سقوط آزاد: قیمت نفت در حفظ و غواصی به عنوان تقاضا از بین می رود

بزرگنمایی این تصویر پمپ جک قرعه کشی نفت خام در نزدیکی لانگ بیچ کالیفرنیا در مارس 9. آمریکا نفت خام م

توسط MINERALNEWS در 1 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

پمپ جک قرعه کشی نفت خام در نزدیکی لانگ بیچ کالیفرنیا در مارس 9. آمریکا نفت خام معیار آمار 34 سال پایین. دیوید McNew/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
دیوید McNew/خبرگزاری گتی ایماژ

چگونه کم خواهد شد و قیمت نفت برود ؟

یک آمریکایی نفت معیار وست تگزاس اینترمدیت کاهش شگفت آور 40 درصد در روز دوشنبه به عنوان بازارهای جهانی نفت همچنان به دست و پنجه نرم کردن با یک بیماری همه گیر رانده سقوط در تقاضا.

در یک نقطه در صبح یک بشکه نفت وست تگزاس اینترمدیت ضربه $10.34 — پایین ترین قیمت در 34 سال است. در شروع سال 2020 در هر بشکه هزینه حدود $60.

این کاهش قیمت نفت وست تگزاس اینترمدیت رانده است تا حدودی با معاملاتی قرارداد مهلت — معامله گران نفت باید تا یکشنبه به فروش فعلی قرارداد آتی. دیگر انواع نفت خام بدون مهلت آینده که به سرعت کاهش یافته است تقریبا به شدت.

ولی در کل قیمت نفت خام بسیار پایین و در ادامه به سقوط. نفت برنت یک معیار بین المللی است که در اواسط$20s و کاهش بیش از 5 درصد در روز دوشنبه.

کشورهای تولید کننده نفت و شرکت ها در حال تلاش برای کاهش خروجی های خود را, اما آنها نمی تواند نگه دارید و با سرعت بسیار سریع در کاهش تقاضای جهانی به عنوان بزرگترین اقتصاد جهان بازدید ترمز.

که ایجاد یک عرضه بیش از حد نفت و نگرانی در مورد که در آن خریداران قادر خواهد بود به لحاظ جسمی فروشگاه آن همه است.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب