فرانک ریزو مجسمه برداشته شده است در فیلادلفیا: 'از آن است که در نهایت از بین رفته' شهردار می گوید

بزرگنمایی این تصویر فیلادلفیا حذف یک مجسمه به بحث شهردار سابق فرانک ریزو در روز چهارشنبه. مجسمه تخری

توسط MINERALNEWS در 14 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

فیلادلفیا حذف یک مجسمه به بحث شهردار سابق فرانک ریزو در روز چهارشنبه. مجسمه تخریب شد در فیلادلفیا تظاهرات بیش از مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس. مت Rourke/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مت Rourke/AP

کارگران حذف یک مجسمه از فیلادلفیا بحث برانگیز شهردار سابق فرانک ریزو از آن محل افتخار در سراسر شهرستان در سالن اوایل صبح روز چهارشنبه به پایان رساندن یک کار است که معترضان تلاش برای به انجام رساندن در طول های اخیر تظاهرات علیه خشونت پلیس.

در دهه 1970 ریزو معروف گفت فیلادلفیا رای دهندگان به "رای سفید است." اما در روز چهارشنبه شهر عشق برادرانه در زمان پایین یک بنای یادبود برای یک مرد است که بهره برداری از آن بخش.

برای بسیاری از Philadelphians بزرگتر-از-زندگی مجسمه ریزو که همچنین به عنوان کمیسر پلیس بود آشکار نماد افسر پلیس سفید' رفتار وحشیانه مردم سیاه و دیگر اقلیت ها.

"فرانک ریزو مجسمه نمایندگی تعصب و نفرت و ظلم و ستم بیش از حد بسیاری از مردم برای بیش از حد طولانی است. در نهایت آن را از بین رفته اند" شهردار جیم کنی گفت: به عنوان او ارسال شده یک عکس از نقطه خالی که در آن مجسمه بزرگ یک بار ایستاده بود.

به دلیل ریزو میراث از عجول و بی پروا عدم تحمل مجسمه شده است یک نقطه کانونی در فیلادلفیا تظاهرات بیش از مرگ و میر مردم سیاه و سفید — اخیرا جورج فلوید در مینیاپولیس; Breonna تیلور در Louisville, Ky.; و Ahmaud Arbery نزدیکی نیوبرانزویک. معترضان با حمله به مجسمه بیش از آخر هفته defacing آن را با رنگ و تنظیم آن را بر روی آتش و استفاده از طناب به سعی کنید به آن را پایین آورد.

آخرین تظاهرات باعث این شهرستان برای سرعت بخشیدن به برنامه های خود را برای حذف مجسمه که مورد بحث قرار گرفت در اوایل سال 2017.

عضو ایستگاه WHYY توصیف صحنه امروز صبح:

"به عنوان سرباز گارد ملی مستقر در پی تظاهرات اخیر به تماشای یک جرثقیل برداشته 10-پا بلند مجسمه برنزی و کارگران را تکان داد و آن را از موضع خود خارج از خدمات شهری ساختمان در سراسر شهرستان سالن. آن را لود شد بر روی پشت یک کامیون."

ریزو در سال 1991 درگذشت. اما او loomed بزرگ در فیلادلفیا به دلیل استفاده از خشونت در طی و بعد از دوران حقوق مدنی. او مجموعه ای از تن بلافاصله پس از تبدیل شدن به کمیسر پلیس در سال 1967 به عنوان افسران مجموعه بر هزار نفر از دانش آموزان دبیرستانی بودند که نشان دادن در هیئت مدیره آموزش و پرورش. برخی از شاهدان عینی به نقل از ریزو گفت: "خود را سیاه و سفید الاغ!"

به عنوان NPR ژن Demby, یک فیلادلفیا بومی نوشته شده است از ریزو:

"برای بسیاری از Philadelphians خاص, خود مانند مادر من از swaggering ناسزا-خارج می گردند ریزو شهر سابق کمیسر پلیس بود و روح فیلادلفیا, وحشیانه, تهاجمی نیروی پلیس. مادر من ضررى به من زمان او بازداشت یک گروه Black Panthers نوار جستجو و آنها را در مکان های عمومی و دعوت از مطبوعات برای پوشش تمام مصیبت; عکس از دختران, humiliated, مرد پخش در سراسر صفحات روزنامه های محلی روز بعد."

ریزو زمان تصدی به عنوان کمیسر رو او را به دفتر شهردار – جایی که او وعده داده بود سخت تر از Attila the Hun.

در طول ریزو زمان فیلادلفیا به عنوان شهردار از 1972-1980 ، وزارت دادگستری آمریکا طرح دعوی در دادگاه در برابر پلیس گفت: ماموران با استفاده از نیروی بیش از حد "شوک وجدان."



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن