فورد برای ساخت 50,000 دستگاه تهویه مصنوعی در میشیگان قطعات خودرو کارخانه

شرکت موتور فورد. برنامه ای برای ساخت ساده پزشکی هواکش در اجزای گیاه در میشیگان و می گوید که امیدوار به تولید 5

توسط MINERALNEWS در 12 فروردین 1399

شرکت موتور فورد. برنامه ای برای ساخت ساده پزشکی هواکش در اجزای گیاه در میشیگان و می گوید که امیدوار به تولید 50,000 دستگاه بیش از سه ماه آینده. هواکش شده اند در تامین کوتاه مدت به عنوان بیماری همه گیر کوروناویروس رشد می کند در شهر نیویورک و دیگر نقاط داغ در سراسر کشور است.

تولید شروع خواهد شد در اواخر ماه آوریل در فورد Rawsonville اجزای گیاه در میشیگان این خودروساز روز دوشنبه گفت:. خروجی را تا سطح شیب دار به مرور زمان بخش عمده ای از 50,000 دستگاه های ساخته شده در ماه ژوئن.

فورد مشغول به کار در همکاری با جنرال الکتریک سلامت خواهد بود با استفاده از یک طراحی موجود از یک شرکت فن آوری پزشکی به نام Airon. فورد نیز به طور جداگانه کار با GE سلامت به سطح شیب دار بالا تولید پیچیده تر به طور کامل برجسته ونتيلاتور.

یک اتحادیه به نمایندگی جنرال الکتریک کارکنان تحت فشار قرار دادند تا برای این شرکت به استفاده از کارکنان موجود — که هستند رو اخراج — ساخت هواکش به جای استفاده از خودرو کارگر است. در تماس با خبرنگاران جنرال الکتریک سلامت اجرایی گفت: این تصمیم به همکاری با فورد ساخته شده بود به منظور ارائه هواکش به عنوان به سرعت به عنوان امکان پذیر است.

دولت فدرال شده است هل دادن خودروسازان برای کمک به تولید هواکش های ضروری تجهیزات پزشکی است که می تواند در نجات جان بیماران مبتلا به COVID-19 موارد است.

اما فورد می گوید دولت نمی, نهایی توافق نامه برای خرید آن هواکش.

جنرال موتورز در حال آماده سازی برای ساخت هواکش در ایندیانا اجزای گیاه برای یک شرکت به نام Ventec زندگی سیستم.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب