فرانسه اسکیت رئیس استعفا میان سوء استفاده جنسی رسوایی

بزرگنمایی این تصویر فرانسوی, اسکیت روی یخ, فدراسیون (FFSG) رئیس جمهور Didier Gailhaguet صحبت می کند

توسط MINERALNEWS در 20 بهمن 1398
بزرگنمایی این تصویر

فرانسوی, اسکیت روی یخ, فدراسیون (FFSG) رئیس جمهور Didier Gailhaguet صحبت می کند به رسانه ها در طول یک کنفرانس مطبوعاتی در پاریس در روز چهارشنبه. فرانسوا موری/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
فرانسوا موری/AP

طولانی در خدمت سر از فرانسه, اسکیت روی یخ, فدراسیون استعفا داد و روز شنبه در گسترش رسوایی پس از چند شکل اسکیت باز متهم مربیان خود از سوء استفاده جنسی در حالی که آنها زیر سن قانونی.

صحبت با خبرنگاران پس از جلسه ویژه فدراسیون Didier Gailhaguet گفت که او "گرفته شده عاقلانه تصمیم به استعفا از پست من. ... من گرفته اند این تصمیم با خونسردی و با وقار اما بدون هیچ گونه تلخی قبل از این بی عدالتی" بی بی سی گزارش می دهد.

فشار بر Gailhaguet شروع به کوه پس از 10 بار قهرمان اسکیت سارا Aaronson در یک کتاب جدید متهم اسکیت مربی ژیل Beyer از آمدن به اتاق خوابگاه و بارها و بارها تجاوز به سه دهه پیش آغاز و در سن 15 سالگی.

بیر بستری صمیمی و روابط نامناسب با Aaronson و عذرخواهی کرد. Aaronson را رد کرد عذرخواهی و خواهان پاسخگویی به "تمام کسانی که تحت پوشش [جنایت] هر دو در باشگاه و فدراسیون" بی بی سی اشاره کرد.

دو اسکیت باز هم متهم Beyer از نظر جنسی سوء استفاده از آنها و پاریس دادستان باز کرده است تحقیقات جنایی.

چند اسکیت بازان متهم کرده اند, دو, دیگر مربیان, Jean-رولاند Racle و میشل Lotz از سوء استفاده جنسی و آزار و اذیت به عنوان به خوبی. Racle را رد اتهامات و Lotz است اظهار داشت: با توجه به گزارش.

Gailhaguet در روز شنبه متهم فرانسه, وزیر ورزش, رکسانا Maracineanu از او یک "قربانی قربانی" آسوشیتد پرس گزارش داد. Maracineanu قبلا به نام برای Gailhaguet به استعفا برای اجازه می دهد Beyer به ادامه کار در فدراسیون اسکیت با وجود زودتر تحقیقات Beyer را در آوریم.

Gailhaguet رد دانش اتهامات علیه بیر سرزنش وزارت ورزش اجازه می دهد Beyer به نگه داشتن کار در اسکیت محافل.

Gailhaguet به عنوان رئیس فرانسوی فدراسیون یخ, ورزش برای نزدیک به 20 سال بیش از دو دوره برای اولین بار از سال 1998 تا 2004 و سپس از سال 2007 تا به امروز.

Aaronson گفت: فرانسه خروجی willid که Gailhaguet استعفای بود "لازم است اما این تنها گام اول است."

او گفت که هنوز هم لازم است به "پاک کردن" فدراسیون "که در آن او تا به بسیاری از دوستان. کسانی که با سکوت و حمایت خود را از سیستم هنوز هم وجود دارد."

با توجه به قوانین Maryvonne دلم Torchio رئیس فدراسیون شورا خواهد قدم برای تبدیل شدن به فدراسیون رییس جمهور موقت تا انتخابات بعدی در عرض پنج هفته.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن