مقام سابق اف بی آی اندرو McCabe نمی خواهد چهره اتهامات

بزرگنمایی این تصویر وزارت دادگستری نمی خواهد مسئول سابق FBI معاون مدیر اندرو McCabe. Jacquelyn مارت

توسط MINERALNEWS در 25 بهمن 1398
بزرگنمایی این تصویر

وزارت دادگستری نمی خواهد مسئول سابق FBI معاون مدیر اندرو McCabe. Jacquelyn مارتین/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Jacquelyn مارتین/AP

به روز شده در 1:23 p. m. ET

وزارت دادگستری جمعه اعلام کرد که سابق FBI معاون مدیر اندرو McCabe نخواهد شد پس از یک اتهام توسط وزارت بازرس کل است که او به دروغ محققان در مورد نشت به رسانه ها.

در نامه ای به McCabe وکلای وزارت گفت که "بر اساس کلیت شرایط و تمام اطلاعات شناخته شده به دولت در این زمان از نظر ما این موضوع بسته شده است."

این تصمیم به احتمال زیاد نشستن به خوبی با رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن.

مغلوب ساختن پیشی جستن است و بارها و بارها مورد انتقاد قرار McCabe آنلاین و در اظهارات. McCabe شده است هدف از رهبران جمهوری خواه که ادعا تعصب سیاسی در اف بی آی است.

او از کار اخراج شد در مارس ساعت قبل از او مجموعه ای به بازنشسته.

McCabe وکلا اعلام شده در جمعه "در عدالت انجام شده در این زمینه است."

"ما در ابتدا گفت: از تحقیقات جنایی تقریبا دو سال پیش است که اگر حقایق و قانون تعیین نتیجه بدون هزینه خواهد بود به ارمغان آورد" آنها در بیانیه ای گفت. "ما خوشحالیم که اندرو McCabe و خانواده اش می تواند زندگی خود را بدون این ابر حلق آویز بیش از آنها را."

اتهامات علیه McCabe ناشی از یک دادگستری دفتر بازرس کل گزارش که در بر داشت که McCabe "فاقد خلوص" زمانی که او از محققان گفت که او نمی دانست که مجاز یک دستیار برای صحبت کردن با وال استریت ژورنال در مورد FBI تحقیقات به بنیاد کلینتون.

وزارت دادگستری تصمیم به دنبال اتهامات علیه McCabe می آید یک روز پس از دادستان کل ویلیام بر عموم مشت کردن در مغلوب ساختن پیشی جستن و گفت توییت خود "آن را غیر ممکن است برای من به انجام کار است."

McCabe شکایت کرد وزارت دادگستری ادعا که او در مارس 2018 شلیک توسط دادستان کل جف جلسات بود که با انگیزه های سیاسی از قصاص با مغلوب ساختن پیشی جستن و "غیر قانونی."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب