دوست پسر سابق از Amie Harwick متهم به قتل; دوباره دستگیر و پس از نجات از زندان

سابق دوست پسر از برجسته ازدواج و خانواده درمانگر Amie Harwick متهم شده است با یک تعداد از قتل و مجددا دستگیر و

توسط MINERALNEWS در 1 اسفند 1398

سابق دوست پسر از برجسته ازدواج و خانواده درمانگر Amie Harwick متهم شده است با یک تعداد از قتل و مجددا دستگیر و روز شنبه پس از نجات از زندان سه شنبه شب.

دادستان ها ادعا می کنند که گرت Pursehouse, 41, Playa del Rey کشته Harwick مدت کوتاهی بعد از ساعت 1 صبح Feb. 15 در سال 2000 بلوک از تپه خیابان. زمانی که پلیس وارد در هالیوود هیلز خانه آنها پیدا Harwick در زیر زمین یک بالکن.

Pursehouse همچنین چهره یک تعداد از درجه اول مسکونی سرقت با شرایط ویژه اتهام دروغ گفتن در انتظار ساخت و او را واجد شرایط برای مجازات مرگ دادستان گفت: شب چهارشنبه.

Harwick شناخته شده در ازدواج و خانواده درمانگر زد به Pursehouse ماه گذشته در یک رویداد حرفه ای است که او در حضور و او واگذار شد و به عکس. بورلی هیلز, busty هرناندو Chaves, یک دوست نزدیک که شد با Harwick در این مراسم گفت: احتمال برخورد به نظر می رسید به "دوباره وسواسی خود را دغدغه با او."

تبلیغات

Pursehouse شنبه دستگیر شد به اتهام قتل و تا به حال در زندان بوده است در $2 میلیون وثیقه. پس از ارسال اوراق قرضه منتشر شد سه شنبه شب. او دوباره دستگیر شد چهارشنبه بدون وثیقه حکم.

Pursehouse چهره مجازات مرگ و یا زندگی در زندان بدون امکان آزادی مشروط اگر محکوم به شارژ. تصمیم گیری در مورد اینکه آیا به دنبال مجازات خواهد بود ساخته شده در تاریخ بعد با توجه به دفتر دادستان منطقه.

Harwick کاربردی برای محدود کردن دستورات در برابر Pursehouse دو بار پس از وی از سوی مامورین که او بارها و بارها مورد آزار و اذیت او بعد از شکست تا با او پرونده های دادگاه نشان می دهد.

بار کارکنان نویسندگان Jaclyn Cosgrove و هانا سرخ کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن