چهارده روز با یک قرنطینه بند ردیاب: کند و حتی آن را به کار?

دلار هنگ کنگ—تصاویر نگاه خوش خیم: یک دست آویزان chopsticks بیش از یک کاسه سوپ و یک مرد جوان به یک شست و یک زن

توسط MINERALNEWS در 20 فروردین 1399

دلار هنگ کنگ—تصاویر نگاه خوش خیم: یک دست آویزان chopsticks بیش از یک کاسه سوپ و یک مرد جوان به یک شست و یک زن خمیده در یک تخت در Ikea.

اما آنها جلب خشم در هنگ کنگ در هفته های اخیر زیرا آنها به ظاهر نشان داد مردم نقض اجباری قرنطینه. در دو تا از تصاویر شل و ول آبی ردیابی مچبند صادر شده توسط مقامات به زور به کسانی که تحت انزوا دستور به ماندن در داخل قابل مشاهده بودند; در سومین زنی بود که گفت: به قطع کرده و او خاموش است.

در سراسر جهان رهبران محلی در حال گرفتن شدید روش های مختلف برای sequestering مردم برای خنثی کردن گسترش coronavirus. در پکن مسافران از خارج از کشور باید صرف 14 روز در انزوا تسهیلات در هزینه های خود را. در مسکو حدود 200000 دوربین های جستجو برای قرنطینه متخلفان.

هنگ کنگ در برخی از راه های رفته بیشتر از دیگران است. با مچبند نیمه خودمختار خاک چینی است که در وهله اول به هر دو مسیر مردم و قرار دادن یک نشانگر بر روی بدن خود را. هر کس که از کشورهای خارجی است که نیاز به پوشیدن این باند در حالی که باقی مانده جدا شده به مدت دو هفته.

بحث اتحاد در گرفت بیش از آن است که آیا معقول تخلف در آزادی شخصی. "چه جالب است این است که ما را مجبور به مقابله با تنش است که می تواند وجود داشته باشد بین آزادی و رفاه و آزادی و سلامت" گفت: Julian Savulescu یک فیلسوف در دانشگاه آکسفورد.

مصاحبه با مردم در مورد نیاز به پوشیدن دستبند نشان داد که دیدگاه نوسان بیش از دو هفته است. اما در نهایت تثبیت شده در همان سوال: این با تکنولوژی بالا دستبند در واقع فقط یک نوار از کاغذ ؟

بند قرنطینه روز یک و دو

این عجیب و غریب است. اما آنچه در حال حاضر نیست ؟

هنگامی که یک مقام بهداشتی متصل آبی براق دستبند با یک کد QR به Simran Lalwani مچ دست نبود و اعتصاب خود را تا آنجا غریبه تر از هر چیز دیگری می بینم.

پس از او در کلاس های حضوری در دانشگاه اکستر در انگلستان لغو شد, او تا به حال صرف 12 ساعت در یک پرواز در یک haz-حصیر کت و شلوار و عینک و ماسک مایل خودش به غذا خوردن و یا بازدید از سرویس بهداشتی به منظور به حداقل رساندن خطر او از آلوده شدن توسط یکی دیگر از مسافر.

در فرودگاه دو ایستگاه — یکی برای دستبند پیوست دیگر به ثبت نام در یک قرنطینه قرارداد — تقویت آنچه که او در حال حاضر می دانستند. در هفته های اخیر وجود داشته است سنبله در coronavirus موارد در هنگ کنگ در درجه اول مربوط به مردم از بازگشت از خارج از کشور.

کسانی که تحت قرنطینه می تواند خدمت خود را دو هفته در هر نقطه در شهر, تا زمانی که آنها به تن خود بند و در آنجا ماند در محیط آنها ثبت نام در همراه برنامه است.

"من نمی ذهن" Lalwani, 19 گفت: بیش از واتساپ به عنوان او حل و فصل به هتل "اگر به این معنی است که آن را به نگه داشتن هر دو خودم و هر کس دیگری که بسیار امن تر است."

اگر او نقض شرایط او می تواند حمل کردن دولت به قرنطینه مرکز. او را نیز در معرض خطر جریمه در حدود $645 (آمریکا یا حدود 906) شش ماه در زندان ها و رسانه های اجتماعی قصاص. آن را آنلاین و اوباش که نگران او بیشتر است. او آشنا شد و با آن سست ارتباط با حقایق.

Coronavirus تبه کار در Ikea تخت بود که "قطع" او دست بند با توجه به پست در رسانه های اجتماعی و چند رسانه های خبری بود ، زن جوان یک همکار هنگ Konger تحصیل در خارج از کشور بود و در واقع هرگز صادر بند Lalwani گفت. مصاحبه با 19 سال طراحی و دانشجو با تایید این; او گفت که او تا به حال پرواز از نیویورک قبل از بند برنامه کاربردی برای تازه واردان از ایالات متحده است.

پریسیلا آهنگ های پزشکی شناس و استاد دانشگاه هنگ کنگ گفت که او احساس یک "موج امداد" پس از ورود در هنگ کنگ فرودگاه از سنت لوئیس با همسرش و دو فرزند و اختصاص مچبند.

"بله به عنوان یک آمریکایی آن را بسیار غیر قابل هضم" آهنگ سعید از سیستم ردیابی است. اما در نهایت او افزود: او را دیدم آن را به عنوان "مدارک و شواهد از عملکرد نظام سلامت."

روز دوم اما شک شروع به خزش. در فرودگاه, ترانه و ورود آموخته بود که آنها خواهد بود پیامک پین. تنها با پین می تواند آنها را ثبت مرزهای خود را دیجیتال قفس. اما هیچ کدام تا به حال موفق به دریافت پین.

دیگر آنها صرف زل زده بود به این چیزی که بر روی مچ دست خود را بیشتر به شک و تردید در آنها شد که در آن — خود — آیا هر چیزی.

"آنها فقط مانند ضد آب نوار از کاغذ" آهنگ گفت. "من نمی دانم اگر آنها هر چیز دیجیتال تعبیه شده در آنها است."

همان فکر زده لاو Paclan بود که قرنطینه در آپارتمان پدر و مادر. او گفت: این عجیب بود که وجود داشت بسیار اعتیاد به مواد مخدره در اطراف چیزی "بی فایده است."

وزارت بهداشت و نوآوری و فناوری اداره گفته اند که این سیستم ردیابی است که یک کار در حال پیشرفت است و که برخی از 60,000 دستبند این برنامه به موضوع پیشرفته تر هستند بیش از دیگران است.

هنگامی که آهنگ پین در نهایت وارد برنامه درخواست خود را به راه رفتن در محیط آپارتمان او.

پس از حدود 30 ثانیه از آن تصمیم گرفت او انجام شد. از آن پس در هر زمان که تلفن خود را در یک نقطه ثبت نشده آن ساطع وحشتناک بوق. متوقف کردن آن مورد نیاز اسکن هر عضو خانواده را بند QR کد.

اما چه می شود اگر شما فقط ترک گوشی خود را در داخل آپارتمان خود را در ثبت نام حد و مرز و راه می رفت خارج ؟ خواهد مقامات همیشه می دانم که شما نقض قرنطینه?

روز سه-شش: تظاهر آن است که کار

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش را با ما رایگان خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

حداقل Song تا به حال بدست پین.

در حالی که هنگ کنگ دولت گفت: وجود چند مشکل با پین در روز 4 بسیاری از کسانی که مصاحبه هنوز دریافت نکرده اند یکی است.

آنها شروع به احساس اضطراب در مورد در حال پیگیری توسط دولت اما در مورد اینکه مقصر نیست در حال پیگیری است.

زمانی که Arhan Chhabra, 15 بود که quarantining با مادرش در نهایت کسی که در کمک به خط روز پس از تماس گفت:": "ما فقط در مورد گروه نگران نباشید و خود قرنطینه به هر حال," او گفت:.

اما او می ترسید که اگر او در زمان دستبند خاموش "آن را به نظر می رسد مانند ما در حال تلاش برای فرار" او گفت:.

فرح صدیقی که تاسیس یک گروه برای حمایت از مردم در قرنطینه در هنگ کنگ گفت که او تا به حال شنیده از مردم بهره برداری از این سیستم برای فرار از قرنطینه اما که بیشتر به حال در آغوش آن است.

هنوز هم ترس ممکن است نقش بازی کند. "دولت می تواند دروغ به ما و به ما بگویید که این پیگیری شما در همه زمان ها و من فکر می کنم اگر شما اعتقاد بر این است که شما احتمالا نمی خواهد بیرون بروید," او گفت:.

برای خانواده تریستان Ng, 15 وجود دارد انگیزه فوق العاده ای به ماندن قرار داده است. هتل خود را ارائه نمی دهد قرنطینه مهمانان با کلید. خود را قفل و کارکنان را با پلیس تماس بگیرید. "ما تقریبا به دام افتاده در یک سلول زندان," او گفت:.

روز 14: آزادی, اما نه برای همه

در یک ساعت دقیق که قرنطینه ساعت شمارش معکوس بود تا ترانه های حذف شده نرم افزار. دخترش خواب بودند, پس از برش دستبند — از جمله یکی از آنها تا به حال قرار دادن بر روی یک خرس پر — خواهد صبر کنید تا صبح.

در سراسر شهر Lalwani دریافت متن گفت که قرنطینه شد. اما این بی ربط بود — او در حال حاضر در یک اتاق بیمارستان با چهار coronavirus بیماران.

در روز 3, او تا به حال بدست یک تماس هشدار او که مسافر کنار او در هواپیما, یک دوست که عینک تطبیق haz-حصیر کت و شلوار, تا به حال آزمایش مثبت است. روز بعد Lalwani توسعه سرفه.

پس از او به نام شماره در برنامه آمبولانس او را سوار به یک coronavirus تست سایت. بعد از او قرار داده شده در پایین-خطر بخش بیمارستان که در آن او را مجبور به ماندن تا زمانی که دو back-to-back آزمایشات منفی بود.

"آن شده اند باید زمانی که ما با قرار دادن در haz-تشک مناسب," او گفت:. "من باید لمس کرد چیزی او را لمس کرد. این نشان می دهد که چگونه مسری است."

بنابراین در پایان هنگ کنگ سفت و سخت قرنطینه سیستم به نظر می رسید به کار می کنند. اما آنچه تا به حال نگه داشته Lalwani به طور کامل جدا شده بودند غرایز خود را. او می توانست قرنطینه در خانه خانواده اش اما شب قبل از او وارد شدند او رزرو اتاق هتل در هوی و هوس.

"من فقط به حال یک حدس است که چیزی که قرار بود به اشتباه" او گفت:. "و من درست بود."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن