برای همیشه لطفا برای 21 برای ثبت ورشکستگی خواهد شد اما در زندگی با صاحبان جدید

بزرگنمایی این تصویر

سه شرکت در حال خرید لباس با نام تجاری برای همیشه لطفا برای 21 نشان داده شده در اینجا در توکیو و پس از آن برای ورشکستگی زمینه سال گذشته است. Kiichiro ساتو/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان

Kiichiro ساتو/AP

برای همیشه لطفا برای 21 سریع-بازار مد standby که برای ورشکستگی زمینه در سال گذشته را در زندگی می کنند. سه شرکت روز پنجشنبه اعلام کرد که آنها به طور مشترک دستیابی به خرده فروش با هدف جوان خریداران و برنامه ریزی برای ادامه کار خود را در ایالات متحده و بین المللی, فروشگاه ها.

خریداران مارک های معتبر که دارای مارک های بزرگ مانند Barneys New York, Aeropostale و نه غرب و Simon Property Group و بروکفیلد اموال شرکای که هر دو شرکت املاک و مستغلات.

“برای همیشه لطفا برای 21 قدرتمند خرده فروشی با نام تجاری با مصرف کننده برسد و ثروت از پتانسیل بکر,” جیمی سالتر مدیر عامل شرکت ABG در بیانیه ای گفت:. برای همیشه لطفا برای 21 در حال حاضر 593 فروشگاه ها در سطح جهان است.

معامله به ارزش $81.1 میلیون, با توجه به سوابق دادگاه و رسما بسته شده در روز چهارشنبه. زمانی که شرکت برای پرونده فصل 11 ورشکستگی حفاظت در ماه سپتامبر برای همیشه لطفا برای 21 اعلام کرده بود که این برنامه ریزی برای سازماندهی مجدد کسب و کار و به احتمال زیاد نزدیک به 178 ایالات متحده فروشگاه.

اما در حالی که این شرکت در آن زمان گفت که این برنامه ریزی برای تعطیل کردن فروشگاه ها در آسیا و اروپا و صاحبان جدید می گویند که آنها امید به گسترش در “آمریکای جنوبی و غربی و شرقی و اروپا و چین و آسیای جنوب شرقی و خاورمیانه و هند است.”

برای همیشه لطفا برای 21 تاسیس شد کره مهاجران در لس آنجلس بیش از 30 سال پیش و تا به حال توصیف کرده است خود را به عنوان یک “خانواده متعلق به کسب و کار.” آن لذت می برد گسترش سریع در 2000s اما تلاش کرده است به عنوان مراکز مشتریان کاهش یافته اند. شرکت های دیگر که مشترک بودند مناظر در مراکز طول 1990s و 2000s از قبیل مهر و موم و مرطوب و پوشاک آمریکا مواجه شده اند مبارزات مشابه.

“مصرف کنندگان صرف نمی خواهم آنها را برای استفاده و ساخته شده است که همه چیز رقابتی تر” NPR سیاره پول به تازگی گزارش شده است. “و در این محیط رقابتی برای همیشه لطفا برای 21 شده است از دست دادن زمین به محصول جدید از خرده فروشان آنلاین — شرکت هایی مانند Boohoo, ASOS, چرخند و Lulus.”

ABG و سیمون را به خود 37.5 درصد از مالکیت معنوی شرکت و کسب و کار عامل در حالی که بروکفیلد خود را 25 درصد. صاحبان جدید برنامه برای نگه داشتن دفتر مرکزی این شرکت در LA.

ABG می گوید: این طرح به دنبال مشتریان جوان “با معرفی تجدید خلاق و هدفمند دیجیتال مبارزات و تاثیر گذار میشوند.”

tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>