از تحویل کامیون به روروک مخصوص بچه ها در حال حرکت کامیون ناوگان در حال رفتن برق

بزرگنمایی این تصویر برقی وانت شارژ در یک انبار از پستی و تدارکات را تحت پوشش خدمات دویچه پست در نزدی

توسط MINERALNEWS در 18 بهمن 1398
بزرگنمایی این تصویر

برقی وانت شارژ در یک انبار از پستی و تدارکات را تحت پوشش خدمات دویچه پست در نزدیکی فرانکفورت در ماه جولای سال 2018 است. ناوگان وسایل نقلیه به طور فزاینده ای به رفتن برق در اروپا و چین و برخی از تحلیلگران می گویند آمریکا ناوگان خواهد بود زیر کت و شلوار. یان شرایبر/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
یان شرایبر/خبرگزاری گتی ایماژ

به عنوان اتومبیل های برقی در محبوبیت رشد می کنند و از دید کارشناسان می گویند یک انقلاب در حال آمدن است در یک محل اغلب مردم را نادیده می گیرند: شرکت ها و شهرداری ناوگان.

روروک مخصوص بچه ها شرکت آهک است که در آخرین شرکت اعلام کرد که این برنامه به طور کامل حذف گاز و دیزل-وسایل نقلیه از ناوگان خود را و قدرت خود را جدید برقی کار وسایل نقلیه با انرژی های تجدید پذیر.

آهک معروف است البته برای وسایل نقلیه الکتریکی — کوچک باتری-اسکوتر است که ظهور کرده اند در پیاده رو در سراسر ایالات متحده است. و به عنوان بزرگترین روروک مخصوص بچه ها شرکت خود را ترویج به عنوان یک جایگزین دوستدار محیط زیست برای رانندگی. اما تا کنون برخی از گاز guzzling است که هنوز هم درگیر پشت صحنه.

"همه ما اسکوتر و دوچرخه الکترونیکی در حال حاضر برق در حال حاضر طراحی شده توسط انرژیهای تجدید پذیر" می گوید: اندرو وحشی سر از پایداری در آهک. "ما قصد داریم تا نگاهی به وانت و وسایل نقلیه مورد استفاده برای مدیریت آن برنامه ها و انتقال آن به صفر تولید گازهای گلخانه ای نیز هست."

آهک ناوگان نیست بزرگ چند صد وسایل نقلیه در حال حاضر. اما این شرکت نه تنها در توطئه سوئیچ.

آهک همراه با شرکت هایی مانند Ikea و یونیلور است پیوستن به EV100 ابتکار به ارتکاب به یک تمام برقی ناوگان. دیگر شرکت های بزرگ مانند DHL آمازون و AT&T را متعهد به "شتاب" انتقال الکتریکی به ناوگان وسایل نقلیه.

میلیون ها نفر از ناوگان وسایل نقلیه در جاده ها — همه چیز از تحویل کامیون و نگهداری و تعمیر کامیون ها به ماشین های پلیس و اتوبوس مدرسه. در حال حاضر کمتر از 1 درصد از کسانی که خودروهای برقی با توجه به تحقیقات شرکت Guidehouse (که قبلا به عنوان شناخته شده Navigant).

اما در یک دهه این گروه پیش بینی کرد که 12 درصد از ناوگان وسایل نقلیه خواهد بود و پلاگین ها. که به معنی افزایش از حدود 2 میلیون برقی ناوگان وسایل نقلیه در حال حاضر به بیش از 70 میلیون نفر در سال 2030.

"با توجه به عمر وسایل نقلیه ... 12 درصد [از] جمعیت نیاز بخش قابل توجهی از وسایل نقلیه جدید به فروش می رسد که پلاگین در وسایل نقلیه الکتریکی می گوید:" Guidehouse Ted واکر.

علاقه به توسعه پایدار خواهد شد درایو برخی از این رشد است. شرکت هایی مانند آهک که بازار خود را به عنوان آب و هوا دوستانه و یا ساخته شده اند آب و هوا تعهدات به سرمایه گذاران و شرکای نیاز به کاهش تولید گازهای گلخانه ای از ناوگان خود را به منظور جلوگیری از انتشار گازهای گلخانه ای. و در سراسر جهان — به ویژه در اروپا و چین — فشار دولت است ترغیب سرمایه گذاری در وسایل نقلیه الکتریکی از همه نوع.

اما عوامل دیگر وجود دارد بیش از حد. در برخی از راه فروش وسایل نقلیه الکتریکی برای شرکت ها آسان تر است از فروش یک به یک فرد صاحب ماشین.

در نظر گرفتن قیمت. "وسایل نقلیه الکتریکی در حال رفتن به یک قیمت خرید بالاتر اما پایین تعمیر و نگهداری کاهش هزینه های سوخت," واکر می گوید. که در آن یک فرد ممکن است تمرکز بر روی برچسب شوک یک شرکت است که بیشتر احتمال دارد به در نظر گرفتن هزینه طول عمر خودرو.

پس از آن وجود دارد محدوده اضطراب. این طول می کشد تا شارژ باتری نسبت به پر کردن مخزن گاز و برخی از مردم (به خصوص کسانی که هرگز در مالکیت و یا اجاره یک وسیله نقلیه الکتریکی) نگران هستند که آنها را در یک سفر طولانی و اجرا از آب. نگرانی مشترک است حتی برای رانندگان است که بسیار به ندرت رانندگی در مسافت های طولانی.

ناوگان اپراتورهای متفاوت فکر می کنم آنها می دانند که چگونه به دور اتومبیل خود را در یک روز می گوید: استیو برنز مدیر عامل lore city Motors. اوهایو, راه اندازی, ساخت یک وانت به طور خاص برای فروش به ناوگان.

"ما در حال غذا بیشتر به افرادی که اقامت محلی — این که آیا آن یک گل و یک landscaper یک افسر پلیس" می سوزد و می گوید. "[ما کامیون] می توانید 250 مایل در یک بار. بسیاری از این نوع از مردمی رفتن 60 یا 70 مایل در روز است."

وجود دارد برخی از چالش های لجستیکی — ناوگان اپراتورها مجبور به راه اندازی شارژ زیرساخت های خود را در گاراژ یا پارکینگ به عنوان مثال.

اما یکی دیگر از موانع. Lore city Motors,' کامیون های استقامت در دسترس نیست هنوز. هیچ تولید انبوه برقی وانت هنوز وارد بازار ایالات متحده. و در امریکا, گزینه برای وانت و کار دیگر وسایل نقلیه به طور مشابه باریک.

"این تنها تعداد انگشت شماری کوچک و عرضه است که در واقع بسیار محدود" می گوید وحشی از آهک.

بنابراین شرکت ها در حال ابراز علاقه خود را در برقی ناوگان تا حدودی به عنوان یک سیگنال به خودروسازان — که آنها نیاز به گرفتن تا با تقاضا.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب