جورج فلوید خانواده به انتشار نتایج خود را کالبد شکافی

مینیاپولیس - وکیل برای جورج فلوید خانواده برنامه ریزی برای اعلام نتايج دوشنبه مستقل کالبد شکافی به مرگ او پس ا

توسط MINERALNEWS در 12 خرداد 1399

مینیاپولیس - وکیل برای جورج فلوید خانواده برنامه ریزی برای اعلام نتايج دوشنبه مستقل کالبد شکافی به مرگ او پس از یک مینیاپولیس افسر پلیس خود را برگزار زانو در Floyd گردن برای چند دقیقه.

فلوید یک مرد سیاه و سفید بود که در دستبند در آن زمان پس از درگذشت سفید افسر نادیده گرفته و اطرافیان فریاد به او و فلوید گریه می کند که او نمی تواند نفس بکشد. مرگ او دستگیر شده در شهروند ویدئو برانگیخته روز از تظاهرات در مینیاپولیس است که با گسترش به شهرستانها در سراسر امریکا است.

با توجه به دادستان یافته های اولیه از یک مقام رسمی کالبد شکافی در هفته گذشته گفت: ترکیب اثر بودن مهار پتانسیل باده در Floyd را از سیستم خود در زمینه مسائل مربوط به سلامت از جمله بیماری های قلبی به احتمال زیاد منجر به مرگ او. هیچ جزئیات دیگری در مورد مسکرات و سم شناسی نتایج هفته طول می کشد. در 911 تماس کشید که پلیس تماس گیرنده در توصیف این مرد مظنون به پرداخت با پول تقلبی به عنوان "بدجور مست و او را در کنترل خود را."

شکایت کیفری گفت: کالبد شکافی "نشان داد هیچ یافته های فیزیکی است که پشتیبانی از تشخیص پس از سانحه آسفیکسی یا اختناق."

بن Crump وکیل به نمایندگی فلوید خانواده گفت: هفته گذشته بود که او راه اندازی خانواده خود کالبد شکافی. فلوید خانواده مانند خانواده های دیگر مردان سیاه پوست کشته شده توسط پلیس می خواستم مستقل نگاه کنید زیرا آنها نمی اعتماد مقامات محلی برای تولید بی طرفانه کالبد شکافی.

خانواده کالبد شکافی انجام شده توسط مایکل بادن و Allecia ویلسون. بادن سابق رئیس پزشکی قانونی شهر نیویورک بود که استخدام برای انجام کالبد شکافی از اریک گارنر سیاه و سفید مردی که در سال 2014 بعد از پلیس نیویورک قرار داده و او را در یک سبد و او التماس کرد که او نمی تواند نفس بکشد.

بادن نیز انجام مستقل کالبد شکافی مایکل براون 18 ساله به ضرب گلوله پلیس در فرگوسن میسوری است. او گفت: قهوه ای, کالبد شکافی, درخواست, نوجوانان, خانواده, آیا فاش کردن نشانه هایی از مبارزه مصاحبه شک در یک ادعا توسط پلیس که یک مبارزه بین قهوه ای و افسر منجر به تیراندازی.

افسر که خود را برگزار زانو در Floyd گردن, Derek چوین با اتهام سوم-قتل عمد و قتل نفس است و در بازداشت در زندان ایالتی. سه تن دیگر از ماموران در صحنه مانند چوین بودند اخراج روز پس از این حادثه بوده اند اما عنوان شده است.

رئیس پلیس مینیاپولیس اتحادیه گفت: در نامه ای به اعضای که افسران اخراج شدند بدون طی کردن مراحل کار وکلای مدافع در حال مبارزه برای شغل خود را. سرهنگ باب Kroll اتحادیه رئیس جمهور همچنین با انتقاد شهرستان رهبری گفت: عدم حمایت است به سرزنش روز از گاهی خشونت آمیز تظاهرات.

وقتی پرسیده شد که برای پاسخ شهردار یعقوب فری گفت: "برای یک مرد که شکایت بنابراین اغلب در مورد عدم اعتماد جامعه و حمایت از اداره پلیس باب Kroll باقی می ماند و تکان دهنده بی تفاوت نسبت به نقش خود در تضعیف است که اعتماد و حمایت است." فری گفت: کرول مخالفت با اصلاحات و عدم همدلی برای جامعه تضعیف اعتماد به پلیس است.

رژیم صهیونیستی. تیم Walz یکشنبه اعلام کرد که دادستان کل کیت الیسون خواهد شد هر گونه پیگرد قانونی در Floyd مرگ است. محلی و مدنی باید گفت: Hennepin County وکیل Mike Freeman ندارد اعتماد جامعه سیاه و سفید. آنها باید اعتراض خود را در خارج از خانه و فشرده او را به اتهام سه تن دیگر از افسران.

فریمن باقی مانده است در مورد.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب