جفری برمن ایالات متحده وکیل است که تحت پیگرد قانونی قرار تهمت متحدان می گوید او نمی خواهد ترک

بزرگنمایی این تصویر آمریکا وکیل برای منطقه جنوب نیویورک جفری برمن صحبت می کند به خبرنگاران گفت در سا

توسط MINERALNEWS در 31 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

آمریکا وکیل برای منطقه جنوب نیویورک جفری برمن صحبت می کند به خبرنگاران گفت در سال گذشته حدود دو فلوریدا مردان در ارتباط با رئیس جمهور تهمت وکیل رودولف جولیانی و اوکراین بررسی است. ست Wenig/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ست Wenig/AP

آمریکا وکیل برای منطقه جنوبی نیویورک در مبارزه با وزارت دادگستری بیش از کار خود را.

جفری برمن است نظارت تعقیب از همکاران رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن از جمله تهمت سابق شخصی وکیل مایکل کوهن. او همچنین آورده هیئت منصفه کیفرخواست علیه همکاران رئیس جمهور فعلی شخصی وکیل رودولف جولیانی.

دادستان کل لایحه بار در یک بیانیه منتشر شده در اواخر جمعه شب گفت که برمن است که "پله" و رئیس جمهور نامزدی جی کلیتون رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار برای موفقیت برمن.

یک زمان کوتاه بعد جفری برمن اخراج خود را اعلام انکار بر بیانیه.

"من یاد گرفتم که در یک مصاحبه مطبوعاتی از دادستان کل امشب که من 'پله' به عنوان ایالات متحده وکیل" برمن گفت. "من نه استعفا داد و به هیچ وجه قصد استعفا من موقعیت که من منصوب شد و توسط قضات دادگاه منطقه ای ایالات متحده برای منطقه جنوبی نیویورک. من گام خواهد شد هنگامی که یک presidentially منصوب نامزد تایید توسط سنا."

"تا آن زمان تحقیقات ما به جلو حرکت خواهد کرد و بدون تاخیر یا وقفه."

در حالی که برمن هل دادن در برابر ترک پست خود دادستان کل Barr مطبوعاتی نشان داد که رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در حال حاضر منصوب موقت جایگزینی برای برمن. Barr گفت که موثر جولای 3rd, Craig Carpenito فعلی ما وکیل برای منطقه نیوجرسی خواهد برد تا کلیتون تایید شده است.

Barr تشکر برمن برای خدمات خود را و اضافه "با سرسختی و زرنگ و دانا جف انجام داده است یک کار عالی پیشرو یکی از ملت ما مهم آمریکا وکیل دفاتر دستیابی به موفقیت های بسیاری در مهم مدنی و امور کیفری."

برمن تیم به شدت مورد بررسی قرار گرفته و تحت تعقیب قرار مغلوب ساختن پیشی جستن سابق شخصی وکیل و دلال مایکل کوهن. کوهن در نهایت مجرم به جرائم مالی دروغ گفتن به کنگره و مالی مبارزات انتخاباتی جرم است.

تحت سوگند کوهن دخیل مغلوب ساختن پیشی جستن در پرداخت های ساخته شده به دو زن پیش از انتخابات 2016 به نگه داشتن آنها را آرام در مورد امور آنها گفت: آنها تا به حال با مغلوب ساختن پیشی جستن.

برمن صادر هیات منصفه کیفرخواست againstLev Parnas و ایگور Fruman دو مرد در ارتباط با رودی جولیانی. این دو باید التماس کرد "مقصر" برای راه اندازی یک شرکت شل برای مخفی کردن منابع خارجی از یک 325,000 دلار کمک مالی به یک superPAC متعهد به رئیس جمهور تهمت را گشتند.

برمن را نیز بررسی معاملات کسب و کار از جولیانی خود اما هیچ تفهیم اتهام شده اند علیه او.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب