فردریک داگلاس مجسمه تخریب در سالگرد سخنرانی معروف

بزرگنمایی این تصویر این تصویر نشان می دهد که طرفدار الغای برده داری و نویسنده فردریک داگلاس. یک مجسم

توسط MINERALNEWS در 16 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

این تصویر نشان می دهد که طرفدار الغای برده داری و نویسنده فردریک داگلاس. یک مجسمه داگلاس پاره شد از پایگاه خود را در روچستر, n. y., این آخر هفته در سالگرد سخنرانی معروف خود "چه به چهارم ژوئیه?" AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
AP

یک مجسمه از فردریک داگلاس نصب شده در سال 2018 به مناسبت 200 سالگرد طرفدار الغای برده داری را از بدو تولد پاره پاره شد از پایه آن در روچستر, n. y., در روز یکشنبه — به 168th سالگرد یکی از داگلاس' معروف ترین سخنرانی.

"بزرگ اصول آزادی های سیاسی و عدالت مندرج در آن اعلامیه استقلال تمدید به ما؟" داگلاس پرسید: خود را در "آنچه که به چهارم ژوئیه" آدرس در 5 جولای سال 1852 در روچستر.

"من گنجانده نشده رنگ پریده از این با شکوه سالگرد!", برده سابق اعلام کرد در این سخنرانی به روچستر بانوان ضد برده داری دوخت جامعه است. "خود را بالا استقلال تنها نشان می دهد که بی اندازه فاصله بین ما."

داگلاس زندگی در روچستر برای دهه ها و مجسمه یکی از 13 بناهای تاریخی برای او بنا در سراسر شهرستان.

مجسمه پیدا شد در حدود 50 فوت دور از پایگاه خود را در مپلوود پارک فراتر از یک حصار در نزدیکی Genesee رودخانه تنگه. آن "قرار داده شده بود بیش از نرده ها به تنگه و تکیه داده بود در برابر حصار" روچستر پلیس در بیانیه ای گفت:, گزارش توسط دموکرات & کرونیکل.

یک انگشت بر روی مجسمه دست چپ آسیب دیده بود و همچنین در بخش پایین تر از این اساسنامه و پایه آن است. کاروین Eison از دوباره انرژی میراث فردریک داگلاس پروژه آورده که مجسمه ها به شهر به این روزنامه گفت که این مجسمه بیش از حد به شدت آسیب دیده تعمیر می شود و نیاز به جا شود.

"این است که برخی از نوع اقدامی تلافی جویانه به دلیل ملی تب بیش از مؤتلفه بناهای تاریخی در حال حاضر؟" Eison گفت: local TV station WROC. "این فراتر از ناامید کننده است."

روچستر پلیس عموم نیست شناسایی هر مظنون است. هیچ چیز دیگری در این پارک یافت می شود تخریب و یا graffitied و هیچ کس تا کنون مسئولیت برای صدمه به مجسمه داگلاس.

در یک صدای جیر جیر رئیس جمهور تهمت و سرزنش "آنارشیست ها" برای خرابکاری. "این نشان می دهد که این آنارشیست ها هیچ مرزهای!" او گفت:.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن