کارگران خارجی در تلاش برای بازگشت به امارات متحده عربی در میان ویروس برزخ

دبی, امارات متحده عربی - Eudinson Uy و همسر باردار خود را برنامه ریزی برای بازگشت به خانه خود در امارات متحده

توسط MINERALNEWS در 24 تیر 1399

دبی, امارات متحده عربی - Eudinson Uy و همسر باردار خود را برنامه ریزی برای بازگشت به خانه خود در امارات متحده عربی پس از یک تعطیلات در ارمنستان, اما با توجه به یک بعدی مستند خلیج کشور بیش از coronavirus همه گیر او به پایان رسید تا تولد وجود دارد.

چهار ماه بعد, فیلیپینی, زن و شوهر و پسر بچه خود را هنوز هم در گیر ارمنستان مانند هزاران نفر دیگر در حال حاضر در تلاش برای بازگشت به امارات متحده عربی که متکی بر گسترده نیروی کار خارجی.

"من به نام امارات متحده عربی سفارت در اینجا در ارمنستان مهاجرت در دبی و تمام خطوط تماس ویژه و اضطراری خطوط تماس ویژه ای داده شده توسط امارات متحده عربی اما همه آنها گفت که آنها نمی تواند به ما کمک کند حتی اگر به جهنم همسر من باردار است," Uy گفت.

قبل از این مستند کارگران خارجی که در حال برنامه ریزی کار سفر و یا تعطیلات و یا تولد در نزدیکی خانواده های پرواز از امارات متحده عربی یک فدراسیون از هفت امارت خانه به ابوظبی و دبی. آنها در پشت مشاغل, خانواده, خانه و مسئولیت های دیگر که آنها همیشه به حال برنامه ریزی برای بازگشت.

در جولای 7, دبی بازگشایی به گردشگران است. مقامات فدرال برای هویت و تابعیت است در ضمن راه اندازی شد تلاش برای بازگشت حدود 200 ، 000 نفر به امارات متحده عربی اما قوانین نامشخص باقی می ماند و بسیاری از آنها تا به حال برنامه های کاربردی خود را رد کرد.

برخی از اعضای یک Facebook برای کارگران خارجی رشته در خارج گفت: آنها اعمال می شود و رد کردم بیش از 10 بار. یک زن گفت که او اعمال می شود 21 بار.

قوانین باقی می ماند به خصوص معلوم نیست وقتی که می آید به نوزادان. بسیاری از مادران جدید که در سفر خارج از امارات به به تولد خود را قادر به بازگرداندن فرزندان خود را. همه ساکنان امارات متحده عربی — از جمله کودکان — نیاز به شناسه ملی شماره به بازگشت.

امارات دولت نیست مسئله نوزادان شناسائی ملی تا زمانی که آنها اقامت. اما بسیاری از والدین نمی تواند فرزندان خود ویزا به دلیل اماراتی سفارتخانه های خارج از کشور بسته شد با توجه به همه گیر.

"آن را مانند گرفتن-22" گفت: Minna یوسف که در کانادا بوده است و از ماه فوریه. "بسیاری از مادران فقط هیچ ایده چگونه به نوزادان خود را."

جوزف برنامه ریزی شده بود در بازگشت در ماه مارس است اما در حال حاضر در ونکوور در حال انتظار برای او به ارمغان بیاورد نوزاد پسر بازگشت.

دبی باز به گردشگران کمک برخی از بازگشت به غربی ها و کسانی که از شورای همکاری خلیج فارس متحده دریافت ویزا در هنگام ورود به امارات متحده عربی. اما دیگران از جمله کسانی که از کشورهای آسیایی است که عرضه امارات ارتش خود را از کارگران و پاک کننده ها رانندگان تاکسی و کارمندان نیاز به یک ویزا صادر شده از قبل.

دبی همچنین برقرار کردن یک سیستم جدید که لینک نوزادان به مادران آنها شناسه. اما امارات متحده عربی را شش دیگر امارات همه باید خود را در قوانین مهاجرت. ابوظبی به عنوان مثال هنوز مرز خود را بسته به دیگر امارات نیاز به یک منفی اخیر COVID-19 تست قبل از اجازه دادن به مردم.

زمانی که امارات متحده عربی تعطیل مسافرت هوایی در ماه مارس اماراتی شهروندان در خارج از کشور قادر به بازگشت به خانه است اما کارگران خارجی پیدا کردم آن را بسیار سخت تر است. دولت تنها گاه به گاه استثنا برای شرایط اضطراری انسانی و موارد.

"ما احساس دلسرد مورد آنچه آنها به ما گفت که آنها نمی تواند به ما کمک کند حتی اگر به جهنم همسر من باردار است," Uy گفت. "ما واقعا احساس غم دیدن که آنها عودت به امارات متحده عربی برخی از افرادی که حتی در یک مورد اضطراری مانند همسر من است."

خارجی پزشکی کارگران شده اند در خط مقدم درمان COVID-19 بيمار در امارات که گزارش شده نزدیک به 55,000 موارد و حداقل 333 مرگ و میر ناشی از شیوع آغاز شد.

در یک نقطه, دولت منتشر شد تصویری از ابوظبی قدرتمند ولیعهد و شیخ محمد بن زاید آل نهیان گفت: "teared" در حالی که تماشای ساکنان آواز امارات متحده عربی سرود ملی و تقدیر وفاداری خود را.

بسیاری از کسانی که گیر کرده در خارج از کشور احساس وفاداری خود بوده است نه پاداش.

آنها عبارتند از Iqra کامران 25 ساله که به تازگی به هنگام تولد به دخترش در کراچی, پاکستان. او و همسرش از هم جدا شدند و تا ماه ها پس از او مجاز به بازگشت به خانه خود در امارات متحده عربی. او قادر به پیوستن به او را با فرزند خود را تا زمانی که دبی را معرفی کرد سیستم جدید در پایان ماه ژوئن.

"شوهر من است زندگی در امارات و در خدمت درهم برای من فکر می کنم هشت سال یا نه سال," او گفت:. "به طوری که آنها باید به نفع ما است."

مقامات در دبی و در سطح فدرال در ابوظبی نیست پاسخ به درخواست ها برای اظهار نظر.

در حالی که کشور در سراسر جهان در زمان اقدامات بی سابقه در پی گیر بستن مرزهای خود را به مسافران بسیاری را از مجاز ساکنان خود را به عقب.

یوسف هنوز در انتظار است که شانس در کانادا با نوزاد و چهار سال Kataleia. شوهرش استفان در دبی, تلاش می کند به بخشی از زندگی خود را با وجود 11 ساعت اختلاف زمان.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"شما می دانید این واقعا غم انگیز است. این واقعا دشوار است," او گفت:. "با تشکر از خدا برای تماس های تصویری آن را واقعا بزرگ است. Stef می شود به خواندن این کاربر یک داستان در هر شب."

___

دنبال Malak حرب در توییتر در www.twitter.com/malakharb.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب