پیدایش Breyer P-Orridge و&, Provocateur و صنعتی شرکت سازنده مرده در 70

بزرگنمایی این تصویر

پیدایش Breyer P-orridge و&, عکس نیویورک در اوت. 19, 2007. هنرمند بهترین و شناخته شده برای کار خود را در گروه خفقان Gristle و روانی تلویزیون درگذشت در 14 مارس سال 2020 است. نویل سالمند/Redferns پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان

نویل سالمند/Redferns

پیدایش P-orridge و & تجسمی, موسیقی و عملکرد هنرمند که کار با خفقان Gristle و روانی تلویزیون افزایش داد به صنعتی و اسید خانه ژانرهای درگذشت در سن 70 بعد از اینکه مبتلا به لوسمی دو و نیم سال پیش. P-orridge و & دو دختر Caresse و Genesse P-orridge و & مشترک بیانیه ای تایید مرگ خود را از طریق برچسب افتا سوابق.

P-orridge و & هرگز به معنای ایجاد موسیقی های صنعتی این نوع که با آنها هستند از نزدیک مرتبط. با همکارانش در آوانگارد هنر جمعی COUM انتقال و آن گروه خانه خفقان Gristle آنها چیتی دور در موسیقی به عنوان آنها می دانستند آن; چه چیزی به دست می آمد شناخته شده به عنوان صنعتی بود به سادگی آنچه باقی مانده بود. انگلیسی, نوازنده هنرمند و اجتماعی provocateur شاهد تخریب به عنوان وسیله ای برای ایجاد و زمان همه چیز را از سر و صدا به زبان بدن خود را که آنها تغییر گسترده قبل و در طول جنسيت انتقال به عنوان مواد خام برای مرتب سازی مجدد جهان است.

از سال های اولیه P-orridge و & آموخته است که چگونه قدرت در وزن بدن است. کوچک و رنجور کودک از طبقه کارگر منچستر خانواده آنها با حضور در دبیرستان نخبگان در بورس. وجود آنها را تحمل سوء استفاده فیزیکی در دست خود را مرفه تر همکلاسی یک آداب و رسوم شبیه سازی از روش های کلاس روابط آشکار در بزرگسالی است. کافی moneyed یا مردانه P-orridge و & متوجه شدم به عنوان یک نوجوان که نمادین خشونت افزایش داد به ضمنی و واقعی خشونت از کار اجباری و اجباری جنسیت در نظام سرمایه داری. “من تا به حال برای رفتن به یک خونین مدرسه, من تا به حال برای مقابله با آن به مدت چهار سال است که از نظر جسمی و روحی شکنجه کاملا به معنای واقعی کلمه است و من فقط فکر می کردم در پایان از آن من می دانم که دشمن است. این افراد در حال رفتن به اجرا انگلیس در بیست سال” آنها گفت: در سال 1994 ، آنها همچنین متوجه آنها می تواند به دست گرفتن قدرت از نمادها و مراسم به پایان می رسد خود را.

در سال 1976 خفقان Gristle اوایل بازی یک کنسرت در لندن موسسه هنر معاصر در طول یک COUM نمایشگاه به نام “فحشا.” در نمایش شد, عکس های مستهجن از COUM عضو Cosey Fanni Tutti و همچنین استفاده از تامپون, سرنگ و بطری خون. این مطلق تابلو شوکه یک عضو محافظه کار پارلمان به infamously اعلام گروه “آفات تمدن” یک گفتن صدور (از یک humorless کت و شلوار که می توانست یکی از P-orridge و & سابق همکلاسی ها). چه نوع از تمدن آنقدر شکننده پایه و اساس آن می تواند cracked by برهنگی و کثافت?

YouTube

با COUM خفقان Gristle و بعد از آن بیشتر پاپ-گرا باند روانی تلویزیون به عنوان به خوبی به عنوان خود را فراوان بصری هنر P-orridge و & اعمال برش و چسباندن تکنیک های خلاق William S. Burroughs و نهفته فلسفه Aleister Crowley به کار فرهنگی است که با هدف فاسد و ناآرام عادات هنجاری جامعه است. آنها در زمان نمادین خشونت به عنوان ایجاد مناسک: در دلخراش آهنگ “مثل حلزون حرکت کردن طعمه” از خفقان Gristle را 1977 اولین آلبوم دوم گزارش سالانهP-orridge و & آواز می خواند از دیدگاه یک خانه مزاحم که اختهها و سپس می خورد جنین از همسر باردار خود را پاره شکم. خود را نازک و هم مرد صدای quavers بیش از تحریف الکترونیک هماهنگ با bandmates خود را شکستن به گاه به گاه shrieks به عنوان اگر آنها تجسم هر دو قاتل و قتل در یک بار.

بزرگنمایی این تصویر

خفقان Gristle عکس در 22 مه سال 1981. از سمت چپ: کریس کارتر Cosey Fanni Tutti, پیتر “Sleazy” Christopherson و پیدایش P-orridge و&. مایکل Ochs Archives/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان

مایکل Ochs Archives/گتی ایماژ

به عنوان اصلی خواننده از خفقان Gristle P-orridge و & اشعار زد حیطه تابو. قطع عضو و بیماری و خودکشی و تجاوز پر از آهنگ های خود را که معوج تاریکی دست و پنجه نرم با آنچه در جهان می توانید به بدن و بدن می توانید انجام دهید به سهام ادعای خود برای بقا در یک سمی بودند. گروه هتاک و آینه بازیگوش موضع نسبت وحشت از زندگی در زیر پست-صنعتی سرمایه داری پژواک در نسل از نوازندگان از Depeche Mode و سفارش جدید به مرگ مدتها و Pharmakon که همزیستی در رابطه بین بدن و دستگاه. اگر سرمایه داری می پوشد از اجساد کارگران تا زمانی که آنها می تواند به طرز وحشیانه دفع صنعتی, موسیقی تخصیص می دهد برای تلفن های موبایل از کارخانه ها و ماشین آلات و شهرستانها در یک چشم انداز معنوی مقاومت سیستمیک ظلم و ستم.

یک همکار از Fakir Musafar این هنرمند آمریکایی که منجر مدرن اولیه جنبش تشریفاتی بدن اصلاح خرده فرهنگ ها در نیمه دوم قرن 20 P-orridge و & تصور از بدن خود را به عنوان یک بوم در یک مادام العمر هنری پروژه. آنها به طور گسترده و قبل از این تغییرات به امری عادی تبدیل شد و به اونها در عملکرد آداب و رسوم مربوط مخاطره آمیز خود آسیب برساند. “من باید به حداقل یک برش بر روی خودم و آن را به یک برش است که اسکار مهم نیست چقدر کوچک” آنها در مصاحبه ای گفت: برای دوباره/جستجو در سال 1989 کتاب مدرن شکلهای هندسی اولیه. مانند Musafar P-orridge و & به دنبال نوع احشایی معنی که سفید و فرهنگ غربی می تواند عدم اغلب توسط تصاحب زبان بصری (مانند خالکوبی های قبیله ای و dreadlocks) از سیاه و سفید و فرهنگ بومی. “من به دنبال نوعی از خود گذشتگی و تقدس اما معاصر در راه من در تلاش برای کشف آنچه در آن است در فرهنگ ما که از ما گرفته شده” آنها گفت: در سال 1994. خود را نمونه عمل که درو از فاشیست تصاویر بود بسیار گرسنه نتایج آن اغلب سردرگم به عنوان به خوبی به عنوان هیجان انگیز است. تا آنجا که P-orridge و & کار به دنبال تصویب نمادین خشونت علیه سفیدی آن را نیز تکرار استعمار سلاح مانند تخصیص بودجه فرهنگی به صراحت و بدون به چالش کشیدن آنها.

YouTube

مانند بسیاری از فراجنسیتی هنرمندان P-orridge و & شناخته شده بود به عنوان مقدار برای انتقال خود را به عنوان هنر خود را; بر خلاف بسیاری از خود ترانس همسالان و جانشینان آنها را دیدم هیچ خط سخت بین این دو است. هویت بود و نه محیطی برای عمل خود را. در اواخر ’90s پس از حرکت از انگلستان به نیویورک و ازدواج خواهری ژاکلین Breyer P-orridge و & و همسر خود شروع به آنچه که آنها به نام Pandrogeny پروژه — مادام العمر سفر به سوی تبدیل شدن به یکی بودن. هر دو P-orridge و & و Breyer دنبال عمل جراحی زیبایی برای شبیه یکدیگر است. برای P-orridge و & پروژه تشکیل عملا جنسیتی انتقال مطابق با برگزاری نمایشگاه آنها می خواهم طولانی احساس می شود. “S/او خواهد شد به بقیه با h/er نیم دیگر Jaqueline ‘بانوی جای’ Breyer که در سمت چپ ما در سال 2007 که در آن آنها خواهد شد دوباره متحد” P-orridge و & دختران نوشت: در روز شنبه در بیانیه ای. برای هر دو آن را یک تحول معنوی و راه را بكشند heteronormative انتظارات. “به جای داشتن فرزندان… اگر ما خودمان فرد جدید به جای؟,” P-orridge و & می پرسد در تصنیف از پیدایش و بانوی جایماری Losier 2011 فیلم مستند در مورد این پروژه است.

P-orridge و & گستاخی سوال قدرت — اما آنها همچنین به نظر می رسید که reveled در آن است. در سال 2017 زندگینامه جنس هنر موسیقی, Cosey Fanni Tutti جزئیات دلخراش عاطفی و سوء استفاده جنسی او می گوید: او تحمل از P-orridge و & در حالی که دو تن از آنان رمانتیک و خلاقانه همکاران در 1970s. (P-orridge و & اتهامات را رد کرده است.) چند تن از اعضای سابق تو معبد ov Psychick جوانان “ضد فرقه” P-orridge و & رهبری در حالی که در روانی تلویزیون در 1980s باید آنها را به عنوان یک استثماری و سلطه گر رهبر است که به طور فعال به دنبال آسیب پذیر نوجوانان را به خود بریزید.

YouTube

حتی در مرگ P-orridge و & و میراث خود را مقاومت در برابر بدون عارضه خلاصه. زندگی خود را به کار مشکلات خط بین ظالم و مظلوم و مقدس و بی حرمتی مرد و زن فردی و جمعی والا و عجیب و غریب. آنها رنج می برد مواجه و همچنین دوباره و پیش بینی خشونت این جهان برخوردار علیه آن تلقی معیوب و یا بیش از حد. پیچیده و سرشار شکل آنها را پشت سر بگذارید و کلمات و تصاویر و موسیقی است که باید ثابت حیاتی برای reimagining از موسیقی پاپ و جنس یکسان است. بنابراین بسیاری از ما بهتر از پوسیدگی آنها تحمیل شده بر محیط زیست است که سعی در خاموش شدن آنها. بسیاری از ما — هنرمندان و نوازندگان و بد جنسیتی حقیقت جویان — رونق خود را لکه دار. آنها در پشت سر و یک بدن از کار شارژ با سردرگمی و تناقض hideousness و زیبایی است. حتی در غیاب خود لرزد برقی.

tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de