سابق بنده و اقتصاددان سیلویا Ostry می میرد 92

ناحیه تناسلی بنده و شناخته شده اقتصاددان سیلویا Ostry در 92 سالگی درگذشت.Ostry گذشت در یورکویل خانه پنج شنبه ص

توسط MINERALNEWS در 19 اردیبهشت 1399

ناحیه تناسلی بنده و شناخته شده اقتصاددان سیلویا Ostry در 92 سالگی درگذشت.

Ostry گذشت در یورکویل خانه پنج شنبه صبح و پسرش جاناتان Ostry گفت: ستاره از خانه اش در واشنگتن, DC.

او یک اقتصاددان شناخته شده در کانادا و سابق بنده برای دولت فدرال است.

او یک ماه خجالتی از تولد 93 گفت: او پسر معاون مدیر گروه پژوهشی در صندوق بین المللی پول. او گفت که او به او صحبت کرد آخرین روز چهار شنبه.

"او در زمان به نوبه خود برای بدتر چند روز پیش" جاناتان Ostry, ذکر مادرش دچار سکته مغزی چند سال قبل.

متولد شد و در وینیپگ در سال 1927 آغاز شد و تحصیلات خود را در دانشگاه مانیتوبا بعد از تحصیل در دانشگاه مک گیل در مونترال و Girton کالج.

او به تدریس و انجام تحقیقات مک گیل Université de Montréal و آکسفورد.

از سال 1972 تا 1975 او به عنوان رئیس آمار در آمار کانادا. او بعد از کار در دولت فدرال, خدمت به عنوان معاون وزیر و مصرف کننده و شرکت های بزرگ در امور بین 1975 و 1978 و به عنوان معاون وزیر تجارت بین المللی و هماهنگ کننده روابط اقتصادی بین المللی از سال 1984 تا 1985.

"او یکی از پیشگامان بزرگ کانادا بود که اختصاص داده شده به بهبود زندگی," او پسر جاناتان گفت. "او تا به حال فوق العاده ای یکپارچگی و او اختصاص داده شده بنده است."

از سال 1979 تا 1983, Ostry نیز سر از وزارت اقتصاد و آمار سازمان همکاری اقتصادی و توسعه (OECD) در پاریس.

او رفت و برگشت به کانادا و حل و فصل در تورنتو پس از ترک پاریس رفت و به عنوان رئیس مانک مرکز مطالعات بین المللی در دانشگاه تورنتو و در نشست هیئت مدیره این بانک مونترال.

در سال 1987 او پاداش با جایزه دستاورد برجسته از دولت کانادا. در سال 1990 او یک همراه و همدم سفارش کانادا. او قبلا به عنوان یک متخصص مشاور کمیسیون در شرکت های چند ملیتی سازمان ملل متحد.

خصوصی و کوچک تشییع جنازه برگزار خواهد شد برای او جمعه در تورنتو است.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

Ostry ملاقات شوهرش برنارد Ostry, در اصل از ساسکاچوان در وینیپگ و بعد از آن وصل و با او در حالی که او مشغول به تحصیل در مدرسه اقتصاد لندن. آنها در لندن در سال 1956.

این دو تا به حال اول خود پسر آدم Ostry, همچنین فدرال عمومی بنده در سال 1957 در لندن و پسر دوم خود را جاناتان در اتاوا در سال 1962. شوهرش در گذشت در سال 2006 در تورنتو است.

Miriam Lafontaine


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن