از کوچک باشگاه به بسته بندی شده عرصه نوازندگان از همه راه راه در حال تکان دادن رای برای برنی ساندرز

"آنها می گویند برنی وجود دارد در سن" رپ Chuck D اعلام کرد به یک جمعیت بسته بندی شده از 17,000 برنی ساندرز حامی

توسط MINERALNEWS در 12 اسفند 1398

"آنها می گویند برنی وجود دارد در سن" رپ Chuck D اعلام کرد به یک جمعیت بسته بندی شده از 17,000 برنی ساندرز حامیان در مرکز کنوانسیون لس آنجلس یکشنبه شب. "هی, من 59 — من یک الاغ رپر" شوخی رهبر انقلاب هیپ هاپ افسانه عمومی دشمن. "اما این است که در مورد ما. آن را در مورد خانواده."

دو روز پیش از کالیفرنیا دموکراتیک ریاست جمهوری اولیه 78 ساله ساندرز پس از در نظر گرفتن مرحله به ضربت جان لنون و پلاستیک اونو باند "قدرت مردم" معرفی Chuck D به عنوان کسی که "چه کسی صحبت کرده است حقیقت به قدرت برای چند دهه." پس از مختصر بیان چاک و چهار خدمه انجام 30 دقیقه مجموعه شامل بیت و قطعات از جمله کلاسیک هیپ هاپ agit-سرپا نگه داشتن به عنوان "سر و صدا را به," "فولاد سیاه و سفید در عصر هرج و مرج" و به جاست, "مبارزه قدرت است."

تیموتی الفرد جونیور, 32, گراش گفت: Chuck D, حمایت از ساندرز به سادگی مستحکم خود را.

"دشمن عمومی شده است گفت: همان چیزهایی که ساندرز برای 30 سال" الفرد گفت.

تبلیغات

Chuck D

Chuck D انجام با دشمن عمومی رادیو در طول برنی ساندرز تجمع در مرکز کنوانسیون لس آنجلس.

(Dania ماکسول/Dania ماکسول/لس آنجلس تایمز)

در میان نوازندگان, Chuck D است که به دور از تنهایی به صورت کامل خود را-بویژه حمایت از دموکراتیک-سوسیالیستی-تبدیل-دموکرات-حزب سوسیالیست. این سناتور ورمونت کشیده شده تاییدیه از طیف گسترده ای از نسل X و هزاره نوازندگان راک— از خون آشام آخر هفته سکته مغزی و پرتغال. مرد برای جک, سفید, بهترین سواحل و Bon Iver. بسیاری از آنها نه تنها حمایت از ساندرز کلمه بلکه انجام در جمع آوری اعانه و یا دیگر تظاهرات: خون آشام آخر هفته و Bon Iver بازی ساندرز حوادث در آیووا در ماه ژانویه ، سکته مغزی انجام شده برای او در نیوهمپشایر و neo-soul گروه ناتانیل Rateliff و شبانه در حال بازی برای افزایش ساندرز' تلاش در مینه سوتا روز دوشنبه در آستانه سه شنبه مقدماتی.

ساندرز است که "تنها عدم شرکت نامزد بنابراین به طور پیش فرض او تنها کسی است که شما می توانید اعتماد به آنچه که او گفت:" سکته مغزی خواننده گروه Julian Casablancas گفت: نورد سنگ. "هر چه انرژی اعلام می دهد, [ما می خواستیم] که با توجه به برنی. که راه مهم تر است. احتمالا ما هر چیزی را از او پرسید."

Sonic Youth خواننده و نوازنده بیس کیم گوردون شرکت در سیاسی و اجتماعی گرا تظاهرات در سال گذشته اما این انتخابات آمده است در پشتیبانی از Sanders. مصرف ساندرز' مردمی کمپین اخلاق به قلب او دعوت او را بیش از 300,000 Instagram followers به پیوستن به او در canvassing حوزه درب-به-درب ماه گذشته در دره سن فرناندو.

"من احساس می کنم این نوع از bleakest لحظه یا شاید امیدوار ترین لحظه در حال حاضر," او گفت: بار. "یا آن می تواند هر دو. برنی است چنین الهام بخش شکل است. او شده است گفت: همان چیزی که برای سال, و او تنها نامزدی که رشد کرده است که حزب دموکراتیک انجام داده است که کمک رسانی به جامعه لاتین به افرادی که هرگز نزدیک شده است و همچنین به جوامع است. او واقعا کمک به ایجاد این جنبش است که بزرگتر از هر نامزد."

تبلیغات

علاوه بر برنده شدن پشتیبانی در جامعه راک Sanders نیز موفق به کسب بیش از یک تعداد از هنرمندان هیپ هاپ در میان آنها Cardi, B., Lizzo اجرای جواهرات' Killer Mike Anderson .Paak Lil Yachty و رپ T. I. و همچنین به عنوان ستاره موسیقی پاپ از جمله مایلی سایرس, Zedd و آریانا گراند.

برخی از نوازندگان باید صف پشت دیگر نامزدها: Cher و خواننده/بازیگر ریتا ویلسون — و شوهرش تام هنکس — در حال جوش به صورت سابق معاون رئیس جمهور جو بایدن در حالی که John Legend, Melissa Etheridge, Bayer, نقد و Aimee مان در حال حمایت سناتور. الیزابت وارن. John Mellencamp حمایت سابق شهردار نیویورک و رسانه مغول مایکل بلومبرگ.

همه این تاییدیه التماس این سوال در سال 2020: چه حمایت از چنین معنی در عصر رسانه های اجتماعی است ؟ بر خلاف دهه گذشته زمانی که راک و پاپ ستاره' پشتیبانی در نظر گرفته شد ضروری به تقویت نامزدهای پروفیل های عمومی و یا مواضع سیاست — آن را تقریبا یک مراسم از تصویب در دهه های اخیر هنگامی که بروس اسپرینگستین را انجام می دهد و در حمایت از دموکرات ریاست جمهوری frontrunners — امروز سیاستمداران می توانید به طور مستقیم رای دهندگان از طریق Twitter, Instagram و Facebook پست ها و تبلیغات. رای دهندگان خود را نیز voluminously پخش تنظیمات خود را خود به پیروان اینکه آیا این تعداد در ده ها یا در میلیون است.

برای نقد صریح فعال برای بیشتر از زندگی خود و دختر از کشور, آیکون موسیقی, Johnny Cash, یک توییت اعلام حمایت وارن نیست ارسال شده با هر گونه انتظار آن را به طور ناگهانی فشار 70 ساله سابق یک معلم به جبهه دموکراتیک بسته است.

"مردم بسیار مستحکم این روزها بسیار وجود دارد گفت و گو" نقدی گفت. "من نمی دانم چه تاثیر من. اگر من هر گونه امواج آن را کوچک, موج دار شدن. آنچه برای من مهم است برای شرکت در این فرآیند است."

"برای هر ستاره یا هنرمند, من فکر می کنم سیاسی خود تاثیر رقیق شده به دلیل اکوسیستم آنلاین ما در حال حاضر گفت:" مقابله اسلون استاد موسیقی شناسی در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی. "من فکر می کنم استثنا است که تاییدیه توسط هنرمندان هستند که غیر منتظره در برخی از راه.

"یکی خواهد بود رپر Killer Mike است که واقعا یک حامی قوی از برنی ساندرز' کمپین. او تایید شده است به خصوص تعجب آور — یک آمریکایی آفریقایی تبار داخلی شهرستان رپ حمایت جناح چپ یهودی سوسیالیستی از ورمونت. می رسد جوامع ساندرز ممکن است در غیر این صورت رسیدن به."

در همان زمان اسلون ذکر شده یکی دیگر از هنرمند است که بیشتر مشترک با ساندرز — 74-سال-قدیمی راک استار نیل جوان که ماه گذشته در زمان ادای سوگند شهروندی بنابراین او می تواند رای را در انتخابات ماه نوامبر و به زودی پس از آن نوشته شده یک حمله کوبنده بر رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تخمگذار از نگرانی های خود را در مورد تغییر آب و هوا دشمنی خود را نسبت به مغلوب ساختن پیشی جستن و خود را برای حمایت از برنی ساندرز.

تبلیغات

"ما نمونه هایی دیده می شود که در آن برخی از هنرمندان بیانیه های عمومی در مورد سیاست نتیجه معکوس," USC است اسلون گفت. "لیدی گاگا در واقع استفاده می شود با مغلوب ساختن پیشی جستن در سال 2016 برای حمایت از یک نامزد حزب دموکرات که شد پاره ای چگونه بسیاری از مردم نمی مانند.

"نیل یانگ دارای یک پایه فن که تا حدودی قدیمی, احتمالا, سفید, احتمالا نر — بسیاری از مردم خواهد بود که رای گیری برای مغلوب ساختن پیشی جستن" گفت: اسلون. "شاید حرف خود را ممکن است بیشتر تحت تاثیر از یکی که از لیدی گاگا."

چه دل شکسته است که جوان به صورت نقدی و یا دیگر کهنه نوازندگان نمی, چند, است میلیون ها نفر از پیروان رسانه های اجتماعی. جوان بیش از 450,000 پیروان توییتر نقدی فقط تحت 120,000.

دل شکسته در مقابل اتحاد 81 میلیون تیلور سویفت نزدیک به 86 میلیون و 2016 هیلاری کلینتون مدافع کتی پری بیش از 108 میلیون,ترجمه به انبوه پتانسیل بیشتری برای رسیدن به هر موضوع و یا نامزد آنها تصمیم به حمایت از.

سویفت ویژه به پایان رسید او در طول تاریخ غیر سیاسی مشخصات عمومی طول سال 2018 انتخابات میان دوره ای کنگره صحه گذاشتن دموکراتیک تنسی سناتوری نامزد Phil Bredesen و مجلس نمایندگان, نامزد, Jim Cooper.

کوپر برنده مسابقه در حالی که حزب جمهوری خواه مارشا بلکبرن در نهایت دقت را شکست داد Bredesen. سریع پیام اصرار او را 120 میلیون Instagram followers به رای شد و به دنبال آن موجی از بیش از 434,000 جدید ثبت نام — با نزدیک به دو سوم از افراد زير 30 — در اولین پنج روز بعد از پست بالا رفت و با توجه به Vote.org.

برای همه سیاسی و فرهنگی تفرقه بسیاری در مورد شکایت کرده اند در سال های اخیر برخی می گویند که آنها در بر داشت یک اندازه گیری از راحتی در به طور فعال درگیر شدن با سیاست پیش از انتخابات ماه نوامبر.

L. A. خواننده و ترانه سرا جولیا هولتر یکی از تعداد انگشت شماری از محلی مستقل نوازندگان که انجام شده در Feb. 24 در غیر رسمی جمع آوری کمک برای ساندرز در تسلیم در اتاق, Highland Park. "این احساس بسیار گرم در این نمایش فقط مردم وجود دارد به علت عدم مصرف خود را به طور جدی هیچ divas," او گفت:. پر به ظرفیت این رویداد به پایان رسید تا به بالا بردن $10,000 برای ساندرز مبارزات انتخاباتی.

تبلیغات

"در امروز, آب و هوا" هولتر گفت: "این مهم است که مردم به چیزی احساس مثبت است."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن