خانه آزادی گزارش می یابد آزادی افول در سراسر جهان

بزرگنمایی این تصویر پلیس ضد شورش از طریق حرکت یک ابری از دود به عنوان آنها بازداشت یک معترض در ماه ن

توسط MINERALNEWS در 14 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

پلیس ضد شورش از طریق حرکت یک ابری از دود به عنوان آنها بازداشت یک معترض در ماه نوامبر. خانه آزادی با اشاره به تمایل مردم در هنگ کنگ در اعتراض به عنوان تشویق. Ng هان Guan/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Ng هان Guan/AP

برای نزدیک به نیم قرن خانه آزادی — که آشکارا غیر حزبی دموکراسی حمایت سازمان که بنیانگذاران شامل النور روزولت و Wendell Wilkie — منتشر کرده است گزارش سالانه در مورد وضعیت آزادی در جهان است. این جشنواره با عنوان "یک رهبر مبارزه برای دموکراسی" است و آن را قطعا بدبینی در ارزیابی خود از جایی که آزادی در سراسر جهان می ایستد.

بزرگنمایی این تصویر

رئیس جمهور با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در حاشیه نشست g20 در اوزاکا ژاپن در ماه گذشته. خانه آزادی نت برگ برنده را در آغوش رهبران مستبد مانند پوتین و رهبر کره شمالی کیم جونگ سازمان ملل متحد. سوزان والش/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
سوزان والش/AP

"دموکراسی و کثرت گرایی تحت حمله" می نویسد: این گزارش نویسنده سارا Repucci. "این بدون کنترل خشونت رژیمهای مستبد و اخلاقی فروپاشی دموکراتیک قدرت در حال ترکیب را به جهان به طور فزاینده متخاصم به خواست برای بهتر حکومت."

در آن نظرسنجی دولت از آزادی در 195 سازمان ملل و 15 سرزمین بیش از سال گذشته خانه آزادی می یابد کمی به تشویق کردن در مورد.

بزرگنمایی این تصویر

مرد پیاده روی در کنار انتخابات بیلبورد برای آبی و سفید, حزب, نشان می دهد, نخست وزیر اسرائیل, بنیامین نتانیاهو, flanked توسط اعضای حزب, امیر Ohana چپ و Rafi Peretz, راست, در تل آویو اسرائیل در روز یکشنبه. ادد Balilty/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ادد Balilty/AP

"در این سال گزارش شده است عمیقا در مورد که در آن می یابد که ما در 14 سال از رکود اقتصادی جهانی در دموکراسی می گوید:" خانه آزادی رئیس جمهور مایکل Abramowitz. "تقریبا دو برابر به عنوان بسیاری از کشورها کاهش یافته است در نمرات خود را در این سال به عنوان بهبود یافته و کسانی که ریزش نیست فقط اتفاق می افتد در مکان هایی که شما انتظار می رود مانند چین یا روسیه بلکه در تاسیس دموکراسی."

بیست و پنج نفر از 41 "تاسیس دموکراسی" شناسایی شده توسط خانه آزادی دیدم و زیان خالص در دموکراسی از سال 2006. "شایع ترین مناطق کاهش می گوید:" Repucci "صورت گرفت در عملکرد دولت آزادی بیان و عقیده و حکومت قانون است."

یک دهه پیش خانه آزادی دارای آزادی در ایالات متحده در رقابت با کشورهایی مانند سوئیس و انگلستان است. در آخرین گزارش خود را در ایالات متحده رتبه بندی کاهش یافته است 8 امتیاز پشت سر اسلواکی و موریس و فقط جلو آرژانتین و کرواسی.

خیلی از سرزنش برای این اسلاید در آمریکا ایستاده قرار داده می شود رئیس جمهور در مغلوب ساختن پیشی جستن.

"مغلوب ساختن پیشی جستن دولت شکست خورده است را به نمایشگاه سازگار تعهد به یک سیاست خارجی مبتنی بر اصول دموکراسی و حقوق بشر" در این گزارش آمده. "[تهمت] نیز با توجه به تصویب و به استبدادی رهبران که او امیدوار است به خواستگاری دیپلماتیک از جمله ولادیمیر پوتین از روسیه و کیم جونگ سازمان ملل متحد از کره شمالی."

"شدید لفظی حمله به مطبوعات حاکمیت قانون و اصول دموکراسی که از رهبران آمریکایی از جمله رئیس جمهور خود" نیز اشاره کرد و توسط خانه آزادی که متکی بر بودجه فدرال برای بسیاری از آن $38 میلیون بودجه سالانه.

"یک کاهش مداوم عادلانه و برابر درمان پناهندگان و پناهجویان" این گزارش می افزاید: "همچنین در خصوص نگران کننده برای یک کشور است که طول می کشد افتخار در آن نقش سنتی به عنوان یک فانوس دریایی برای مظلوم."

این گزارش همچنین unsparing در آن ارزیابی هند شناسایی "هشدار دهنده موانع در بزرگترین دموکراسی جهان." در حالی که خانه آزادی همچنان به شمارش هند در میان 43 درصد از کشورهای جهان آن را در نظر "رایگان" این هشدار می دهد که از طریق اقدامات تبعیض آمیز علیه اقلیت مسلمان و سرکوب در این کشور با اکثریت مسلمان منطقه کشمیر نخست وزیر نارندرا Bharatiya Janata Party "است فاصله خود را از این کشور تاسیس تعهد به پلورالیسم و حقوق فردی است."

هر دو مغلوب ساختن پیشی جستن و مودی به عنوان بخشی از یک بزرگتر "بی اراده از آرمان های لیبرال دموکراسی" که در آن "آزادانه انتخاب رهبران فاصله خود را از سنتی نخبگان سیاسی و هنجارهای ادعا می کنند به صحبت می کنند بیشتر معتبر محبوب پایه و متعاقب آن درگیری به توجیه سیاست های افراطی — علیه اقلیت ها و کثرت گرایی در خاص است."

در میان این رهبران اشاره کرد: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل. "او countenanced هیچ انتقاد و محکوم خود را درک دشمنان در مجلس, جامعه مدنی, رسانه ها و سازمان های اجرای قانون" این گزارش اشاره می کند و اشاره کرد که همه چیز به سر آمد و در سال گذشته "هنگامی که او تحت تعقیب در سه جداگانه به اتهام فساد مالی حاضر به مرحله و به طور فعال به دنبال ایمنی حتی به عنوان او برای انتخاب مجدد."

چهل و نه سازمان ملل ذکر شده به عنوان "آزاد" در این گزارش با سوریه رتبه آخرین مرده در میان 10 سازمان ملل به عنوان "بدترین بدترین." دیگران درآمد که مشکوک تمایز عبارتند از اریتره و کره شمالی و عربستان سعودی و سومالی.

در میان ملل رتبه "نه" چین است. پکن متهم به جرم نقض آزادی های اساسی از Uighurs و دیگر اقلیت مسلمان در منطقه خودمختار سین کیانگ که توضیح داده شده است در این گزارش به عنوان "یک dystopian فضای باز زندان است."

روسیه نیز با برچسب "رایگان نیست" اگر چه شرح آن سرکوب مخالفان سیاسی محدود به یک قلیل دو جمله در 33 صفحه گزارش.

بزرگ دیگر ملتها و از جمله برزیل و مکزیک هستند و نه حتی ذکر شده است.

این خانه آزادی گزارش می آید بر روی پاشنه از دیگر جهانی بررسی سلامت دموکراسی توسط مرکز تحقیقات پیو.

"دموکراسی باقی مانده است یک ایده محبوب در میان میانگین شهروندان" پیو 34-ملت گزارش بررسی "اما تعهد به آرمان های دموکراتیک است که همیشه قوی است."

بر خلاف خانه آزادی گزارش که صفوف کشورهای درجه آزادی بر اساس مجموعه ای از شاخص های پیو مطالعه در واقع نظرسنجی از شهروندان در سال گذشته در نگرش خود را نسبت به دموکراسی و انتخاب رهبران.

عادلانه قضایی و برابری جنسیتی دو بالاترین رتبه ویژگی برای یک دموکراسی در میان 38,426 افراد نظرسنجی; توانایی گروه های مدافع حقوق بشر و احزاب سیاسی برای فعالیت آزادانه رتبه پایین.

Abramowitz آزادی خانه رئیس جمهور می یابد یک نقطه روشن در غیر این صورت تا حد زیادی ملال انگیز چشم انداز آزادی در سال گذشته در افزایش اعتراضات خیابانی در هنگ کنگ, بولیوی شیلی سودان و روسیه و الجزایر و هند و ایران است.

"تظاهرات نشان می دهد که مردم می خواهند به صورت رایگان" سابق واشنگتن پست کاخ سفید خبرنگار می گوید. "اما ما باید همچنین اذعان کرد که این جنبش ها اغلب اجرا در مقابل منافع عمیقا تثبیت شده و تا کنون ما را دیده اند و نه مواد بهبود در جهانی آزادی است."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن