفونت.

"این مورد. من قطعا رفتن به ورزشگاه و یا کوتاه کردن مو" دکتر گفت: Carlos del Rio, یک متخصص بیماری های عفونی در دانشگاه اموری در آتلانتا. "من اجازه دهید مردم خودشان تصمیم بگیرند."

کمپ منظور اجازه می دهد تا ورزشگاه مو و ناخن سالن بولینگ کوچه و تو سرو باز با محدودیت های جمعه. رستوران ها می توانند رزومه ناهار خوردن در سرویس های دوشنبه هر چند بارها و کاباره ها باید بسته باقی می ماند.

"بخش خصوصی است که باید به مردم را متقاعد کند که آن را امن برای بازگشت به این کسب و کار" کمپ روز دوشنبه گفت:.

گرجستان پردازش بیش از 900,000 جدید نرخ بیکاری در ماه گذشته دردناک رکورد. اما بسیاری از صاحبان کسب و کار قانع نشده آن زمان برای پایان دادن به مستند.

"من فکر می کنم بسیاری از مشتریان ما آماده برای سرمایه گذاری در عین حال گفت:" کریستین Allin که همراه با شوهرش صاحب نان و پروانه رستوران در آتلانتا. او گفت: رستوران بسته باقی خواهد ماند در حال حاضر احتمالا برای یک ماه دیگر یا بیشتر.

در دشت علامت Lebos بسته سالن ورزش 11 مارس. او رسیده به مشتریان سهشنبه به آنها بگویید که کسب و کار خود را قوی ورزشگاه نخواهد بود بازگشایی نشده است. Lebos گفت: بازگشایی خواهد بود حرفه ای و سهل انگاری.

"ما در حال رفتن به یک بردار از مرگ و درد و رنج" او گفت:.

Ronique هالووی برنامه به صبر کردن تا زمانی که ممکن است 1 تا بازگشایی او آتلانتا-منطقه سالن مو که در آن او را تنها سبک است. او نگران است که هنوز هم بیش از حد به زودی اما گفت که او انتخابی ندارد چرا که او نیاز به پول برای حمایت از دخترش.

"شما خیره در کسی حق را در چهره خود را هنگامی که شما شامپو آن است. خدای ناکرده اگر شما صحبت می کنید" گفت: Holloway, 48, که قصد دارد به پوشیدن یک ماسک و دستکش.

در روستایی شهرستان ترل, کارل گولد 82 گفت: این زمان برای بازگشایی کسب و کار حتی اگر سن او باعث می شود او را در معرض خطر به بیماری های جدی.

"آیا شما می خواهید برای ادامه در حال تعطیل با یک اقتصاد ویران شد برای همیشه لطفا برای ؟" گفت: گولد یک مهندس بازنشسته. "دیر یا زود شما رو به آن را بالا می کشند و می گویند" ما در حال رفتن به بازگشایی و اگر ما به برخی از تلفات ما انجام دهد.'"

کمپ یکی از آخرین فرمانداران در سواحل شرق به اعلام یک ایالت اقامت در خانه سفارش آوریل 1. حتی پس از آن او بحث برانگیز رد مقامات محلی و اجازه سواحل دریاچه و پارک دولت برای باز باقی می ماند — یک تصمیم او مشخص می شود به عنوان یک موفقیت, گفته, شده اند وجود دارد چند مشکل.

زمانی که سالن و کافه ها بازگشایی در روزهای آینده کمپ می گوید آنها باید اجرا اجتماعی, فاصله, قوانین, ارائه, کارگران با, دنده محافظ مانند ماسک و زمانی که در دسترس andscreening کارکنان برگزاری نمایشگاه علائم بالقوه.

اما کارشناسان می گویند گسترده تست و توانایی برای ردیابی افراد در معرض آلوده بیماران حیاتی برای از سرگیری کسب و کار بدون ایجاد موج جدیدی از بیماری.

گرجستان در حال کار بر روی این قطعه اما وجود ندارد و در عین حال گفت: دکتر هری J. Heiman استادیار بهداشت عمومی در دانشگاه ایالتی جورجیا در آتلانتا. او گفت: کمپ تصمیم به بازگشایی کسب و کار بدون کافی برای تست و یا تماس با ردیابی است "زودرس و آن را غیر مسئولانه است."

گرجستان در حال اجرا بیش از 88,000 آزمون از سهشنبه اما خود سرانه تست نرخ در پایین 10 متحده است.

"در بسیاری از کشورهای ما هنوز هم فقط تست بدحال از بیمار گفت: دکتر جنیفر Nuzzo متخصص اپیدمیولوژی در دانشگاه جانز هاپکینز مرکز سلامت و امنیت. "و ما در حال از دست رفته آن دسته از افرادی که کمی آسیب دیده که در حال رفتن به آنهایی که در خارج و در مورد گسترش بیماری خود را."

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

کمپ اذعان گرجستان تست شده عقب مانده و اعلام طرح های به تولید بیشتر سواب و استخدام یک نرم افزار به شما اجازه پزشکان از راه دور صفحه نمایش مردم است. عمومی کمیسیون بهداشت و درمان کاتلین Toomey گفت: دولت در حال کار برای گسترش توانایی خود را برای ردیابی تماس با افراد آلوده.

Ian Jones که دارای چهار رستوران در منطقه آتلانتا است نگران کمپ را سفارش می تواند مردم را مجبور به بازگشایی زودتر از موعد چرا که وام دهندگان و صاحبخانه ممکن است متوقف شود و آمرزنده است.

"این فقط به نظر می رسد مانند آن را خیلی زود" جونز گفت.

کمپ را بازگشایی طرح برگ مقامات محلی ناتوان را آهسته تر ، کمپ گفت که برای جلوگیری از یک "چیز درهم و برهم" از برنامه های محلی.

در بیشتر مناطق روستایی جنوب غربی گرجستان که در آن عفونت در حال گسترش به خصوص سریع آلبانی شهردار بو عماد اشاره کرد جامعه خود را به حال 15 مجالس ترحیم هفته گذشته برای COVID-19 قربانیان. در روز سه شنبه خود را در شهر و اطراف آن Dougherty County پیشی 100 مجموع coronavirus مرگ و میر — بیشتر از هر گرجستان شهرستان است.

"من دعا می کنم که تعداد پستهایی که در حال آلوده و مرگ را افزایش نمی دهد به طور قابل توجهی در هفته های آینده به عنوان یک نتیجه از لغو این محدودیت" دروغ گفت.

نزدیکی در شهر داوسون, فروشگاه لباس صاحب دوست محمد گفت: چند تا از مشتریان به طور منظم از درگذشت COVID-19. نگه داشتن درهای خود را بسته به سرعت می تواند او را از کسب و کار گفت: اما او حاضر به خطر بازگشایی. بدون یک واکسن یا درمان تنها پزشکی است که برای دور ماندن از هر یک از دیگر, او گفت:.

"من ترجیح زنده ماندن من می خواهم به ماندن در بالای زمین" محمد گفت. "اولویت ما باید حفاظت از مردم ما است."

___

آسوشیتد پرس نویسندگان اهل روسیه به bynum در ساوانا; بن Nadler و Sudhin Thanawala در آتلانتا و کلر Galofaro در Dawson, گرجستان کمک به این گزارش.

___

دنبال AP پوشش از شیوع ویروس در https://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن