رئیس سابق اصلاح کامدن (آرکانزاس), N. J.: نیروی پلیس نیاز به رضایت مردم'

بزرگنمایی این تصویر رئیس اسکات تامسون تصویر در سال 2014 به رهبری Camden County Police از سال 2013 تا

توسط MINERALNEWS در 20 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

رئیس اسکات تامسون تصویر در سال 2014 به رهبری Camden County Police از سال 2013 تا 2019. این بازسازی countywide اداره پلیس پس از تشکیل شهرستان حل شده قبلی نیروی. مل Evans/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مل Evans/AP

فعالان در سراسر کشور خواستار اصلاحات رادیکال به پلیس در آمریکا از جمله لغو پلیس به طور کامل.

Camden, N. J., در زمان خود گام بزرگ در سال 2013. این شهر در امنیت عمومی بحران با قتل نرخ 18 برابر میانگین ملی و نمرات از نیروی بیش از حد شکایت زمانی که شهردار و شورای شهر حل شده موجود در اداره پلیس و ایجاد یک جدید countywide زور در خود جای داده است.

اکثریت پلیس rehired اما آنها در هر حال برای تکمیل 50 صفحه, نرم افزار گرفتن تست روانی و رفتن را از طریق یک فرآیند مصاحبه می گوید: سابق رئیس پلیس اسکات تامسون. او به رهبری پلیس شهرستان از سال 2013 تا سال 2019 و شهر زور قبل از آن.

گروه برقرار تغییرات دیگر از جمله قرار دادن بیشتر پلیس در خیابان به طور منظم به اطلاع جامعه و تغییر راه یک افسر عملکرد اندازه گیری شد — نه با این تعداد دستگیری ها و یا بلیط صادر شده اما سایر نتایج.

"زمانی که من سوار در خیابان های شهر, من می خواستم به دیدن بچه های کوچک دوچرخه سواری در مقابل خانه های خود را و من می خواستم به دیدن مردم نشسته در مقابل مراحل" تامسون می گوید Mary Louise کلی در همه چیز در نظر گرفته شود.

هدف او تغییر هویت کمدن افسران پلیس که از "جنگجو" به "نگهبان."

قتل رفته اند از 67 در سال 2012 به 25 در سال 2019. نیروی بیش از حد شکایت رفت از 65 در سال 2012 به سه سال گذشته تامسون می گوید.

این تغییرات به مراتب از رادیکال defunding پیشنهاد شده توسط فعالان امروز. اما تامسون پژواک بسیاری از نقاط خود را.

"یک پلیس است که تنها در صورتی از آن است که رضایت مردم است. و به رضایت مردم شما باید مشروع" او می گوید. "به عنوان یک پلیس رهبر من بگو چه آسیب با دادن آنها صدای اجازه می دهد آنها را به در آمده و بخشی از روند ؟ و در حالی که همه آن را به ما می دهد توانایی به گفت و گو و آموزش و پرورش در هر دو جهت از چه دشوار و چالش برانگیز شرایط بهتر می تواند حل و فصل شود."

در اینجا گزیده ای از مصاحبه:

آیا شما احساس می کنید مانند شما از دست رفته هر چیزی را با خلاص شدن از سنتی نیروی پلیس بیشتر در شیوه های سنتی?

هیچ. به عنوان یک ماده در واقع ... من یک پزشک متخصص در شکست سیاست های پلیس. و هر روز ما استفاده می شود به کار آمده و ما فکر کردیم که ما می تواند به کاهش خرید و فروش مواد مخدر و فعالیت باند با قفل کردن فروشندگان مواد مخدر. و ما را با هم تیم ما را از بین بردن ما را سنگین اجرای. و اساسا همه ما واقعا انجام شد revictimizing مردم که زندگی در یک جامعه و از [دادن] فرصت برای دیگر جنایتکاران به در آمده است. ... ما انجام می دهند همه چیز از یک فعال چشم انداز و انجام آن را کاملا یک جانبه از جامعه است. ما نمی باید اجازه می دهد. ما نمی باید رضایت خود را. بنابراین ما نمی باید مشروعیت.

بنابراین چه چیزی است که واکنش خود را به تماس های ما در حال شنیدن در حال حاضر ؟ معترضان خواستار شهرستانها به لغو آنها نیروهای پلیس.

به طوری که کمی افراطی است. من نمی بینم یک جامعه دموکراتیک که در آن شما می تواند به طور کامل از بین بردن یک نیروی پلیس. من فکر می کنم که وجود دارد برخی از جدی مکالمات است که اتفاق می افتد با توجه به defunding پلیس. وجود دارد بیشتر امنیت عمومی بازده سرمایه گذاری با برنامه های دیگر از قرار دادن پول نسبت به اجرای. ...

نگاه من خواهد داد و ستد شده 10 پلیس برای یکی دیگر از پسران و دختران باشگاه اما این سیستم نیاز به تغییر به عنوان دور به عنوان پلیس در پاسخ به حوادث از جمله بیماری های روانی. پلیس مجهز هستند. آنها را آموزش داده است. آنها نه تخصصی در آن است. اما در عین حال آن را همچنان به دریافت محول شده به آنها.

بنابراین من فکر می کنم اگر ما تغییر انتظار از پلیس و نه باید آنها را متقاطع با جامعه به عنوان اغلب به عنوان آن را در مناطق که در آن آنها اصلا تخصص من فکر می کنم که تنش بر روی برخی از این مسائل قطعا می تواند پایین تر اگر شما با قرار دادن پول نسبت به داشتن متخصصان در رسیدگی به این شرایط. من فکر می کنم پلیس واقع می قدر که.

گوش دادن به مصاحبه کامل در لینک صوتی بالا.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب