سابق وزیر دفاع گیتس: هل دادن و دور معترضان مسالمت آمیز بود 'یک اشتباه بد'

بزرگنمایی این تصویر رابرت گیتس در مصاحبه برای "Spymasters" در دسامبر. 15, 2014. دیوید هیوم Kennerly

توسط MINERALNEWS در 23 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

رابرت گیتس در مصاحبه برای "Spymasters" در دسامبر. 15, 2014. دیوید هیوم Kennerly/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
دیوید هیوم Kennerly/گتی ایماژ

سابق وزیر دفاع و رئیس سازمان سیا رابرت گیتس روز پنجشنبه گفت که آن را "غلط" و "یک اشتباه بد" به فشار دور مسالمت آمیز معترضان در سنت جان کلیسا در واشنگتن جایی که آنها تا به حال جمع در ژوئن 1 پس از مرگ جورج فلوید در دست مینیاپولیس افسران پلیس.

منطقه پاک شد با مواد شیمیایی محرک قبل از رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در زمان یک عکس با کتاب مقدس در مقابل کلیسا.

گیتس که بود, وزیر دفاع از 2006 تا 2011 تحت ریاست جمهوری بوش و اوباما صحبت با NPR در مورد کتاب جدید خود اعمال قدرت: آمریکا, شکست, موفقیت و راه های جدید رو به جلو در بعد از جنگ سرد در جهان است.

در این گفتگو او وزن در انتخابات ریاست جمهوری مغلوب ساختن پیشی جستن در پاسخ به این جنبش اعتراضی در برابر نژادی و بی عدالتی است. او گفت: از آن زمان به تغییر نام مؤتلفه پایگاه. "وجود می آید لحظه ای که همه چیز تبدیل به ممکن است و مردم باید برای به دست گرفتن لحظه ای که در آن خود را ارائه و این چنین یک لحظه."

دروازه منعکس شده در سابق وزیر دفاع جیم Mattis' بیانیه انتقاد از رئیس جمهور تهمت رهبری منتشر شده در ژوئن 4, گفت که او موافق با Mattis: "این سخت است برای اختلاف نظر دارند که این رئیس جمهور است که یک تقسیم."

او ادامه داد: "من فکر می کنم که ما در یک موقعیت ضعیف تر در جهان امروز از ما سه سال پیش است."

به دنبال نوامبر گیتس گفت: "من فکر می کنم که آنچه کشور نیاز است و کسی که سعی خواهد کرد تا ما را با هم." او اضافه کرد که با وجود اختلاف نظر در سیاست خارجی نامزد ریاست جمهوری و معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن "یک مرد از تمامیت بزرگ" و یک "انسان مناسب و معقول."


نکات برجسته مصاحبه

در استفاده از نیروهای امنیتی برای پاک کردن معترضان در سنت جان, کلیسا

من نمی دانم که آیا آن را یک سوء استفاده از قدرت ریاست جمهوری. آن را قطعا به نظر من غلط و یک اشتباه بد از نظر راندن معترضان مسالمت آمیز. من موافق با همکاران سابق' مخالفت با نیایش قیام کنند, من فکر می کنم که یک اشتباه است. بدیهی است که رئیس جمهور دارای اختیارات لازم برای استفاده از آن می شده اند بسیار غیر عاقلانه.

در پایگاه های نظامی به نام بعد از مؤتلفه افسران

من می بینم که رئیس جمهور آمده است در برابر هر گونه تغییر. من فکر می کنم که من موافقت با وزیر دفاع [علامت] Esper و دبیر ارتش رایان مک کارتی است که ما باید سرگرم تغییر نام کسانی که از این امکانات نظامی. این همیشه مرا متعجب و متحیر نمی داریم فورت واشنگتن و یا یک قلعه Ulysses S. Grant یا یک مرکز نظامی به نام برای یک آفریقایی-آمریکایی مدال افتخار دریافت کننده. من فکر می کنم آنچه که ما امروز می بینیم یک جنبش برای حذف نمادهای کنفدراسیون که آن را جشن می گیرند به عنوان مخالف به آن را درک و به خاطر سپردن آن است.

ما درگیر دو جنگ های فعال زمانی که من وزیر دفاع. .... من فقط فکر می کنم وجود دارد می آید یک لحظه در زمانی که همه چیز تبدیل به ممکن است و مردم باید برای به دست گرفتن لحظه ای که در آن خود را ارائه. من فکر می کنم این است که چنین لحظه ای.

در مورد اینکه آیا او در موافقت با وزیر سابق دفاع جیم Mattis سخنان و خواستار مغلوب ساختن پیشی جستن یک تقسیم

من فکر می کنم این فقط یک واقعیت است که که این رئیس جمهور را دیده است آن را به عنوان یکی از اولویت های خود را به امتحان کنید و مردم را با هم یا به طور کلی و یا در پاسخ به حوادث وحشتناک, آیا آن را همه گیر و یا پاسخ به جورج فلوید مرگ است. آن را سخت به مخالفت که این رئیس جمهور است که یک تقسیم. او نه تنها در تاریخ آمریکا, اما او قطعا آن گرفته شده, من فکر می کنم به یک سطح است که ما را دیده اند در زمان بسیار طولانی. بنابراین در این مورد من با شما موافقم با جیم Mattis.

در مورد اینکه آیا تهمت است قضاوت را به خدمت چهار سال دیگر به عنوان رئیس جمهور

من فکر می کنم من فکر می کنم که تمایز میان آنچه او می گوید و آنچه او می کند. برای مثال من حمایت خود را از کمک رسانی به کیم جونگ سازمان ملل متحد در کره شمالی. هر چیز دیگری ما سعی کرده ایم برای قبل از ربع قرن مشغول به کار نشده بود. من حمایت خود را از به چالش کشیدن چینی. چینی بدست کرده بود دور با بسیاری از چیزهایی که برای بسیاری از سال است. پس وجود دارد چیزهایی که مهم حداقل در این عرصه است که آشنا با من که در آن من فکر می کردم او طرح های خود را در حداقل بودند و کارهای درست انجام دهید. آنها ثابت می شود ، اما در همان زمان او را تضعیف کرده است ما اتحاد است که من فکر می کنم یک انتقادی عنصر مهم در امنیت ملی آمریکا. وجود دارد قرار می دهد و خود را طول می کشد. من فکر می کنم که ما در یک موقعیت ضعیف تر در جهان امروز از ما سه سال پیش.

در سابق معاون رئیس جمهور جو بایدن سیاست خارجی رکورد

آنچه من می گویم این است که من نوشت: در کتاب من وظیفه در سال 2014 است که من فکر می کردم جو بایدن بوده است اشتباه در تقریبا در هر مساله بیش از قبل 40 سال است. من نوشت: در همان صفحه هر چند که من در نظر گرفته جو بایدن به عنوان یک مرد بزرگ و صداقت بسیار مناسب و معقول انسان به عنوان کسی که اگر شما تا به حال یک مشکل شخصی و یا یک موضوع جو بایدن خواهد بود وجود دارد به شما کمک کند. بنابراین اگر چه من بسیاری از سیاست مخالفت با معاون رئیس جمهور سابق او یک شخص مناسب و معقول. من فکر می کنم که آنچه کشور نیاز است و کسی که سعی خواهد کرد تا ما را با هم.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن