مراسم تشییع جنازه برای شهردار سئول برگزار شد به اتهام جزئیات ظهور

SEOUL, KOREA, REPUBLIC OF—عزاداران گریستم و عمیقا متمایل قبل از اینکه تابوت از سئول شهردار در تشییع جنازه او ر

توسط MINERALNEWS در 23 تیر 1399

SEOUL, KOREA, REPUBLIC OF—عزاداران گریستم و عمیقا متمایل قبل از اینکه تابوت از سئول شهردار در تشییع جنازه او روز شنبه در حالی که یک وکیل جلو آمد و با جزئیات در مورد آزار و اذیت جنسی اتهامات علیه اواخر سیاستمدار.

این اتهامات را تقسیم بسیاری در کره جنوبی بیش از چگونه به یاد داشته باشید پارک برنده-به زودی که مرده پیدا شد جمعه در یک منطقه پوشیده شده از درخت در شمال سئول. پارک لیبرال که ساخته شده کار خود را به عنوان یک اصلاح فکر سیاستمدار و قهرمان حقوق زنان در نظر گرفته شده یک نامزد بالقوه برای رئیس جمهور در سال 2022.

پلیس گفت: هیچ نشانه ای از خباثت اما حاضر به افشای علت دقیق مرگ او. سئول گفته اند پارک سمت چپ توجه داشته باشید گفت: "من احساس می کنم متاسفم برای همه" و پرسیدن که بدن خود را سوزانده شود.

در دوشنبه, وکیل, Kim Jae-ryon به خبرنگاران گفت که او به مشاوره حقوقی به یکی از پارک های شهر دبیران قبل از شکایت تسلیم شد و با پلیس بیش اتهام آزار و اذیت جنسی. کیم که نشان دهنده سابق وزیر گفت: شکایت ثبت شده در جولای 8 روز قبل از پارک دختر به نام پلیس به گزارش پدر از دست رفته باعث عظیم جستجوی پلیس برای او.

کیم گفت: سابق وزیر گفت که پارک فرستاده او پیام ها و عکس هایی که درگیر "آزار جنسی" و این که او نشان داد کسانی که به برخی از دوستان و همکاران و محلی و روزنامه نگار. زن گفت: پارک قرار ناخواسته او را به "تماس فیزیکی" وکیل گفت.

کیم کنفرانس خبری بود که اولین از نوع خود پس از اتهامات علیه پارک شدند به گزارش رسانه های محلی زمانی که پلیس شروع به جستجوی خود را برای شهردار.

پلیس و سئول شهر دولت نمی بلافاصله پاسخ رسمی به وکیل ادعا و رد متعدد تلاش برای تایید اطلاعات در شکایت است. پلیس قبلا تایید کرد که شکایت علیه پارک ثبت شده اند اما با توجه به هر جزئیات.

کیم را نیز رد آسوشیتد پرس' درخواست برای تماس با کیم.

در این کنفرانس خبری یک فعال سیاسی خواندن آنچه او به نام پیام توسط دبیر سابق.

"من احمق بود. من تاسف عمیق. بله من باید فریاد زد که آن را برای اولین بار اتفاق افتاد گریه کردن و گزارش آن را" پیام گفت.

او بیان شد که در این پیام است که او در پارک مرگ "عمیقا ناامید کننده" و سخت به این باور

اوایل روز دوشنبه سئول دولت شهرستان برگزار شد مراسم تشییع جنازه برای پارک با حدود 100 شرکت کنندگان نسبتا کوچک در اندازه های داده شده خود را برجسته. مقامات ذکر شده coronavirus نگرانی برای محدود کردن شرکت کنندگان اما برخی از ناظران می گویند مخالفت بزرگ, هوای آزاد, تشییع جنازه بود و به احتمال زیاد به این دلیل است.

شهردار پدر Park Da-in, گریه در مراسم تشییع جنازه و گفت: او احساس هر دو ببخشید و ممنون به مقامات شهرستان است که او گفت: باید بیشتر شوکه بیش از هر کس توسط پدر مرگ. "با تشکر از آنها را خانواده ما غلبه بر شرایط دشوار کم کم" او گفت:.

پخش زنده آنلاین را به خود جلب کرد مخلوطی از پیام تسلیت و توهین.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

همدردی پیام شامل آنهایی که به خواندن "لطفا استراحت در صلح و آرامش" من "دل شکسته" و "تو بهترین شهردار." اما نیز وجود دارد anti-پارک پیام های چنین به عنوان "شرم بر شما" "منافق" و "آنچه شما انجام می دهند با پول مالیات دهندگان را?"

مراسم تشییع به پایان رسید و پس از پارک خانواده و دیگران عمیقا متمایل گذاشته و گل های سفید قبل از گل تابوت صدر با قاب عکس تشییع جنازه. هنگامی که تابوت منتقل شد در خارج از ساختمان برای سوزاندن و دفن بعد از آن دوشنبه و برخی از حامیان او گریه کرد و فریاد زد: "آقای شهردار! آقای شهردار" و "ما شما را دوست دارم."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب